настъпвай смело, и над 3000 оборота също :)stefan4o написа:Ще я разтъпча малко този уикенд, аз и градско си я настъпвам, дано не се запуши тоя пуст ДПФ.
Случи се неизбежното - купих Форд Фокус Мк3 фейслифт 1.5тдци 2016г.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3931
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
lion_heart002 написа:Ивайло Димов написа:Аз на Лагуната за 10 години освен воден ,съединител,стартер не съм правил друго.Дискове ,накладки ,стартер,свещи и кабели са консумативи към обслужването.Но колата се предаде пред ръждата.Не я бях карал 1 година...гумите и беха спаднали ,сложих акомулатор и запали от раз.Колата е на 28 години,грам масло не пипа .Жал ме е да я дам на отпадъци.
Защо не се изкърпи тогава и толкоз . Не е болка за умиране, след като механично е здрава.
Има 2-3 язви на предния мост ....корите на вратите цъфнаха /тва си е слабост на рено/,няма климатик .Общо взето цялостно оправяне ше е скъпо
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3931
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
и в голяма степен безсмисленоИвайло Димов написа:Има 2-3 язви на предния мост ....корите на вратите цъфнаха /тва си е слабост на рено/,няма климатик .Общо взето цялостно оправяне ше е скъпо
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
joro_kem написа:и в голяма степен безсмисленоИвайло Димов написа:Има 2-3 язви на предния мост ....корите на вратите цъфнаха /тва си е слабост на рено/,няма климатик .Общо взето цялостно оправяне ше е скъпо
О да ,просто не си заслужава .
-
- VW експерт
- Мнения: 12866
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Абе нема ли кой да разтреби таа тема?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
-
- VW експерт
- Мнения: 12866
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Ти ше водиш колоната.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Айде стига бе, усрахте я тая тема.... Е така кат стане начииии.....
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Повдигам темата с цел да представя своята обективна (доколкото е възможно) преценка за автомобила, който закупих лятото.
Искам да подчертая, че нямам референтна кола за сравнение - която да е в същия клас и ценова категория горе-долу.
Ще подредя нещата в категории:
1. Двигател - моторът е действително разработка на Пежо. Не бих казал, че е от най-тихите (сравнен примерно с 1.5 DCI), но пък за сметка на това е достатъчно динамичен (поне, за да покрие моят стил на шофиране). Един колега по-напред спомена, че трябва внимателно да подбирам момента на изпреварването - честно казано си изпреварвам с лекота. На магистралата се представя повече от отлично - покарах го дори с 200 км/ч, добре ускорява при по-високи скорости от порядъка на 120+ км/ч. Разходът е,бих казал, повече от добър. При спокойно шофиране със скорост 80-90 км/ч на последната 6-та предавка гравитира около 3.5-3.8л/100 по показания на борд. Със 140км/ч с включен климатик по магистралата е 5 и малко. С пълна газ - т.е. 190-200км/ч показанието е 7.5/100 нафта. Градско - през лятото в Стара Загора го мяркам, че е около 7-7.5л /100 на моето каране, което не е икономично (за сравнение Джетата ми харчи 13-14л. газ по същите маршрути и начин на шофиране).
Сега да споделя и малко негативи - вече казах, че за мен не е от тихите двигатели. Малкият обем си се усеща. Най-вече при изкачване на по-голям и продължителен наклон. Ако искам да ускорява добре - просто трябва да върна на 5-та предавка. На 6-та... по-скоро си пърпори нагоре по баира.
2. Интериор - тук съм малко със смесени чувства. Моят автомобил е почти базово изпълнение с добавени някои опции. Седалките са удобни, като цяло, но простеят като кройка спокойно мога да ги сравня с тези на Дачия (с тази разлика, че са по-удобни само). Иначе като дамаска, като изпълнение... слаба работа. Отзад липсва подлакътник, а седалката се дели 60-40, както при повечето съвременни коли. Предният подлакътник не е с реглаж, но пък учудващо е доста удобен. Дори и жена ми, която се вози - го ползва. Нищо не скърца и не тропа в колата, няма видимо захабени детайли с изключение на... волана. Предполагам, че не е от естествена кожа и е леко захабен (вероятно ще го възстановя), но пък е доста удобен с тия чупки отгоре. Другото, което не ми харесва е - малкото място за предмети - липсват ниши, долапи и т.н. Реално колата разполага с една джабка, която да кажем е средно голяма, едно малко джобче пред скоростния лост (примерно което да събере две кутии цигари), един подлакътник, който е тип - ракла, в него може да се сложи шише половин литър и някоя дреболия. Зад скоростния лост има подвижна поставка за чаши, която се сгъва, но малко пречи на предметите там.
Обезшумяването - пак съм на кантар. От една страна при 160км/ч си говорим нормално с жена ми и скоростта не се усеща толкова (доста дълги предавки има). От друга пък - на място като работи дизелакът - ами чува си се, леко ме дразни.
3. Пътно поведение - пътното поведение ми харесва, колата вози стегнато, много добре в завоите. На магистралата е също конкурентна на по-голямата част от колите, движещи се по нея. Отзад е с независимо окачване - носачи, пружини, амортисьори.
4. Мултимедия - тук изостава дори и от Дачия. Още не мога да проумея, как кола в този сегмент и тази година на производство няма да предлага блутуут-свързаност като базово оборудване.
5. Багажник - слаба работа. Като цяло ни е достатъчен, не мъкнем детски колички много отдавна, но все пак... под средното ниво е за мен като обем и практичност.
Има си пълноразмерна резервна гума, което е супер. Сравнително прост автомобил, но кофти за ремонт в някои отношения - всичко е нагъчено отпред (къса предница). Оказа се дори, че накладките му отпред са без датчик - досущ като дъртаняните. Смених ги сам, без никакви проблеми, все едно сменям на Джетата.
На този етап смятам, че автомобилът покрива личните ми нужди, остава само да не ме вкарва в много излишни разходи, за да го покарам някоя година. Не е лош автомобил, ако човек му се кара сравнително нова кола, за немного пари. За момента, това се сещам да напиша като впечатления. С цел да помогна или откажа някой от покупка на такава кола.
Искам да подчертая, че нямам референтна кола за сравнение - която да е в същия клас и ценова категория горе-долу.
Ще подредя нещата в категории:
1. Двигател - моторът е действително разработка на Пежо. Не бих казал, че е от най-тихите (сравнен примерно с 1.5 DCI), но пък за сметка на това е достатъчно динамичен (поне, за да покрие моят стил на шофиране). Един колега по-напред спомена, че трябва внимателно да подбирам момента на изпреварването - честно казано си изпреварвам с лекота. На магистралата се представя повече от отлично - покарах го дори с 200 км/ч, добре ускорява при по-високи скорости от порядъка на 120+ км/ч. Разходът е,бих казал, повече от добър. При спокойно шофиране със скорост 80-90 км/ч на последната 6-та предавка гравитира около 3.5-3.8л/100 по показания на борд. Със 140км/ч с включен климатик по магистралата е 5 и малко. С пълна газ - т.е. 190-200км/ч показанието е 7.5/100 нафта. Градско - през лятото в Стара Загора го мяркам, че е около 7-7.5л /100 на моето каране, което не е икономично (за сравнение Джетата ми харчи 13-14л. газ по същите маршрути и начин на шофиране).
Сега да споделя и малко негативи - вече казах, че за мен не е от тихите двигатели. Малкият обем си се усеща. Най-вече при изкачване на по-голям и продължителен наклон. Ако искам да ускорява добре - просто трябва да върна на 5-та предавка. На 6-та... по-скоро си пърпори нагоре по баира.
2. Интериор - тук съм малко със смесени чувства. Моят автомобил е почти базово изпълнение с добавени някои опции. Седалките са удобни, като цяло, но простеят като кройка спокойно мога да ги сравня с тези на Дачия (с тази разлика, че са по-удобни само). Иначе като дамаска, като изпълнение... слаба работа. Отзад липсва подлакътник, а седалката се дели 60-40, както при повечето съвременни коли. Предният подлакътник не е с реглаж, но пък учудващо е доста удобен. Дори и жена ми, която се вози - го ползва. Нищо не скърца и не тропа в колата, няма видимо захабени детайли с изключение на... волана. Предполагам, че не е от естествена кожа и е леко захабен (вероятно ще го възстановя), но пък е доста удобен с тия чупки отгоре. Другото, което не ми харесва е - малкото място за предмети - липсват ниши, долапи и т.н. Реално колата разполага с една джабка, която да кажем е средно голяма, едно малко джобче пред скоростния лост (примерно което да събере две кутии цигари), един подлакътник, който е тип - ракла, в него може да се сложи шише половин литър и някоя дреболия. Зад скоростния лост има подвижна поставка за чаши, която се сгъва, но малко пречи на предметите там.
Обезшумяването - пак съм на кантар. От една страна при 160км/ч си говорим нормално с жена ми и скоростта не се усеща толкова (доста дълги предавки има). От друга пък - на място като работи дизелакът - ами чува си се, леко ме дразни.
3. Пътно поведение - пътното поведение ми харесва, колата вози стегнато, много добре в завоите. На магистралата е също конкурентна на по-голямата част от колите, движещи се по нея. Отзад е с независимо окачване - носачи, пружини, амортисьори.
4. Мултимедия - тук изостава дори и от Дачия. Още не мога да проумея, как кола в този сегмент и тази година на производство няма да предлага блутуут-свързаност като базово оборудване.
5. Багажник - слаба работа. Като цяло ни е достатъчен, не мъкнем детски колички много отдавна, но все пак... под средното ниво е за мен като обем и практичност.
Има си пълноразмерна резервна гума, което е супер. Сравнително прост автомобил, но кофти за ремонт в някои отношения - всичко е нагъчено отпред (къса предница). Оказа се дори, че накладките му отпред са без датчик - досущ като дъртаняните. Смених ги сам, без никакви проблеми, все едно сменям на Джетата.
На този етап смятам, че автомобилът покрива личните ми нужди, остава само да не ме вкарва в много излишни разходи, за да го покарам някоя година. Не е лош автомобил, ако човек му се кара сравнително нова кола, за немного пари. За момента, това се сещам да напиша като впечатления. С цел да помогна или откажа някой от покупка на такава кола.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Колата ти е перфектна!
Не виждам какво повече може да искаш от този автомобил, на тази цена, с този двигател, и това оборудване.
Не виждам какво повече може да искаш от този автомобил, на тази цена, с този двигател, и това оборудване.
-
- VW експерт
- Мнения: 12866
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Стефко,Както се казва,За тия пари, толкова...
Или иначе казано,За тия пари,Е шеесЕ. Карай си я със здраве. И не се вторачвай много в нея.
Или иначе казано,За тия пари,Е шеесЕ. Карай си я със здраве. И не се вторачвай много в нея.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Забравих да спомена нещо важно - жените ме заглеждат с тази кола. Една днес ме зяпаше на светофара като се обърнах към нея и се направи на разсеяна :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12866
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Много е закъсала тази,да знаеш....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Много са си хубави фокусчетата, аз просто ги предпочитам бензинови колите
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта