Здравейте дайте мнение дали става за първа кола за реставриране,имам опит с автомобилите.Просто не знам каква е трудността на изкърпване на бръмбар, от един друг форум ми казаха, че е много трудно кърпенето а на мен ми изглежда като детска игра с това отделяне на купето от шасито.До сега ми се е налагало да кърпя само опели,фордове и мерцедеси и те все са след 86-та година и няма това отделяна на купето.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344870191167041&f1=details&slink=1uzv0l
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326817867892687&f1=details&slink=1uzv0l
И отделно от въпроса търся си бръмбар до 1000-1200 лева.
Мисля да купувам това!
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Мисля да купувам това!
Не бързай да се набутваш.Все от някаде ще изкочи нещо.
Тез ръждилници за тия пари може да ги купи само луд.
Не че аз съм много добре
Тез ръждилници за тия пари може да ги купи само луд.
Не че аз съм много добре
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мисля да купувам това!
На първо място гледай как са с документите, за да няма после язък за труда. Конкретно тези са доста ръждивички, особено втората обява.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мисля да купувам това!
Здравей, колега и добре дошъл.
Отваряш "широка" тема, ще опитам, повърхностно да споделя моя опит.
Търсиш кола за реставрация, а питаш дали се кърпи, трудно, не знам, грешно си се изразил или така разбираш нещата, но, конкретно на въпроса, бих отговорил, че лесно се кърпи, а трудно се реставрира, тоест можеш да изкърпиш една и съща кола за 2-3дни или да я реставрираш за 2-3 месеца (минимум), та до години. Кърпенето си е кърпене - професионално дори, също има учебници и стандарти, но идеята му е, само, още няколно месеца или година, живот, а реставрацията е друго нещо, тя, освен по-добрата си визия, трябва да носи, дългогодишна гаранция, 10-30 и нагоре, години, според майстора и технолотиите и тя за съжаление е скъпо-удоволствие, малко-хора го правят и малко са щастливците с реставрирани автомобили. В крайна сметка всички, поне, скоро след боядикването, изглеждат еднакво-красиви, разликата им е само в истинката им остойност и колко време ще изглеждат, така свежи...
Специално, задачата за реставрация на костенурка е сравнително трудна, най-вече, заради специфичната-форма на купето, заради специфичните-прагове и специфичният-двигател. Повечето панели са яйцевидни (някой да подсети за техническият термин) и изправянето или формоването на ламарина с подобна форма си изисква, известен (завиден) опит. Праговете, които са почти-винаги за пълна подмяна, а при костенурките са отделен елемент в който има и допълнителна тръба (въздуховод), през която минава, горещият въздух от изпускателните тръби, който отоплява купето, също изискват, известен (завиден) опит. Двигателят, е мега-различен от повечето двигатели монтирани на автомобили и изисква, също, специфичен (прекалено-завиден) опит, колеги от чужбина, искренно са твърдяли, че в цялата им държава няма кой, сполучливо да им направи ремонта...
Това се сещам, набързо, на чаша бира ( ), без да искам да те отчайвам, а просто да кажа истината. Искам да споделя, че по света костенурките, предимно се реставрират, отделно от останалите ретро-автомобили и от специализирани работилници и именно в тях се случват, истинските и правилни реставрации на този, тип автомобили...
Тука във форума има хора и кърпещи и реставриращи и разглеждайки някой от споделените проекти, ще разбереш за какво става въпрос.
Та, обобщавайки, да, това не е автомобила за първа-реставряция.
В твоят случай, мисля, че е по-добре да намериш костенурка във завидно-състояние и да направиш някакво, закърпване или частична реставрация и да покараш малко и повозиш, някое гадже, докато, поне се отвориш, какво се прави нататъка, но за съжаление, трудно, някой ще ти продаде, такава в рамките на твоя бюджет...
Отваряш "широка" тема, ще опитам, повърхностно да споделя моя опит.
Търсиш кола за реставрация, а питаш дали се кърпи, трудно, не знам, грешно си се изразил или така разбираш нещата, но, конкретно на въпроса, бих отговорил, че лесно се кърпи, а трудно се реставрира, тоест можеш да изкърпиш една и съща кола за 2-3дни или да я реставрираш за 2-3 месеца (минимум), та до години. Кърпенето си е кърпене - професионално дори, също има учебници и стандарти, но идеята му е, само, още няколно месеца или година, живот, а реставрацията е друго нещо, тя, освен по-добрата си визия, трябва да носи, дългогодишна гаранция, 10-30 и нагоре, години, според майстора и технолотиите и тя за съжаление е скъпо-удоволствие, малко-хора го правят и малко са щастливците с реставрирани автомобили. В крайна сметка всички, поне, скоро след боядикването, изглеждат еднакво-красиви, разликата им е само в истинката им остойност и колко време ще изглеждат, така свежи...
Специално, задачата за реставрация на костенурка е сравнително трудна, най-вече, заради специфичната-форма на купето, заради специфичните-прагове и специфичният-двигател. Повечето панели са яйцевидни (някой да подсети за техническият термин) и изправянето или формоването на ламарина с подобна форма си изисква, известен (завиден) опит. Праговете, които са почти-винаги за пълна подмяна, а при костенурките са отделен елемент в който има и допълнителна тръба (въздуховод), през която минава, горещият въздух от изпускателните тръби, който отоплява купето, също изискват, известен (завиден) опит. Двигателят, е мега-различен от повечето двигатели монтирани на автомобили и изисква, също, специфичен (прекалено-завиден) опит, колеги от чужбина, искренно са твърдяли, че в цялата им държава няма кой, сполучливо да им направи ремонта...
Това се сещам, набързо, на чаша бира ( ), без да искам да те отчайвам, а просто да кажа истината. Искам да споделя, че по света костенурките, предимно се реставрират, отделно от останалите ретро-автомобили и от специализирани работилници и именно в тях се случват, истинските и правилни реставрации на този, тип автомобили...
Тука във форума има хора и кърпещи и реставриращи и разглеждайки някой от споделените проекти, ще разбереш за какво става въпрос.
Та, обобщавайки, да, това не е автомобила за първа-реставряция.
В твоят случай, мисля, че е по-добре да намериш костенурка във завидно-състояние и да направиш някакво, закърпване или частична реставрация и да покараш малко и повозиш, някое гадже, докато, поне се отвориш, какво се прави нататъка, но за съжаление, трудно, някой ще ти продаде, такава в рамките на твоя бюджет...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта