За конете на колата още не е ясно понеже има нов сетъп, но за него чак пролетта ще стане дума защото още не съм събрал всичко с две думи ще изцедя мотора със стоковите карантии за момента..
Малко или много работата не е спирала по колата се бачка здраво, работа адски много, но най-важното е че всичко е напаснато и остана само да кача мотора и да я прибера за зимата, ще се довършва пролетта, но така е за да стане един път.
6 степенната кутия е монтирана и всичко около нея е напаснато, планки, стойки, жила и т.н.
Разправията с тампона е играчка както и направата на самата планка, но като цяло добре се получи доволен съм.
НАснимал съм доста неща ще кача и снимки.
Най много работа имаше по коша който вече има нужда само от сглобяване, боядисан е най най после...
КАчвам и снимки да се види "напредъка "
Имаше и някой леки инциденти и се простих с една маслена стойка..
ЖИлата на 6 степенната нямат нищо общо с другите както и захващането им
И някой изрезки от хубавото купе
И няколко дена по-късно
Шприца беше пръснат за да предпазва голата ламарина и беше време за пробно качване на мотора..
[/url]
С малко помощ от фрезата на бащата разбира се
Една важна планка която не бях сложил а значението е огромно, държача на помпата от пасат б4 пасна повече от идеално..
И друго което много липсва на 2ките и винаги хвърля листа, филтър на купето, най после и този проблем е решен.
И накрая от днес прясно боядисан още се пече
За момента е това още много има, но най важното е че се сглобява вече..
Междувременно смених гадния педал за газта от голф 3 с такъв от голф 4, пасна перфектно и се усеща в пъти по добре.
Ето и две мотивиращи снимки да си припомна защо ръцете са ми на пастет постоянно , но си заслужава всеки вкаран лев, кефи ме доста..
2013 vs. 2015
Tова е за този сезон продължаваме, но пролетта, зимата е ред само на джантите
Бежовия голф мк2 GTI - TDI
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Край на сезона излизам отпуска
Зимната ваканция ще правя колектор за ето тази красавица която ще помни налягане занапред.
garrett gtb1756vk вече я преправих на вакумно управление, остана колектор да преправя (или нов) ..
Очаквам сериозни резултати!
Остана доста работа по-салона най вече, и външно да се досглоби..
Зимната ваканция ще правя колектор за ето тази красавица която ще помни налягане занапред.
garrett gtb1756vk вече я преправих на вакумно управление, остана колектор да преправя (или нов) ..
Очаквам сериозни резултати!
Остана доста работа по-салона най вече, и външно да се досглоби..
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Ехе мотор от 4-ка браво
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
С тоя двигател по-добре й направи каско.
- bbboiko2004
- Мнения: 4199
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Много ме кефи ентусиазма с който го правиш, евалата!
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Доста прах и по-тази тема, но пък все още има живот в нея.
Времето минава много бързо и не остава много за колата, но не съм се отказал от нея и е въпрос на време да я сглобя.
Захванах се със задачата да обнова доста от нещата по-нея, а други да запазя.
Надявам се пролетта да свърша с досадните задачки като спирачни тръбички, планчици, стойчици, скобички и др.
В крайна сметка колата се сдоби с AFN двигател с чисто нов съединител и маховик, климатик и други глезотий на които търся място под капака.
2016та година се занимавах основно с джетата за возене и колата събираше прах леко "обрана за каузата на джетата"
Но дойде отново нейният ред.
Все отнякъде трябваше да се почне и най-удачно беше от полуоските.
Монтаж и тест, колата се движеше прекрасно.
И така дойде отново зимата на 2017та година и обратно в гаража на топло до пролетта, слаба година като цяло 2017та.
Пролетта дойде, а с нея и мерака за работа, греда от пасат б4 комплект с радиатор и нейното преправяне за тясна броня звучи като лесна задача, но ми отне много време, резултата е повече място в коша и събиране на радиаторите.
От там се започна с повече дреболий и започнах да се увличам всичко да е свежо и чисто, така и така колата не се кара за момента.
Като цяло съм доволен от резултата.
През това време събирах последни неща за интериора и се надъхвам да видя резултата.
Обратно на топло продължаваме пролетта, пристигнаха винилите за вратите и праговете, веждите и лайсните са налични, тепърва ще става красив!
Весело изкарване на празниците колеги!
Времето минава много бързо и не остава много за колата, но не съм се отказал от нея и е въпрос на време да я сглобя.
Захванах се със задачата да обнова доста от нещата по-нея, а други да запазя.
Надявам се пролетта да свърша с досадните задачки като спирачни тръбички, планчици, стойчици, скобички и др.
В крайна сметка колата се сдоби с AFN двигател с чисто нов съединител и маховик, климатик и други глезотий на които търся място под капака.
2016та година се занимавах основно с джетата за возене и колата събираше прах леко "обрана за каузата на джетата"
Но дойде отново нейният ред.
Все отнякъде трябваше да се почне и най-удачно беше от полуоските.
Монтаж и тест, колата се движеше прекрасно.
И така дойде отново зимата на 2017та година и обратно в гаража на топло до пролетта, слаба година като цяло 2017та.
Пролетта дойде, а с нея и мерака за работа, греда от пасат б4 комплект с радиатор и нейното преправяне за тясна броня звучи като лесна задача, но ми отне много време, резултата е повече място в коша и събиране на радиаторите.
От там се започна с повече дреболий и започнах да се увличам всичко да е свежо и чисто, така и така колата не се кара за момента.
Като цяло съм доволен от резултата.
През това време събирах последни неща за интериора и се надъхвам да видя резултата.
Обратно на топло продължаваме пролетта, пристигнаха винилите за вратите и праговете, веждите и лайсните са налични, тепърва ще става красив!
Весело изкарване на празниците колеги!
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Страхотен проект, изключително интересен!
Имам същия волан от много години насам, не знам колко си карал с него, но на мен ми е страшно удобен.
Весели празници колега.
Имам същия волан от много години насам, не знам колко си карал с него, но на мен ми е страшно удобен.
Весели празници колега.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Супер се получава,следя с интерес.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Радвам се, че темата има продължение :) Успех!
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Лятото е супер, особено за тези които почиват, но в този форум всички ги следва една страст, по-същество,
цифра време не сглобявах колата отвътре умишлено, с цел да се навия да обработя цялото дъно и като цяло самото купе отвътре.
Оказа се голям филм, разглобяването е ясно, но премахването на нацепеният асфалт беше ужасно преживяване, изчистването на предишната изолация и временният грунд който бях сложил също беше отвратителна задача.
Като цяло знаех че пода е добър, но естествено под асфалта и всички други изолации и боклуци имаше места за зачиставане и обгрижване, но като цяло нищо фрапиращо, гредите са чисти около тапите е супер, обработено и готово за епоксиден грунд, ще залепя нови алфалтови платна и ще мисля за изолация, или по-точно кое ще ми е най-удобно...
Накрая база и лак цялостно същия цвят като отвън за да стане красива картинката.
Това е за момента, до средата на Август мисля да започна дълго чаканото ми сглобяване отвътре и минавам на канала за да освежа и отдолу, всичко останало отива на прахово или поцинковане според зависи.
Отдолу колата има нужда от съвсем лека обработка нищо фрапиращо и мисля да пробвам на Novol Кобрата която оцветих същия цвят като купето
Засега е това, сладката част ще изчака още малко
цифра време не сглобявах колата отвътре умишлено, с цел да се навия да обработя цялото дъно и като цяло самото купе отвътре.
Оказа се голям филм, разглобяването е ясно, но премахването на нацепеният асфалт беше ужасно преживяване, изчистването на предишната изолация и временният грунд който бях сложил също беше отвратителна задача.
Като цяло знаех че пода е добър, но естествено под асфалта и всички други изолации и боклуци имаше места за зачиставане и обгрижване, но като цяло нищо фрапиращо, гредите са чисти около тапите е супер, обработено и готово за епоксиден грунд, ще залепя нови алфалтови платна и ще мисля за изолация, или по-точно кое ще ми е най-удобно...
Накрая база и лак цялостно същия цвят като отвън за да стане красива картинката.
Това е за момента, до средата на Август мисля да започна дълго чаканото ми сглобяване отвътре и минавам на канала за да освежа и отдолу, всичко останало отива на прахово или поцинковане според зависи.
Отдолу колата има нужда от съвсем лека обработка нищо фрапиращо и мисля да пробвам на Novol Кобрата която оцветих същия цвят като купето
Засега е това, сладката част ще изчака още малко
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Много труд е хвърлен по колата,но резултатите ще го оправдаят напълно!
Завиден ентусиазъм имаш колега,успех и занапред.
Завиден ентусиазъм имаш колега,успех и занапред.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта