Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
джантите ми изпаднаха от тунинг форума...като нови са...може да се каже че нямат забележка (освен мнооого леко одраскване на едната) Излязоха ми около 410-415 лв с доставка и гуми и сум много доволен.
Скоро може да има напредак но засега няма капка време и пари... издирвам си уреди за налягане масло,температура масло вода...абе всякви такива но да са от един модел за да не стане шарения всякаква!!! Ако някой знае нещо на добра цена да казва...ще имам нужда и от инфо за свързване.
Другото е смула и стъкломата и квото си трябва да си направя някой друг панел кажете от каде и за колко може да се купи!!??
Благодаря на всички!
Скоро може да има напредак но засега няма капка време и пари... издирвам си уреди за налягане масло,температура масло вода...абе всякви такива но да са от един модел за да не стане шарения всякаква!!! Ако някой знае нещо на добра цена да казва...ще имам нужда и от инфо за свързване.
Другото е смула и стъкломата и квото си трябва да си направя някой друг панел кажете от каде и за колко може да се купи!!??
Благодаря на всички!
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Ха здравейте отново след дълга пауза
Да не си помислите, че щом толкова време няма инфо тук колата е починала... нищо подобно... просто чакаше да дойде звездния й миг
Ще започна с една молба към модераторите, ако преценят да преместят темата в друг раздел по тяхно усмотрение, понеже тук повече оптичен тунинг от това, което е било до сега просто няма да има. Дръгела от дълго време не е ежедневен автомобил и никога вече няма да бъде и всичко, което се прави по него е с цел реставриране и силови подобрения на всеки детайл.
Работи се мнооого бавно по него поради липса на време и финанси и почти всичко е направи си сам в гаража с подръчни средства.
Да припомня с една-две снимки какво беше преди голямото разглобяване:
Да успокоя всички предварително... шикозните огледала са отдавна в историята
Съществената част започва...
Колата бе (и все още е) напълно разглобена за изкърпване и подмяна на всичко от което има нужда, както и за изграждане на Roll-cage. Ще се подготвя за планинско и рали като основни цели.
Няма да има вече стандартен резервоар, за това и отвора за гърловината изчезва завинаги.
Едно по едно се почиства и боядисва купенцето
Междувременно се подготвят и спирачките... преди да тръгне да върви трябва да може да спира
280 дискове с преходни планки за супортите на апаратите, защото на рокото май няма вариант за директно преминаване към други спирачки освен оригинално вгражданите.
Ремонт и освежаване на апаратите
Отзад си остава с оригиналните дискове и апарати с нови шенкели, лагери и всичко каквото може да бъде заменено с ново
Окачването за сега си е това, което взех още преди години за колата, макар да ми идва мекичко за нея... в бъдеще ако имам възможност ще го заменя с друго.
За сега спирам до тук, че нямам много време, но по-късно ще продължа и с подобренията по скоростите и идеите за мотора, които са в ход на изпълнение вече.
Ако някой има въпроси от каквото и да било естество да пита смело тук или на ЛС. Надявам се темата да е освен интересна за широка аудитория, да бъде и от полза за всеки с подобни проблеми, с които съм се срещнал.
Накрая само да вметна, че добичето ще е астматично АБФ-че
Поздрави
Да не си помислите, че щом толкова време няма инфо тук колата е починала... нищо подобно... просто чакаше да дойде звездния й миг
Ще започна с една молба към модераторите, ако преценят да преместят темата в друг раздел по тяхно усмотрение, понеже тук повече оптичен тунинг от това, което е било до сега просто няма да има. Дръгела от дълго време не е ежедневен автомобил и никога вече няма да бъде и всичко, което се прави по него е с цел реставриране и силови подобрения на всеки детайл.
Работи се мнооого бавно по него поради липса на време и финанси и почти всичко е направи си сам в гаража с подръчни средства.
Да припомня с една-две снимки какво беше преди голямото разглобяване:
Да успокоя всички предварително... шикозните огледала са отдавна в историята
Съществената част започва...
Колата бе (и все още е) напълно разглобена за изкърпване и подмяна на всичко от което има нужда, както и за изграждане на Roll-cage. Ще се подготвя за планинско и рали като основни цели.
Няма да има вече стандартен резервоар, за това и отвора за гърловината изчезва завинаги.
Едно по едно се почиства и боядисва купенцето
Междувременно се подготвят и спирачките... преди да тръгне да върви трябва да може да спира
280 дискове с преходни планки за супортите на апаратите, защото на рокото май няма вариант за директно преминаване към други спирачки освен оригинално вгражданите.
Ремонт и освежаване на апаратите
Отзад си остава с оригиналните дискове и апарати с нови шенкели, лагери и всичко каквото може да бъде заменено с ново
Окачването за сега си е това, което взех още преди години за колата, макар да ми идва мекичко за нея... в бъдеще ако имам възможност ще го заменя с друго.
За сега спирам до тук, че нямам много време, но по-късно ще продължа и с подобренията по скоростите и идеите за мотора, които са в ход на изпълнение вече.
Ако някой има въпроси от каквото и да било естество да пита смело тук или на ЛС. Надявам се темата да е освен интересна за широка аудитория, да бъде и от полза за всеки с подобни проблеми, с които съм се срещнал.
Накрая само да вметна, че добичето ще е астматично АБФ-че
Поздрави
Последна промяна от SixKillerVR6 на Чет 30 мар 2017 13:18, променено общо 1 път.
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Давай смело,ще следя с интерес !
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Продължаваме бавно, но славно напред.
Скоростите ще са 2У със 3,94 диференциал и сменени нитове с болтове... в момента с това се занимавам и кутийката ще е напълно ревизирана с всичко ново, което може да се намери и има резон да се смени. По отношение на болтовете за дифа все още не съм купил и приемам съвети и идеи от къде какво може да се намери на възможно най-приятна цена разбира се
Междувременно подготвям и механични повдигачи... чашки от Форд с долни пулчета от Пежо и къстъм талерки мое производство... талерките още не са готови, но като станат ще има снимки и инфо за тях.
За сега толкова, надявам се скоро да има съществено развитие по доста от нещата.
Поздрави
Скоростите ще са 2У със 3,94 диференциал и сменени нитове с болтове... в момента с това се занимавам и кутийката ще е напълно ревизирана с всичко ново, което може да се намери и има резон да се смени. По отношение на болтовете за дифа все още не съм купил и приемам съвети и идеи от къде какво може да се намери на възможно най-приятна цена разбира се
Междувременно подготвям и механични повдигачи... чашки от Форд с долни пулчета от Пежо и къстъм талерки мое производство... талерките още не са готови, но като станат ще има снимки и инфо за тях.
За сега толкова, надявам се скоро да има съществено развитие по доста от нещата.
Поздрави
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Браво. Каза и отряза. Определено ме зарадва, като видях, че си пробудил темата. Знаеш, че ще следя с интерес.
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Нещата бавно, но славно се придвижват напред...
Ето го и изпускателния колектор:
И прототип на хидравличната ръчна... като дойде време за окончателен монтаж в купето ще претърпи някои промени по дизайна с цел да е по-удобна, но за сега толкова
Помпата е от съединител на Хонда (горна помпа) 94-95 година, дизайна е скалъпен от подръчни отпадъчни железа, които имах под ръка.
Ето го и изпускателния колектор:
И прототип на хидравличната ръчна... като дойде време за окончателен монтаж в купето ще претърпи някои промени по дизайна с цел да е по-удобна, но за сега толкова
Помпата е от съединител на Хонда (горна помпа) 94-95 година, дизайна е скалъпен от подръчни отпадъчни железа, които имах под ръка.
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
много приятна кола се очертава успех с реставрацията и
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
мога да изнамеря доста добър чертеж за тези ръчни. също мога да помогна с малко песакоструй и прахово боядисване. Проекта е 1 път следя с интерес!
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Наистина много интересен проект се очертава Какво е окачването, че аз пък търся нещо по-меко :)
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Напоследък нямах възможност да влизам във форума та ме извинете за късния отговор. За ръчната от любопитство бих видял чертеж, но като цяло вече е готова и е безобразно проста та и чертеж не й трябва Колкото до песакоструй и прахово може и да ми свършиш работа на малко по-късен етап
Окачването е JOM купувано отдавна от ebay. На мен ми идва меко, ма незнам другите подобни дали са по-твърди и колко. Скоро очаквайте още снимки
Окачването е JOM купувано отдавна от ebay. На мен ми идва меко, ма незнам другите подобни дали са по-твърди и колко. Скоро очаквайте още снимки
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо
Абф-а ще е с механика и най вероятно ще си с двойни карбуратори или дросели ? На какво си се спрял ? Успех !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта