Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Не святкат никакви контролни лампи на таблото, освен тази която е за имобилайзера и отключва кормилото. Кормилото се отключва, оранжевата лампа изгасва и всичко спира до тук. Не може да се запали двигателя.
Освен това някакво реле се чува постоянно цъка(като все едно релето за аварийните мигачи), и се чува под кората зад лоста за отваряне на предния капак долу до краката на шофьора.
Колата е с втори имобилайзер - монтиран заради Лев инс (от тяхна фирма). Да не би на това място да ги монтират?
И какво блокират тези втори имобилайзери някой знае ли?
Като включа компютъра с диагностичен кабел, програмата няма достъп до компютъра на двигателя и още някои други модули...
Тези признаци имат ли отношение с допълнителния имобилайзер или ?
Ето малко видео:
https://youtu.be/WIYOuIV98e4
Освен това някакво реле се чува постоянно цъка(като все едно релето за аварийните мигачи), и се чува под кората зад лоста за отваряне на предния капак долу до краката на шофьора.
Колата е с втори имобилайзер - монтиран заради Лев инс (от тяхна фирма). Да не би на това място да ги монтират?
И какво блокират тези втори имобилайзери някой знае ли?
Като включа компютъра с диагностичен кабел, програмата няма достъп до компютъра на двигателя и още някои други модули...
Тези признаци имат ли отношение с допълнителния имобилайзер или ?
Ето малко видео:
https://youtu.be/WIYOuIV98e4
Последна промяна от krraynov на Нед 26 юни 2016 13:53, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B7 проблем с допълнителен имобилайзер?
Да не ти е погинал акумулатора
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 проблем с допълнителен имобилайзер?
IRRITATING написа:Да не ти е погинал акумулатора
Ами изключих го от колата, зареждах го, гледам в покой е 12.8V мисля че показваше снощи...
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?
Това с цъкането и аз го имам! Някъде долу в краката се чува! Все забравям да питам в Автотрейд!
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?
Това с цъкането и аз го имам! Някъде долу в краката се чува! Все забравям да питам в Автотрейд!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?
Ето го причинителя на цъкането и причинителя колата да не пали-имобилайзера на Лев Инс!
Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
Последна промяна от krraynov на Нед 26 юни 2016 10:22, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?
Освен че явно е бъгав, на всичкото отгоре е монтиран с краката....
Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Адаш, не е трябвало да им даваш да пипат....
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Krasi написа:Адаш, не е трябвало да им даваш да пипат....
Ами викам си щом Лев Инс на всички коли с автокаско слагат... значи най-малкото имат опит - а то... все едно с краката съм ги слагали тия проводници, нито са укрепени, на 5 см от клема с маса- не е вързано за клемата с обувка, ами срязан един от проводниците отиващи до там и новия намотан върху него...направо срамота за майсторлъка тоя дето си го е оставил. И като си помисля че тоя кюляф тоя измислен имобилайзер може да ти го скрои някъде из чужбина - ей така седиш си там и прав умираш :)
Добре че на мен ми се случи в гаража...
Та да знаете де - къде монтират втория имобилайзер.
- Sonny_89
- Мнения: 819
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Здравейте, Колеги. Ще си позволя да използвам темата на колегата, че съм изпаднал в паника. Току що реших да отидем да пазарим и пасатора изгасна пред нас и няма палене. Колата не върти лампата за подгрева мига. Сканирах я и излезе това...
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Проверете напрежението на акумулатора, кабела за масата, окабеляването до стартера, колко напрежение стига до него. На снимките пише че на терминал 30 напрежението е 6.74в, което е ниско.
- Sonny_89
- Мнения: 819
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Имах под ръка акумулатор, който не е АГМ, смених и пак нищо. Познат се е нагърбил с проблема ми и чете по чужди форуми, масово мнението е смяна на стартер, а въпросният е ревизиран в началото на есента.
Късно е няма как да реагирам със замерване на акуто, но има ли логика да изгасне в движение и да набедим него и стартера
Късно е няма как да реагирам със замерване на акуто, но има ли логика да изгасне в движение и да набедим него и стартера
- Sonny_89
- Мнения: 819
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Развитие по темата...
След репатриране и оглед в сервиз диагнозата бе включвател на стартера. Ок, купихме чисто нов стартер Denso. След поставянето му отново никаква реакция. Тогава майстора е пробвал да завърти мотора на ръка и затегнал е...
След консултация с негов колега спомена, че първо ще свали картера, за да проверят балансиращите валове дали са затегнали и евентуално след това отваряне на мотора.
Аз обаче искам да питам вас...възможно ли е подобно затягане да се случи при проблем с маховик, да речем нещо да се е счупил в кожуха и т.н. Това си го мисля, защото колата е на 275к км и е напълно възможно да му е дошло времето, а и на студен мотор имаше леки вибрации.
След репатриране и оглед в сервиз диагнозата бе включвател на стартера. Ок, купихме чисто нов стартер Denso. След поставянето му отново никаква реакция. Тогава майстора е пробвал да завърти мотора на ръка и затегнал е...
След консултация с негов колега спомена, че първо ще свали картера, за да проверят балансиращите валове дали са затегнали и евентуално след това отваряне на мотора.
Аз обаче искам да питам вас...възможно ли е подобно затягане да се случи при проблем с маховик, да речем нещо да се е счупил в кожуха и т.н. Това си го мисля, защото колата е на 275к км и е напълно възможно да му е дошло времето, а и на студен мотор имаше леки вибрации.
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
Стартера има отношение само при запалването на мотора. Веднъж запалена колата няма как да изгасне заради проблем в стартера, както ти пишеш, че е станало. Също - Да, няма да завърти ако мотора е затегнал.
Като цяло - лоша работа, възможно е да от много неща, късмет ще е ако открият проблема отдолу, но по-скоро този проблем(според мен) e някъде около главата на мотора. Може да се получи и от скъсан маховик също.
Традиционно за тези системи е да вкарват месингови стружки от помпата за високо налягане при голям километраж, обикновено обаче предварително това се хваща, защото почва да набива грешки за ниско налягане на горивото в рейла особено на високи обороти, когато се търси голям дебит. Може да погледнете като махнете клапана на помпата, той се държи на 2 торкса 20ка ако не се лъжа и да видите дали там на филтърчето има стружки. Също и в горивния филтър - ако е това, приготви към 4000 лв, тези помпи не се рециклират, само нови в комплект с дюзите(рециклиране) и щателно промиване на цялата горивна система.
Обаче дали е това или е нещо друго, само в сервиза като разглобят ще могат да ти кажат.
На брат ми Г4-ката изгасна на 2500 оборота в движение по магистралата без никакви признаци и като отворихме мотора - цялото бутало на 2ри цилиндър беше стопено заради пикаеща дюза(предполагаме), която излезе на парчета, също замина и турбото, понеже беше смукнало парчета. Сложихме направо друг мотор, който ревизирахме нацяло, както и рециклирахме турбината, не си струваше ремонта на стария. Цялата работа ни стъпи на 3500 лв, колкото струва цялата кола. Сега има 1.9 ТDI след основен ремонт.
Като цяло - лоша работа, възможно е да от много неща, късмет ще е ако открият проблема отдолу, но по-скоро този проблем(според мен) e някъде около главата на мотора. Може да се получи и от скъсан маховик също.
Традиционно за тези системи е да вкарват месингови стружки от помпата за високо налягане при голям километраж, обикновено обаче предварително това се хваща, защото почва да набива грешки за ниско налягане на горивото в рейла особено на високи обороти, когато се търси голям дебит. Може да погледнете като махнете клапана на помпата, той се държи на 2 торкса 20ка ако не се лъжа и да видите дали там на филтърчето има стружки. Също и в горивния филтър - ако е това, приготви към 4000 лв, тези помпи не се рециклират, само нови в комплект с дюзите(рециклиране) и щателно промиване на цялата горивна система.
Обаче дали е това или е нещо друго, само в сервиза като разглобят ще могат да ти кажат.
На брат ми Г4-ката изгасна на 2500 оборота в движение по магистралата без никакви признаци и като отворихме мотора - цялото бутало на 2ри цилиндър беше стопено заради пикаеща дюза(предполагаме), която излезе на парчета, също замина и турбото, понеже беше смукнало парчета. Сложихме направо друг мотор, който ревизирахме нацяло, както и рециклирахме турбината, не си струваше ремонта на стария. Цялата работа ни стъпи на 3500 лв, колкото струва цялата кола. Сега има 1.9 ТDI след основен ремонт.
- Sonny_89
- Мнения: 819
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!
В крайна сметка се оказа разбит маховик, "заклинил" се в кутията. Смениха го с комплект LUK и сега всичко е наред...с изключение на скърцащ педал, който ме увериха, че ще утихне.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта