Каспър написа:jordan17772 написа:То не са дюзи, а инжектори. Или остават отворени или затворени, когато се счупят. Идеите да ползваш такива неща са превенция. За всяко е изброено какво прави. Не може само газ до ламарината и после що тока... Витамините се пият преди да е дошло време хирурга да реже с ножа.
С две думи - не знаеш защо Xado е по-добро от Лики и Бардал и сравнения при директна употреба на един и същ автомобил на трите добавки, не си правил.
Иначе и аз знам кога се слагат добавки и разликата между инжектор и дюза, но не това питах
Едната ми кола е на газ и бензин вече 10 години. Преди години при различни проблеми на бензин сипвах Лики Моли, чистих инжектори с ултразвук и т.н. Нито един от проблемите не се повлия от чистене и добавка. Единствено перфектна настройка на ГИ имаше ефект.
Та като цяло е много трудно да се оцени ефекта на такива добавки и дали правят всичкото което си го пише на етикета, камо ли да се твърди коя от коя била по-добра защото в какво е по-добра? Отпушените инжектори, по-малко проблеми на бензин като се кара на газ, отворен мотор и видян нагар, почистени горивни пътища, измерена мощност преди и след добавка, износване на двигателя преди и след това? Много е относително.
Ако при Здравко Ликито му помага за инжекторите защото кара на газ, а колега с новия Артеон вземе Бардал и години наред няма ядове защото няма газ? Това значи ли, че Бардала е по-лош?
Опела ми е с директно впръскване и газ докато е при мен няма да помирише именно заради непрекъснатите проблеми причинени от това гориво.
И аз се ослушвам за някакви добавки защото е на малко километри и искам да го предпазя от скапаните ни горива, но не мисля че без сложни замервания, изследвания и тестове хиляди километри, ние като потребители има как да разберем коя от тия добавки е по-добра.
Взимаш някоя в твоя ценови клас и се молиш да прави поне половината от написаното на етикета.
Същото е и с премиум горивата.