Преди
След
Голяма играчка... но ефекта е приятен
Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Малко съм със смесени чувства аз Надпис P A S S A T ще слагаш ли?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Що не използва играта със новата емблема и да сложиш камера там , чувал съм че е много подходящо място :)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Явно съм чел-недочел темата и не съм разбрал , че има камера ! Както се казва чукча писател , а не читател
- xpl0d`
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Ха Гоце Делчев при Попов, готина пяна и Пасатора е готин де, че как иначе
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
xpl0d` написа:Ха Гоце Делчев при Попов, готина пяна и Пасатора е готин де, че как иначе
точно там е , отбихме се да пием по кафе и ни направи бърза демонстрация на препарата много добре мие наистина
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Дойде време да споделя какво правих вчера и днес по пасата, беше се поразбил маховика. Сменихме го с LUK , оригиналния свален от е идентичен LUK до най-малкия детайл съвпадат. Смених го в Cars for You сервиз на Софийски околовръстен път 358 след кръговото за Герман. Там смених и ангренажа. Доволен съм , все едно карам друг автомобил, няма чегъртане, няма хлопане, пали някак стегнато, при превключване от D на R стана някак по плавен и неусетен прехода, аз бях приел за нормално поведението, с което взех автомобила, но сега мога да кажа, че не е било безупречно , както е сега. Лагерче и болтове сложих ОЕ. При свалянето на кутията се видя и един лек проблем на едно малко маркуче с номер 5Q0 122 157 AH, което дойде в Порше Изток за 1 ден . Стария маховик има много страннно за мен поведение, поиграх си да го въртя и пробвам във всички посоки в свалено положение, правя му две три раздвижвания и блокира , едвам се изкарва от зоната , в която е блокирал , за да го въртя пак. Вътре нещо заклинва и дрънчи, мисля да го разглобя на парчета да видя какво има вътре в това желязо ще кача снимки като ми остане време да го разпарчетосам. Прилагам малко снимки , ако на някой му е интересно .
https://imgur.com/6WAOmV8
https://imgur.com/XEFFJE2
https://imgur.com/669Lw5j
https://imgur.com/HkhIAIH
https://imgur.com/EGuMmaF
https://imgur.com/yC5U6Pj
https://imgur.com/e5bzp6v
https://imgur.com/6WAOmV8
https://imgur.com/XEFFJE2
https://imgur.com/669Lw5j
https://imgur.com/HkhIAIH
https://imgur.com/EGuMmaF
https://imgur.com/yC5U6Pj
https://imgur.com/e5bzp6v
- jordan17772
- Мнения: 674
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Болтовете стяга ли ги на нютони и после на градуси?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Да, нютоните не помня колко бяха, че аз държах контра на вала но завършихме с 90 градуса
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Добавихме още 30 хил км към километража на автомобила за една година. Смяна на масла и филтри през 10хил км, масло Total 5w30 - 504/507 , регенерации на 250 км градско , разход на гориво за тези 30хил км 6,673л/100км според Fuelio 50/50% градско и извънградско , месечно имам 1200км задължителни в София, всичко друго е извънградско със скорости около и под ограниченията. До тук сменени , казанче антифриз, ремъци и водна помпа , маслен, ангренажен и пистов с всичко покрай тях, маховик и сложени едни подложки на задницата , за да може да си го товаря с хора и багаж и да стои нормално на пътя :)
Теглича и гредита на тавана се ползват по предназначение редовно :)
Теглича и гредита на тавана се ползват по предназначение редовно :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта