Здравейте на всички фенове на VW .
Имам от около година VW Sharan, 2.0 кубика ,115 коня ,бензин .
Искам да си сложа Газова уредба (инжекцион) ,но преди един месец бях при Газаджия и като видя мотора каза, че това е било стария мотор на Шаран и не се е препоръчвало да се слага газ на този мотор .Допълни ,че ако искам да нямам проблеми ,трябвало да си сложа уредба за 1850 лв.Не знам дали за парите ми го каза или просто ме съветва .И сега се чудя ,какво да направя :( Искам газова уредба ,но не искам да ми се развали мотора след 4-5 хиляди километра . Можете ли Вие да ме посъветвате нещо ? Мерси предварително за отговорите :)
Качвам и една снимка с мотора на Шарана .
Съвет за Газова уредба за Шаран
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- tomata
- Мнения: 485
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Здрасти колега. Смени веднага майстора това е моят съвет. Аз лично имам същият шаран със същият двигател, и съм изминал над 100 хил. км. и съм с газов инжекцион от 1000лв.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Какво значи "стария мотор"? На кой викат стар и нов?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Пълни глупости е наприказвал тоя.Това си е АДИ мотора,само,че дето е с пластмасови колектори.
С най обикновен инжекцион от 900-1000 лв си става без проблем.
Какъв е тоя стар мотор,сигурно си е мислел,че е 2Е Знам ли го
С най обикновен инжекцион от 900-1000 лв си става без проблем.
Какъв е тоя стар мотор,сигурно си е мислел,че е 2Е Знам ли го
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Слагай Занарди и карай, аз така направих и карам весело и щастливо!
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Благодаря за отговорите. Значи да не се притеснявам да си сложа ГИ :)
Колеги а да знаете долу горе какъв ще бъде разхода :?
Колеги а да знаете долу горе какъв ще бъде разхода :?
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
На този мотор съм поставил страшно много системи от всякакъв клас и с нито една до сега не е имало проблем...дори с уредба от 690лв пак няма да има разлика във мощността и няма да се прецака никакув двигател,а това че някой ти е казал че трябва да се сложи уредба за 1850 лв или не разбира или има нещо гнило...При мен системите от най-висок клас(Романо,Заволи,Мегаджет АЕБ) за 6 цилиндрови автомобили струват от порядъка на 1600-1700 лв.Поздрави
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Такива сме направили с газови инжекциони поне 30 броя за последните 6-7 години, никакви грижи не създават, стават идеално дори най-евтините газови инжекциони, така че смени майстора и действай смело.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Стар до 10.2000г - вечния ADY, след това АТМ с нов блок, без делко и хапващ масло , с 6 ст. скоростна кутия.
АDY си е перфектен за LPG. Никакви драми. Сменяй си майстора и бягай надалече от него - осведоми и познатите ти. Той е кожодер - гледа да те изработи по тънката лайстна само на двойна цена.
Разхода - зависи . При мен на градско по км и на азреждане е около 11,7-13,5 , но не карамм в задръстване-избягвам го,имам продължителни наклони/ надолнище/ около 2км в 2 те посоки ,равен участък без светофари с 3 кръгови. Сменям на по-висока предавка на 2400 об/ мин, не се изстрелвам на светофар.Извънградско зависи от марширура -пр. Варна Бургас Варна ми се движи 8,7-8,9 л/100 км, като на връщане е с поне 600 кг товар.Но на магистрала с поддържане на 130/140 км , силен насрещен вятър,вкл. климат на 18 гр - 11 л/100км. Вече над 28000км -само смяна на газовия филтър
Запазен двигател от този код ще те надживее.
АDY си е перфектен за LPG. Никакви драми. Сменяй си майстора и бягай надалече от него - осведоми и познатите ти. Той е кожодер - гледа да те изработи по тънката лайстна само на двойна цена.
Разхода - зависи . При мен на градско по км и на азреждане е около 11,7-13,5 , но не карамм в задръстване-избягвам го,имам продължителни наклони/ надолнище/ около 2км в 2 те посоки ,равен участък без светофари с 3 кръгови. Сменям на по-висока предавка на 2400 об/ мин, не се изстрелвам на светофар.Извънградско зависи от марширура -пр. Варна Бургас Варна ми се движи 8,7-8,9 л/100 км, като на връщане е с поне 600 кг товар.Но на магистрала с поддържане на 130/140 км , силен насрещен вятър,вкл. климат на 18 гр - 11 л/100км. Вече над 28000км -само смяна на газовия филтър
Запазен двигател от този код ще те надживее.
Последна промяна от kris11 на Вто 27 май 2014 11:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 20 сеп 2013 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Благодаря на всички за отговорите :) Значи ще си сложа газ на рибата :)
Админ, може да се заключи темата :)
Админ, може да се заключи темата :)
- miro_toyaga
- Мнения: 605
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
kris11 написа:Стар до 10.2000г - вечния ADY, след това АТМ с нов блок, без делко и хапващ масло , с 6 ст. скоростна кутия.
АDY си е перфектен за LPG. Никакви драми. Сменяй си майстора и бягай надалече от него - осведоми и познатите ти. Той е кожодер - гледа да те изработи по тънката лайстна само на двойна цена.
Разхода - зависи . При мен на градско по км и на азреждане е около 11,7-13,5 , но не карамм в задръстване-избягвам го,имам продължителни наклони/ надолнище/ около 2км в 2 те посоки ,равен участък без светофари с 3 кръгови. Сменям на по-висока предавка на 2400 об/ мин, не се изстрелвам на светофар.Извънградско зависи от марширура -пр. Варна Бургас Варна ми се движи 8,7-8,9 л/100 км, като на връщане е с поне 600 кг товар.Но на магистрала с поддържане на 130/140 км , силен насрещен вятър,вкл. климат на 18 гр - 11 л/100км. Вече над 28000км -само смяна на газовия филтър
Запазен двигател от този код ще те надживее.
колега дай малко инфо за поновите двигатели бензин ако може , кой търпи на газ и текиванеща 2,0атм или 1,8т е подобре
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Всички мотори търпят на газ. Въпросът е, че онова 2.0 не е като следващите 2.0, които се монтират в по-новата генерация на Шаран. За никого не е тайна, какви са сегашните приоритети на автоиндустрията като цяло (а и не само тя, при повечето е така). Това обуславя разликите в по-старите двигатели и по-съвременните. Съжалявам за отклонението, но давам следния пример: моята Джета е 1990г. с двигател PN. Капаците на ремъка и всички фланци по охладителната ми система са пластмасови. При същата Джета, ама 1987г. капакът е метален, както и всички фланци по охладителната система. Това са наглед дребни работи, ама като човек смени 4-5 фланеца докато спре да му тече антифриз ще разбере за какво говоря. На практика по периферията на мотора има неща, които са почти вечни, ако се изработят от правилния материал.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Стефчо не е така, както мислиш/ АDY и е безпроблемен на газ.
Обаче за АТМ - новия мотор на новото купе препоръчват "мазилка" Явно са пипали не само блока и сегментите/ - хапва порядъчно масло , но са и икономисали и от материала за клапаните
Обаче за АТМ - новия мотор на новото купе препоръчват "мазилка" Явно са пипали не само блока и сегментите/ - хапва порядъчно масло , но са и икономисали и от материала за клапаните
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Ще продавам скоро LPG уредба може би. Инжекцион. При мен имаше проблеми, щото си купих дарак, който имаше проблеми с бензиновата подсистема също. Тъкмо го оправих и се радвах, че се движа евтино и двигателят кихна. Сега ще го пращам за желязо.
Не знам за ADY, аз имам/х 2Е. Разходът беше около 10 газ и 1 литра бензин на 100км. Все пак пали на бензин и като загрее - обръща на газ. Според мен няма проблем 115коня да му сложиш каквато искаш ГИ.
Не знам за ADY, аз имам/х 2Е. Разходът беше около 10 газ и 1 литра бензин на 100км. Все пак пали на бензин и като загрее - обръща на газ. Според мен няма проблем 115коня да му сложиш каквато искаш ГИ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Съвет за Газова уредба за Шаран
Тинки има огромна разлика с допотопния 2Е и ADY ,и ADY на Шаран. При Шарана е с пластмасови см. колектори, а и ADY е мултипойнт / разделно впръскеане на всеки цилиндър , а не с 4/5 пикаещи едновременно дюзи като 2 Е. Да си сложо обикновенна газова или измилсена газова е все едно да седне на гол задник в/у таралеж.
Смяна на ф-р газ на 20к, калибрация на 40к - вече съм на малко над 60к км
Смяна на ф-р газ на 20к, калибрация на 40к - вече съм на малко над 60к км
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта