Добър вечер,писах и в пежо форума, пиша и тук за евентуално по-бързи отговори, за да действам по проблема.
Колата е Peugeot 307 2.0 HDI 90кс. 2002 година, имам проблем, който е следния:
Днес сутринта след като влязох в дупка, АБС започна да свети - всичко нормално се движеше, до момента в който реших да проверя да не е скъсан или прекъснат самия датчик на дясно предно колело. Всичко беше наред с него (по мои преценки), замислих се дали някой бушон не е изгорял, откачих акумулатора около 3 пъти, проверих бушоните, които се отнасят за АБС (по книжка) след това реших да пробвам дали все пак не се е оправило и изненада ... колата не иска да запали - всички бушони са наред. Извиках човек с диагностика - всичко се свързва единствено не иска с двигателя, грешките който изписа са за АБС, температурен датчик, датчик на коляновия вал (човека каза, че няма как да е сигурен, че е от него докато не се свърже с двигателя, за да му види грешките), та въпроса ми е от какво може да не се свързва към двигателя и възможно ли е да е датчика на коляновия вал или изгорял компютър?
Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Тия пежа, като цяло френските автомобили са много зле от към инсталация. Препипай всички букси свързани със запалването, буксите на компютъра и разклати, разтегли инсталацията. Кабелите им се късат е така както си седят в снопа. Но виж буксите за окисляване и ги пръсни с контактен спрей.
На едно пежо което идва при нас вече три - четири пъти записва грешка "пропуснато запалване в някой от цилиндрите" се оказва че проблемите идват от дюзите. Вярно колата е бензинова, но от буксите на компютъра излизат между пиновете някакви силиконови парчета и почва да дава лош контакт.
На едно пежо което идва при нас вече три - четири пъти записва грешка "пропуснато запалване в някой от цилиндрите" се оказва че проблемите идват от дюзите. Вярно колата е бензинова, но от буксите на компютъра излизат между пиновете някакви силиконови парчета и почва да дава лош контакт.
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Забравих да спомена, че извадих букси и бушони, но продължаваше да е така, не е възможно да е нещо по компютъра, защото ми казаха че при липса на свързаност м/у диагностиката и двигателя (всички други системи се свързват) клоняло към изгорял компютър?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Ами възможно е, но трябва да се мери. Задейства ли се мейн релето, идва ли постоянен плюс на компютъра, има ли маса също трябва да се провери, евентуално някакъв проблем с имобилайзер, да не си е забравила ключа при толкова махания на акумулатора и бушони.
Проблемът е, че не можеш да вземеш друг компютър за проба именно заради имобилайзера и трябва да се мерят токове и инсталации за да си сигурен, че там е проблемът
Проблемът е, че не можеш да вземеш друг компютър за проба именно заради имобилайзера и трябва да се мерят токове и инсталации за да си сигурен, че там е проблемът
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Системите си работят по старому, бордовия компютър показва информация, токове има по бушоните, утре ще я занеса за смяна на датчика на коляновия вал, и евентуално ще се покаже проблема.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Ами борд компютъра, няма много общо с ЕКУ и негово "мейн реле". Въпросът ми е, с каква диагностика го четохте това Пежо, че е записало грешка за датчик на коляновия вал, пък не сте могли да прочетете ЕКУ-то!? Обикновено тази грешка се записва именно в контролния блок на мотора
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Доколкото успях да видя софтуера за диагностика му беше на Delphi.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Отиди в сервиз, където се занимават предимно с Пежо, там обикновено знаят болежките на конкретния модел. Ще си спестиш купчина излишни весели преживявания, казвам го, като собственик на четиристотин и седмица
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Здравейте !
Колега има проблем с паленето на същото пежо ако престои повече от 12 часа.
Съмняват се в ГНП-то или регулатора на налягането. Как може да се установи къде точно е проблема ?
Колега има проблем с паленето на същото пежо ако престои повече от 12 часа.
Съмняват се в ГНП-то или регулатора на налягането. Как може да се установи къде точно е проблема ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Включва се на диагностика и се гледат живи данни за налягането на горивото и оборотите на мотора в момента на паленето. Ако там всичко е наред, понеже е след 12 часа предполагам проблем с оттичане на горивото към резервоара. На мястото на филтъра или преди помпата се монтира един прозрачен маркуч, палиш колата да се обезвъздуши хубаво и гасиш. След необходимото време за появяване на проблема виждаш дали в маркуча има гориво, ако няма, значи от някъде изтича, като може да изпуска през излишното на дюзите примерно
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
Имах обратния проблем. Пали и след малко каране като спре не иска да запали. След няколко часа престой пак пали. Оказа се, че прокапало гориво в/у някакъв датчик (май за налягане на ГНП). Като се навлажни хубаво и не иска да пали. След престой няколко часа да изсъхне се оправя.
Re: Peugeot 307 2.0 HDI 90кс - Проблем с палене
К.Одаджийски написа:Включва се на диагностика и се гледат живи данни за налягането на горивото и оборотите на мотора в момента на паленето. Ако там всичко е наред, понеже е след 12 часа предполагам проблем с оттичане на горивото към резервоара. На мястото на филтъра или преди помпата се монтира един прозрачен маркуч, палиш колата да се обезвъздуши хубаво и гасиш. След необходимото време за появяване на проблема виждаш дали в маркуча има гориво, ако няма, значи от някъде изтича, като може да изпуска през излишното на дюзите примерно
Затопли се и се оправи. И диагностиката не е показала нищо. Ще чака следващата зима за нова диагностика.
Миналата седмица като му направила проблем са гледали дали стига гориво до ГНП-то и си е имало. Затова се съмняват че проблема е между ГНП и дюзи
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта