Колеги, помагайте! До 2-3 дена смятам да закупувам пасат б7 1.4 tsi с DSG7..... за такси да го правя. Толкова ли са зле тея 7-ем степенните кутии, да знам дали изобщо да вземам такъв пасат. Имал съм един пасат, но той си беше 2.0 170к.с. DSG-6. - никакви проблеми с него, обаче... Много съм наплашен напоследък, ако ли не, да си вземам един туран 1.4 с 6 степенната кутия и да ми е мирна главата. Таксиметров шофьор съм и за година и 4 месеца (105 000км) само една верига се е сменяло на тоя туран 2012-та; 1.4 TSI (обаче ръчка), здрави машини са деба, нямат чупене. П.П. То и няма много какво да се счупи де...
Този пасат съм набелязал попринцип - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3905987969
Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Този пасат съм набелязал попринцип - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3905987969
Последна промяна от neo5 на Пет 02 апр 2021 14:41, променено общо 4 пъти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Според мен на този Passat точно му започват ремонтите на скоростната кутия. Те се случват обикновено между 180 и 230 хиляди километра. Като цяло не е кой знае какъв проблем - сменят се съединителите, обслужва се и продължаваш да караш. При 1.4 TSI от време на време се сменя и веригата.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=481408
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=481408
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Vlad777 написа:Според мен на този Passat точно му започват ремонтите на скоростната кутия. Те се случват обикновено между 180 и 230 хиляди километра. Като цяло не е кой знае какъв проблем - сменят се съединителите, обслужва се и продължаваш да караш. При 1.4 TSI от време на време се сменя и веригата.
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=481408
Благодаря за инфото колега, горе долу колко излиза смяната на съединителите и обслужването?!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Колега, следи и тази тема. https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=87&t=485749
Съединителите са около 1500 лв. Смяната на маслото нямам представа. А ако замине мехатроника не е евтино...
Съединителите са около 1500 лв. Смяната на маслото нямам представа. А ако замине мехатроника не е евтино...
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Здравейте колеги, колата вече стана жълта, вече чакам от общината за лиценза за такси. Остана само обслужването, намерил съм части (съединител + маховик) с 35% отстъпка, но от М и Д Ауто(Варна) ми казаха, че няма да се занимават с мои части да обслужват колата, тъй като ако стане нещо да са несъвместими, кой щял да плаща повторното отваряне на кутията. Та за техни части + труд + обслужване на кутията (7 степенната) ми искат 2400 лв. Давайте някъде съвети, къде мога да отида с мои части да ми сменят консумативите, защото ми излизат 1120 лв. съединител и маховик на Luk!?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Ако не прави проблеми защо ще я пипаш? Карай докато не се се прцака и тогава я прави.
Нищо не и пречи да мине още толкова км ..
Нищо не и пречи да мине още толкова км ..
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Заминал ми е съединителя, от 1-ва на 2-ра тресе (макар и лекичко), на 3-та съвсеем леко и нататък няма ядове, няма никакви трептения след 3тата! Усеща се, че приплъзва и е тръгнал да заминава, после на диагностика показа също, че е съединителя и каквото и да е, особено като такси, смятам, че до 20-30 000 км. ще е тотал заминал вече, дано да се бъркам. А иначе съединителят като е износен, не пречи ли това на мехатроника, да го товари?!
П.П. Ето я колицата с оригиналния цвят като беше, пп. и този златен металик дето го измислих изобщо не е зле, ама и тъмносинята перла не лъжеше
П.П. Ето я колицата с оригиналния цвят като беше, пп. и този златен металик дето го измислих изобщо не е зле, ама и тъмносинята перла не лъжеше
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Преди да го сменяш му направи едно продухване с компресор.
Като цяло DSG-7 тресе на ниски предавки защото механизмите за компенсиране на износването се задръстват с прах и спират да работят.
След продухване ще върви нормално около 10000км и пак ще започне да тресе. После повтаряш процедурата:
прави се при хубаво време (над 4-5 градуса), навън, с маска на лицето.
Двигателя на празен ход, скоростите на Р, желателно да не е карана колата преди процедурата (да са студени съединителите).
отгоре на кутията над съединителите има една дупка с размер на кибритена кутия, при мен поне има пластмасова решетка, духаш в нея БЕЗ ДА БЪРКАШ ВЪТРЕ !!!!!
налягането на въздуха трябва да е високо, аз бича на 9 бара и става добре.
Духаш докато не спре да излиза прах.
Като цяло DSG-7 тресе на ниски предавки защото механизмите за компенсиране на износването се задръстват с прах и спират да работят.
След продухване ще върви нормално около 10000км и пак ще започне да тресе. После повтаряш процедурата:
прави се при хубаво време (над 4-5 градуса), навън, с маска на лицето.
Двигателя на празен ход, скоростите на Р, желателно да не е карана колата преди процедурата (да са студени съединителите).
отгоре на кутията над съединителите има една дупка с размер на кибритена кутия, при мен поне има пластмасова решетка, духаш в нея БЕЗ ДА БЪРКАШ ВЪТРЕ !!!!!
налягането на въздуха трябва да е високо, аз бича на 9 бара и става добре.
Духаш докато не спре да излиза прах.
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Това по твои писания в другата тема го правим вече 3 пъти на пасат 1.6tdi , кара по 20-30 хил и пак се повтаря процедурата, но вече сме едни 70хил км бонус , откакто съединителя беше набеден за смяна в порше софия юг , така че благодаря и подкрепям казаното!!! 100% вярно!
Последна промяна от DoH_KuXoT на Чет 24 дек 2020 8:52, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Това продухване само за DSG 7 ли важи или за всички DSG
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Само за кутии със сухи съединители (а такива май са само DSG7 които се слагат на двигатели с до 250нМ)
На тези с мокри съединители не се задържа прах и нямаш достъп до дисковете, но те нямат проблем с притрисане на ниски предавки.
На тези с мокри съединители не се задържа прах и нямаш достъп до дисковете, но те нямат проблем с притрисане на ниски предавки.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
nii написа:Преди да го сменяш му направи едно продухване с компресор.
Като цяло DSG-7 тресе на ниски предавки защото механизмите за компенсиране на износването се задръстват с прах и спират да работят.
След продухване ще върви нормално около 10000км и пак ще започне да тресе. После повтаряш процедурата:
прави се при хубаво време (над 4-5 градуса), навън, с маска на лицето.
Двигателя на празен ход, скоростите на Р, желателно да не е карана колата преди процедурата (да са студени съединителите).
отгоре на кутията над съединителите има една дупка с размер на кибритена кутия, при мен поне има пластмасова решетка, духаш в нея БЕЗ ДА БЪРКАШ ВЪТРЕ !!!!!
налягането на въздуха трябва да е високо, аз бича на 9 бара и става добре.
Духаш докато не спре да излиза прах.
Добре, благодаря колега! Ще видя да я направя тази процедура и после ще кажа какво е станало
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Процедурата е отдавна изпитана (първо от руснаците естествено, мисля, че бях пускал клип в някоя от темите). Важи за скоростна кутия DQ200 със седем предавки и сухите съединители, най-често монтирана на 1,6 дизел и 1,4 бензин в Пасат Б7, Голф 7 и т.н. Да не се бърка с другите седемстепенни DSG кутии (като DQ 381 например, монтирана в Тигуан, Голф 7,5, Пасат Б8 и други).
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Здравейте отново! Забравих да спомена, че онзи ден отворих най-накрая плафона и видях, че си стои микрофона на Bluethoot-a там, а нямам микрофон ...като се опитам да провеждам разговори през колата ( Аз чувам абсолютно добре, но отсреща мен-не)!!!
На бордовия нищо не ми показва, да имам изгорял микрофон..., кабелите бяха наред, буксите хубаво вкарани отново ( казвам отново, защото беше разглобена колата за пребоядисване) И все пак нещо стана откакто си я взех от бояджията, въпроса ми е, какво се е променило, че да нямам сега микрофон?! Да не би да се запуска от някъде пак тоя микрофон пуст като веднъж е откачан, или пък да се обучава?
На бордовия нищо не ми показва, да имам изгорял микрофон..., кабелите бяха наред, буксите хубаво вкарани отново ( казвам отново, защото беше разглобена колата за пребоядисване) И все пак нещо стана откакто си я взех от бояджията, въпроса ми е, какво се е променило, че да нямам сега микрофон?! Да не би да се запуска от някъде пак тоя микрофон пуст като веднъж е откачан, или пък да се обучава?
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7
Тази панорама е доста добра, ама как се цапа... замислям да му слагам някаква стелка горе, да не се цапа чак толкова бързо, че от тоя трафик на булеварда се запа мигновенно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта