Така вижте колеги за първи път правия такава тема така, че не се сърдете ако направия някоя грешка.
Сега по темата
Инструменти ви трябват:Отвертка кръстата и права,ключе 10 и клещи (за препоръчване гарги за скобите, ако не са с винтчета скобите)и радиаторчето което струва 30лв.
Първо се сваля лявата подкора тя се държи на 6 винчета ето тази:
След това дясната подкора тя се държи на 5 винчета ето тази:
След това се маха топката на скоростния лост и гумата и там има едно винтче отвивасе и се маха средното барче като се издърпва към вас:
След това зад него долу има една пласмаса която е за крака тя се маха с три винчета две от ляво и едно от дясно ето тази:
След това от дясната стра се маха едно уплатнение с 5 винчета ето това представлява:
След това там кадето махнахте пластмасата за краката зад нея се намират жилата откачате ги и тях:
След това най в дясно откачате парното от буксата и по нагоре има една като гаика се отвива:
След това посредата се отвиват две гайки който държат парното посредата за една пласмаса една от ляво и една от дясно.
След това отвате от кам двигателя и ще видите 3 шпилки с гайки на тях една от дясно и две от ляво развиватеги те държът парното ето тука се намират шпилките това е от ляво снимката:
След това откачате двата маркуча които отиват вътре в купето откачатеги от скобите :
Влизате пак вътре в купето и издъпвате наляво парното и след като го извадите :
След това се вади радиаторчето:
И се сменя радиаторчето и давате последователно при зглабянето.
Надявам се да съм помогнал на някого.
Извинявам се за лошите снимки но нямах фотоапарат а GSM.
Ремонта ми беше направен в един сервиз в дървеница при Вальо и Краси искам и на тях да им благодаря за сериозната работа.
mod edit: wili98
оправих снимките
и лека грешка в заглавието
Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- jojo84
- Мнения: 370
- Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Последна промяна от jojo84 на Чет 02 ное 2006 12:52, променено общо 2 пъти.
- jojo84
- Мнения: 370
- Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
много съм ти благодарен е се пак не съм го свалял аз но снимах какво свалят и гледах още един път мерси че оправи снимките.wili98 написа:Евала за старанието.. аз се каних и аз да снимам ама.. забравих
пропускаш, че този въздухопровод се крепи с 4 щипки.. които трябва да се откопчаят.. и е доста голяма сага ..
После закопчаването е почти невъзможно, освен ако не си гинеколог, и обикновенно маа с 2 щипки по-малко
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- MrDeath
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз правих същото в събота. Само че на пасат.
Сваля се цялото табло, жабки, барчета - всичко!
Нов радиатор - 60 лева, немски казаха че е, а турския 40 лева.
Незнам дали има разлика с това на Голф.
Та да попитам колега. Незнам до колко си погледнал, но ме интересува регулатора, който сменя посоката на въздуха от духалката да минава или не минава през радиатора на парното (регулира се с врътката студено/топло) как изглежда ?
При мен е една вертикална ламарина ~20х10 см, която е цялата надупчена с около 2-3 см дупки. Върти се около вертикална ос по 20 см страна.
Питам понеже подобрение в парното се усеща след смяната на радиатора, но не е това, което ТРЯБВА да бъде на пасат и голф.
Ако няма дупките - ще насочва всичкия въздух, цялата струя към радиатора, който е много горещ и ефекта ще е поразителен.
Имам сложен климатик, явно не фабрично производство и покрай монтажа сигурно се е наложило доста преработка на ситемата.
Мислех нова тема да пускам с въпроса ми, но тук доста добре е направено със снимките. Ако е за местене, моля модератор да се изкаже и я местя веднага. Също така извинения за колегата, че му пиша в темата!
Сваля се цялото табло, жабки, барчета - всичко!
Нов радиатор - 60 лева, немски казаха че е, а турския 40 лева.
Незнам дали има разлика с това на Голф.
Та да попитам колега. Незнам до колко си погледнал, но ме интересува регулатора, който сменя посоката на въздуха от духалката да минава или не минава през радиатора на парното (регулира се с врътката студено/топло) как изглежда ?
При мен е една вертикална ламарина ~20х10 см, която е цялата надупчена с около 2-3 см дупки. Върти се около вертикална ос по 20 см страна.
Питам понеже подобрение в парното се усеща след смяната на радиатора, но не е това, което ТРЯБВА да бъде на пасат и голф.
Ако няма дупките - ще насочва всичкия въздух, цялата струя към радиатора, който е много горещ и ефекта ще е поразителен.
Имам сложен климатик, явно не фабрично производство и покрай монтажа сигурно се е наложило доста преработка на ситемата.
Мислех нова тема да пускам с въпроса ми, но тук доста добре е направено със снимките. Ако е за местене, моля модератор да се изкаже и я местя веднага. Също така извинения за колегата, че му пиша в темата!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Много добре.
Повече такива онагледени теми
Повече такива онагледени теми
Последна промяна от L&R на Чет 26 окт 2006 15:11, променено общо 1 път.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
2
6+ жилата можеш и да не ги откачаш отдоло а за щипките и миши опашки вършат същата работа
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re:
MrDeath написа:И аз правих същото в събота. Само че на пасат.
Та да попитам колега. Незнам до колко си погледнал, но ме интересува регулатора, който сменя посоката на въздуха от духалката да минава или не минава през радиатора на парното (регулира се с врътката студено/топло) как изглежда ?
При мен е една вертикална ламарина ~20х10 см, която е цялата надупчена с около 2-3 см дупки. Върти се около вертикална ос по 20 см страна.
Питам понеже подобрение в парното се усеща след смяната на радиатора, но не е това, което ТРЯБВА да бъде на пасат и голф.
Ако няма дупките - ще насочва всичкия въздух, цялата струя към радиатора, който е много горещ и ефекта ще е поразителен.
!
На тази ламарина Трябва да има дунапрен, който да насочва въздуха, но от възрастта той се рони и въздуха минава през отворите. Аз ги увивам с мушама и защипвам с телбод, защото тиксото старее и се отлепва.
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
Колеги на мойта двойка парно нещо не духа топло.От какво може да е
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 2
boss_901 написа:Колеги на мойта двойка парно нещо не духа топло.От какво може да е
Термостат ми идва първо на ум - поне при мен това беше причината преди години , но може и да е запушено радиаторчето от ръждица
Виж в разширителния съд на охладителната система какво е положението - ако там имаш ръждивокафява жмел - време е за цялостна промивка на системата - нов термостат и задълже сваляне и промивка на самото радиаторче и нова охладителна течност - поне на - 30
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта