Здравейте!
Специална молба към притежателите на Транспортери /Т2 и Т3/ и естествено към собствениците на Каравели като моята / 1,6 Д 1985г./
Не ми държи ръчната на задно дясно колело. Пробвах да сваля барабана, но нищо не става. Познати споменават за сваляне на цялото колело с главината, преси и друго, от което ми настръхват косите, че ще се ходи на майстор.
Моля, споделете опит, ако сте го правили!
т. 4 - оправих ти заглавието
местя в друг раздел също
mod edit: batmilko
сваляне на заден барабан Т 2
- Ники_Петров
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С времето барабанът ти се е износил, направил е ръб отвътре в който са влезнали накладките - затова неможеш да го свалиш. Пробвай първо ръчно да прибереш накладките. Това става през един малък отвор отзад на главината - ще видиш малка зъбчатка. Бъркаш примерно с малка отверка и навиваш за да прибереш накладките. След това ако се наложи го чукни по крайщата за да освободи ако барабана е спекъл към главината. Задължително обаче подложи дъска или нещо друго, не удряй директо върху барабана!!
Вариант две - отиди на майстор, ако не си сигурен че ще се оправиш, надали ще излезне много скъп ремонта.
Вариант две - отиди на майстор, ако не си сигурен че ще се оправиш, надали ще излезне много скъп ремонта.
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Б--- м--- му! Нищо не стана. Номера със засилване и спирачка не стана защото болтовете стърчат и пречат на инерционните сили. На всичкото отгоре съм почти сигурен след детайлно оглеждане, че барабана не е плосък като на предните колелета, а е едно цяло с конусовидната част в края на която е голямата гайка, която застопорява продължението на полуоската.
Отзад има само един малък контролен отвор, в койко няма гайка или нещо, което да бъда захванато чрез отверка. Комшии разбирачи споменават преси за сваляне на задни барабани на Шкоди и Баркас.
Колкото и да ме е яд ще се откажа от самостоятелни опити от страх за значителни неприятности и финансови разходи.
Все пак проблема ще се реши и ще ви запозная с развитието.
Отзад има само един малък контролен отвор, в койко няма гайка или нещо, което да бъда захванато чрез отверка. Комшии разбирачи споменават преси за сваляне на задни барабани на Шкоди и Баркас.
Колкото и да ме е яд ще се откажа от самостоятелни опити от страх за значителни неприятности и финансови разходи.
Все пак проблема ще се реши и ще ви запозная с развитието.
- Ники_Петров
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега,
Снимката е на барабан на Опел, но принципно говорех за това:
http://picbg.net/u/13833/17381/182764.jpg
Би трябвало да го видиш през отвора отзад на главината.
Снимката е на барабан на Опел, но принципно говорех за това:
http://picbg.net/u/13833/17381/182764.jpg
Би трябвало да го видиш през отвора отзад на главината.
- Ники_Петров
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
намери и скоба
може и да свалиш горната част и с един доста олигофренски начин напомпай педала на спирачката и пусни течност от пропката за обезвъздушаване... така ще прибереш максимално задните челюсти, защото 100 % барабана има ръб
невинаги става, но на мен ми е помагало, когато веднъж си запалих спирачките
може и да свалиш горната част и с един доста олигофренски начин напомпай педала на спирачката и пусни течност от пропката за обезвъздушаване... така ще прибереш максимално задните челюсти, защото 100 % барабана има ръб
невинаги става, но на мен ми е помагало, когато веднъж си запалих спирачките
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта