Здравейте колеги вчера се сдобих с Костенур 1300 ,по талон се води 1971 година.Беше висял окло година без да се кара.Не работеха доста неща - скъсано жило на газта,стартер,мигачи,стопове,след като успяхме да я запалиме и обороти не държеше.Но благодарение на моя добър приятел Марин(голям алфист):) по горните проблеми бяха отстранени само за 1 ден! За което съм му изключително благодарен! Колата си я взехме на самоход.Има голям теч на масло от дясната страна - предполагам,че е от гарнитурата на капака на клапаните и тръбичките през които минава маслото.Направи ми впечатление,че капе когато колата е работила.Като поседи на място мисля,престава да капе.Направи ми впечатление,че задните гуми седят събрани - по този начин \ / Това нормално ли е? Има за кърпене отдолу,и това ще стане с времето.
Очаквам мения и препоръки
Ето и малко снимки:
И аз да се похваля :)
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз да се похваля :)
Последна промяна от Prodriver на Вто 07 окт 2014 12:19, променено общо 7 пъти.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: И аз да се похваля :)
Xa честито със здраве да си го караш, и подобряваш
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Малиийийийийийийи Убавиня е със здраве да бръмчиш колега и безаварийно
- nakoviq
- Мнения: 230
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
- Автомобил: Vw Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: velingrad
Re: И аз да се похваля :)
Теча на масло сигорно ти е от гумичките на кавалите, най-често те се спичат и иска да се подменят, иначе не е лоша костенурката със здраве да си я караш дълги години и едно по едно да я правиш както на теб ти харесва
- arkov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Супер е! Да ти е честита. Много километри и приятна работа по нея.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: И аз да се похваля :)
тази кола беше на персо voksrod
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: И аз да се похваля :)
Добре дошъл в редиците на въздухарите!
Огледалата и антената на тавана много ми бодат очите
Огледалата и антената на тавана много ми бодат очите
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Честито и от мен и добре дошъл в бандата на "Въздухарите" - спорно костенуркаджийство!
Локвичката е под капака, така, че трябва да е гарнитурата проблемна, купи си хубава марка, че скоро визях роняща се, а парчетата ако попаднат на лошо място мое да запуши маслена магистрала... Скоро писахме в някой от форумите от какво мое да са събрани гумите - потърси...
Локвичката е под капака, така, че трябва да е гарнитурата проблемна, купи си хубава марка, че скоро визях роняща се, а парчетата ако попаднат на лошо място мое да запуши маслена магистрала... Скоро писахме в някой от форумите от какво мое да са събрани гумите - потърси...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Мерси за добрите пожелания И мен ме дразнят много огледалата и особено антената защото е пробит тавана и вътре тапицерията срязана и кабела виси по средата. Ще бъдат махнати,но всичко с времето си.Първо трбва да я вкарам в пътя и тогава:)Bugman гарнитурата на капака на клапаните ли имаш в предвид?Днес се завирах и ми се стори че е от нея май.Не съм сигурен утре ще пробвам с нафта и меглио да поотмия за да стане по ясно откаде е.
- G_G
- Мнения: 150
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Честито колега със здраве да си я караш,а гарнитурата е 5лв. германска сигурно ще се видим.
Пожелавам ти успех.
Пожелавам ти успех.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: И аз да се похваля :)
Честито
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Айде малко да си съживя темата и да опиша нещата,които съм свършил по колата Снимки нямам,но занапред ще гледам да се сдобия с нещо за снимане.
Колата е с нов акумулатор и свещи Bosch.Сложих ето такъв http://astro-penza.ru/description.aspx?IDProduct=160 нов електронен руски реле-регулатор,защото беше с ладово РР380 реле,което зареждаше както и когато си иска.Сега зарежда 14-14.1 почти без колебание без значение дали има включени консуматори или не.Свалих и корите на вратите и обработих с ръждепреобразувател и грунд вратите.Изрязах и нови найлони за под кората защото липсваха.Самите кори намазах отвътре с безцветен лак за дърво за да не се измятат от влагата.Регулирахме клапаните и сменихме гарнитурите на капаците и големия теч на масло спря Струва ми се обаче,че остана леко сълзене от гумичките на кавалите.Тука ще искам малко жокер относно начина им на смяна
Колата е с нов акумулатор и свещи Bosch.Сложих ето такъв http://astro-penza.ru/description.aspx?IDProduct=160 нов електронен руски реле-регулатор,защото беше с ладово РР380 реле,което зареждаше както и когато си иска.Сега зарежда 14-14.1 почти без колебание без значение дали има включени консуматори или не.Свалих и корите на вратите и обработих с ръждепреобразувател и грунд вратите.Изрязах и нови найлони за под кората защото липсваха.Самите кори намазах отвътре с безцветен лак за дърво за да не се измятат от влагата.Регулирахме клапаните и сменихме гарнитурите на капаците и големия теч на масло спря Струва ми се обаче,че остана леко сълзене от гумичките на кавалите.Тука ще искам малко жокер относно начина им на смяна
Последна промяна от Prodriver на Пет 19 ное 2010 14:52, променено общо 1 път.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта