Beetle с табло на порше 944

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Сря 19 окт 2011 21:49


bai vicho написа:А какво се прави с буталцата на смукачите ,махатсе и се затапва или се оставят и само отвън се затваря с капаче.


Махаш и затваряш с капачета...даже мисля, че съм виждал да ги продават в Германия, но ще ги направиш без проблем.
Ето ги тези капачета :D

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/f ... ort=0&all=


А това са емулсионните тръби F11 но както и да ги смяташ излизат към 80-90 лв.
http://www.ebay.co.uk/itm/WEBER-DCOE-EM ... 2eb8552e71

Още един линк но на практика цената е същата ...аз май ги поръчах от тези симпатяги от Eurocarb

http://www.ebay.co.uk/itm/2x-Weber-DCOE ... 43a4fc4f11




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот BuGmaN » Сря 19 окт 2011 23:43


nik1302 написа:
jets.JPG


Мен ако питаш на практика тая таблица не е вярна, пък, за да е вярна на теория, карба трябва да има някакъв клапан за да изключи жигльора за ниски на 3000, друг да включи на 2000 главният и друг на 3000 въздушният, тъй-като няма такива клапани пак излиза, че е грешна... Колкото до спора с колегата и приятел от Варна, не мога да коментирам, щото не ми е ясно, за какво става въпрос, пък и е ваша тема и не веждам за какво да занимаваме форумът с нея... :)


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Чет 20 окт 2011 19:50


BuGmaN написа:
nik1302 написа:
jets.JPG


Мен ако питаш на практика тая таблица не е вярна, пък, за да е вярна на теория, карба трябва да има някакъв клапан за да изключи жигльора за ниски на 3000, друг да включи на 2000 главният и друг на 3000 въздушният, тъй-като няма такива клапани пак излиза, че е грешна... Колкото до спора с колегата и приятел от Варна, не мога да коментирам, щото не ми е ясно, за какво става въпрос, пък и е ваша тема и не веждам за какво да занимаваме форумът с нея... :)


Таблицата е повече от вярна и на теория и на практика. Но ако и от този прекрасен 7-8 минутен клип/анимация на Шел не стане ясно кои "клапани" "включват" и "изключват" различните жигльори на карбуратора просто немам думи.



Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот bai vicho » Чет 20 окт 2011 21:16


Надявам се скоро да събера 2та карба и да ги монтирам пък тогава ще се разбере за кво иде реч.
Интересува ме колко оборота се развиват иглите за нормална работа на мотора.


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Чет 20 окт 2011 21:23


bai vicho написа:Надявам се скоро да събера 2та карба и да ги монтирам пък тогава ще се разбере за кво иде реч.
Интересува ме колко оборота се развиват иглите за нормална работа на мотора.


Имаш предвид за реглажа на сместа за празен ход ли? С 55ци за ниски би трябвало при около 2-2 и нещо да имаш стабилни ниски/празен ход (850-900 оборота). При мен са на около 2.2 и мога още малко да си поиграя. Между другото ги дават първаначално да се развият всички на едни и същи обороти (примерно 2 или 2.5) и след това всяка игла индивидуално да се завие/развие с +/- 1/4 оборота докато се получи най-добра/стабилна/"мека" работа на мотора. Това е насторйка без уреди. Иначе отиваш при Гошо карбуратора и си готов.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот BuGmaN » Чет 20 окт 2011 21:48


Абе кви са тия ретро анимаций за деца, свали си филтъра и виж как работи карба - по лесно е - кво цъкаш из нета и търсиш клипчета и таблици? :roll:
Хора, администратори, модератори, отключете на колегата темата, моля, че разводнихме, нещо, нещата... :)


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Чет 20 окт 2011 21:53


BuGmaN написа:Абе кви са тия ретро анимаций за деца, свали си филтъра и виж как работи карба - по лесно е - кво цъкаш из нета и търсиш клипчета и таблици? :roll:
Хора, администратори, модератори, отключете на колегата темата, моля, че разводнихме, нещо, нещата... :)


Те не са за деца, а за тези дето се чудят къде са "клапаните дето включват и изключват жигльорите". В малко по-добър вариант на това щеше да му се вика да откриеш топлата вода, ама тук не виждам никакъв шанс да се открие каквато и да е вода. А темата ми беше прекратена от мен - там тема просто нямаше още преди да я заключат. А ако с нещо конкретно мога да помогна на колегата от Добрич - различно от това да си сложи 100ци или пък 140ки за да му се оправи празния ход - ще го направя.


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Съб 22 окт 2011 9:21


vicho и капаци да направиш на задните подкалници...че без тях трябва да си най-малко йога за да успееш да регулираш сместа за празен ход или да смениш свещите на 1ви и 3ти цилиндър ...при сложен двигател де...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот BuGmaN » Нед 23 окт 2011 12:12


Аз свещите ги отвивам с камъка за свещи от гидорията :) , според ситуацията, слагам късо рамо и на него квадратна вложка или директно на камъка - квадратната вложка, за върток може да се ползва гаечен 14 или по-малък, ако е с по-малката гидория... :да:
Винтовете за "оборотите" не се сещам да е имало проблем с тях... :screwy


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот DEYAN IYI » Съб 29 окт 2011 0:17


Хубава табличка, има и костенурски комбинации:

:arrow: http://www.misab.se/bestyckn.htm


Потребителски аватар
nik1302
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот nik1302 » Съб 29 окт 2011 15:25


DEYAN IYI написа:Хубава табличка, има и костенурски комбинации:

:arrow: http://www.misab.se/bestyckn.htm


Хубава е, но за въздухарите малко са пообъркали ...поне кубатурите. На 1600 да се сложат двойка 48ци IDF с 40ки дифузьори си е ...как да кажа...ако някой иска нека да опита.


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот DEYAN IYI » Нед 30 окт 2011 20:02


Изглежда като комбинация за високооборотен 2400куб. Или е грешка, или е някаква изключителна злобария :screwy Вероятно е за 1 карбуратор на 1600.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот asentm » Нед 30 окт 2011 22:15


с тези клапани, няма да работи, ще се удави............а и трябват обороти


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот BuGmaN » Пон 31 окт 2011 9:28


Обърнете внимание и на съотношението на главните жигльри и на смесителят, не ми се смята, но има голям шанс сетъпа... :)


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Beetle с табло на порше 944

Мнениеот bai vicho » Съб 05 ное 2011 9:14


Длъжен съм да експерентирам с тия карбове докато всичко стане на 100%.
В противен случаи ми се обезмисля доработката на мотора. mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта