Здравейте и се извинявам за поредната дилема с прочутия 74кW мотор 1.6 AKL. След като не бях карал колата седмица при палене неможа да задържи оборотите нормални за студен мотор а нараво угасна. Ако не подам газ колата само препалва и гасне. Закачих я на кабелчето и изписа
00282 - Throttle Position Actuator(V60)
41-00 - Blocked or No Voltage
Реших да почистя клапата , но не съм я свалял. Забърсах я само отвън и покрайщата , след това като дадох за адаптиране на клапата нещата не се получават по обичайния начин. Разкачих буксата на дросела напръсках я с контактен спрей и закачих наново. Колата пали при топъл двигател и държи 800 оборота без да се колебаят , след това започват да падат леко полеко и стига до 620-680 и така си стоят само, че не е угаснала но върви без да прекъсва и негасне. Няма го лекото потъване на педала ако не си подал газ , реално компа да каже на клапата че недостига гориво и да пусне.
Може ли някой да сподели кое краче трябва да премеря на клапата и на самата букса кой пин. В еда предишна тема с подобна грешка има схема но, но незнам дали е на същата клапа.
Има ли микроключе в клапата което може да е запецнало или нещо подобно.
Мерси предварително.
VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- balrog
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AFT 1998
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Vag-com става ли за диагностика на Seat Cordoba 96-99
Здравейте колеги. Много ми е спешно и дано някой помогне с информация. Диагностика Vag-com OBD 2 която ползвам за полото ми 6N 97 година ,дали става за сеат кордоба комби 98 година? Ако да буксата на същото място , като при поло ли е и ако не,къде е ?
Много ви благодаря предварително!
Извинявам се ако не съм на точното място
Много ви благодаря предварително!
Извинявам се ако не съм на точното място
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
TDI Възможно и е с 2 различни кабела да показва различна центровка!? Ако не, от какво може да бяга центровката?
- samo_pechka
- Мнения: 8421
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Случайно мернах въпроса на колегата : Ако авансатора е наред,погледнете за проблем в ангренажно колело кол.вал .
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някой може ли да ми обясни тази спецификация на кабела : VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB - кои модели на МК4 мога да правя диагностика ???
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Оф! Ровя вече 1 час, но не мога да намеря инфо, та и аз ще ви подосаждам с въпроси
Къде във VCDS се прави диагностика на дюзите? Ровя тук в едно ръководство на руски и не мога да се ориентирам. А може и да няма такова нещо и да съм се заблудил... Преди време четох (но не беше този форум и не беше за VW), че при диагностика излизат показанията на дюзите като отклонения в +-, като всъщност само положителните стойности били проблемни (отрицателните коригирали) и колкото по близо е до нулата, толкова по-добре е дюзата? За помпа-дюзите на 1,9TDI се интересувам, от последните модификации 2008-2009 година. Идеята ми е, че тези дни ще ми дадат едно Bluetooth OBD2 адаптерче за диагноситка и е добре да се подготвя със знанията предварително какво мога да наблюдавам през него.
А се занимавам с това, понеже съм в търсене на семейна кола, та ми се иска като оглеждам разните предложения, да мога на място да видя как работи двигателя (и най-вече скъпите за подмяна детайли - дюзи, турбина) без на първо виждане да разчитам на хора, които разбират повече от мен. А вече след като на пръв поглед одобря някоя кола, то е ясно че ще трябва да я види и някой по-разбиращ.
Ако пък не става с тези Bluetooth OBD2 адаптери, то ще взема нормален кабел... или пък друг софтуер??? А?
Помогнете да се ориентирам, моля.
п.п. а и още нещо - дюзите имат ли си някакви серийни номера, които за "докладват" при преглед през VCDS? Не модел, а уникален сериен номер?
Къде във VCDS се прави диагностика на дюзите? Ровя тук в едно ръководство на руски и не мога да се ориентирам. А може и да няма такова нещо и да съм се заблудил... Преди време четох (но не беше този форум и не беше за VW), че при диагностика излизат показанията на дюзите като отклонения в +-, като всъщност само положителните стойности били проблемни (отрицателните коригирали) и колкото по близо е до нулата, толкова по-добре е дюзата? За помпа-дюзите на 1,9TDI се интересувам, от последните модификации 2008-2009 година. Идеята ми е, че тези дни ще ми дадат едно Bluetooth OBD2 адаптерче за диагноситка и е добре да се подготвя със знанията предварително какво мога да наблюдавам през него.
А се занимавам с това, понеже съм в търсене на семейна кола, та ми се иска като оглеждам разните предложения, да мога на място да видя как работи двигателя (и най-вече скъпите за подмяна детайли - дюзи, турбина) без на първо виждане да разчитам на хора, които разбират повече от мен. А вече след като на пръв поглед одобря някоя кола, то е ясно че ще трябва да я види и някой по-разбиращ.
Ако пък не става с тези Bluetooth OBD2 адаптери, то ще взема нормален кабел... или пък друг софтуер??? А?
Помогнете да се ориентирам, моля.
п.п. а и още нещо - дюзите имат ли си някакви серийни номера, които за "докладват" при преглед през VCDS? Не модел, а уникален сериен номер?
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 10 авг 2013 18:28
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI 4motion
- Двигател: AUY 2002
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Задължително си вземи кабел (HEX-USB+CAN за VCDS).
Тия адапторчета са с доста ограничена функционалност и най-вероятно няма да ти свършат работа.
Тия адапторчета са с доста ограничена функционалност и най-вероятно няма да ти свършат работа.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
ОК, мерси за съвета.
И все пак, къде в менютата да намеря показанията как работят дюзите?
И все пак, къде в менютата да намеря показанията как работят дюзите?
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
- Автомобил: Dacia Logan
- Двигател: 1.4 2007
- Местоположение: Burgas
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, нормално ли е -28,5 % ламбда?
- Dpapazov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 25 фев 2013 22:32
- Автомобил: GOLF 4 AHF
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, сори за спама но не намирам инфо никъде. Имам лаптоп с Windows 8.1 и кабел с диск 11.11.3 като успявам да подкарам драйвърите само на Windows 7 :( възможно ли е по някакъв начин да подкарам нещата с тази 8.1. Ако имате под ръка някакви препратки, че моите критерии за търсене не водят до резултат. Уиндоуса ми казва, че е намерил драйвърите но не може да ги инсталира, защото били стари или прочие... на 11.11.3. Под седмица си ги инсталира нормално и работи. Но лаптопа със седмицата държи точно 5мин на батерия и нищо не може да се свърши с него :(
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, колеги.Имам проблем с комфорт модула (моя беше с № 1с0 959 799),който изгоря.Намерих 1J0 959 799 ah-Може ли с ваг ком да се настрои да работи с моята кола, и как става ако може.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не мога да ти кажа на кой канал се тестват перките, но мога да ти кажа, че като пуснеш климатроника, веднага трябва да ти се пуснат перките на бавната 1ва степен, независимо колко е загряла колата. Ако не се лъжа на 90 и няколко градуса тръгва 1ва степен и около 110 градуса е 2рата.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
1-ва степен 95 2-ра 102 но щом не си я чувал да не си с виско
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
електрическата е за климатика само, основната е с вискосъединител всичко е наред не се вкарвай във филми Ако почне да загрява по стрелка тогава търси проблем!!!!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта