Клубен сервиз vit_autosofia
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ vit_autosofia
Люси е един страхотен човек и майстор, който разбира от работата си! Днес, съвсем неочаквано колата ми създаде проблем обадих му се веднага се отзова откри проблема и го отстрани, че даже и получих подарък. Силно го препоръчвам.
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ vit_autosofia
Да се включа и аз, още един приятно изненадан собственик на B3. Закарах пасата при Люси прие ме след работа (към 18:00ч) и ми съживи колата. Обясних му какви са ми болежките, погледна, ремонтира и настрои карбуратора и колата в моменти лети, изобщо не съм и предполагал, че може да върви толкова. За него мога да кажа няколко неща:
- Много точен човек
- Личи си, че си разбира от работата
- Определено карбураторите са му слабост, докато ги ремонтира човека си се кефи като малко дете на играчка.
Който има проблеми изобщо да не се замисля, ами да заминава при него!
- Много точен човек
- Личи си, че си разбира от работата
- Определено карбураторите са му слабост, докато ги ремонтира човека си се кефи като малко дете на играчка.
Който има проблеми изобщо да не се замисля, ами да заминава при него!
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Още един доволен клиент !
Макар и възложената му задача да беше малко несвойствена за специалността му т.е. демонтаж и монтаж на предни калници на АУДИ А6, то работата на Людмил бе перфектна и като бонус към клиента е добавил и полиране на силно матирали фарове които превърна в кристални. Личния майстор е като личния лекар .. трябва да се уважава!
Успехи майсторе!
Макар и възложената му задача да беше малко несвойствена за специалността му т.е. демонтаж и монтаж на предни калници на АУДИ А6, то работата на Людмил бе перфектна и като бонус към клиента е добавил и полиране на силно матирали фарове които превърна в кристални. Личния майстор е като личния лекар .. трябва да се уважава!
Успехи майсторе!
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Малко със закъснение, поредния доволен!
Благодарение на Люси, пасата ми е с 4 ел. стъкла и сменени рейка и накрайници!
Силно препоръчвам!
П.С. Забравих - продаде ми рекаро салон на символична цена
Благодарение на Люси, пасата ми е с 4 ел. стъкла и сменени рейка и накрайници!
Силно препоръчвам!
П.С. Забравих - продаде ми рекаро салон на символична цена
- kiko06
- Мнения: 59
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 21:00
- Автомобил: golf 1 cabrio
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Искам и аз да похваля Люси,макар и със закъснение.
Имам Голф 1 кабриолет 1.6 карбуратор.Преди Коледа имах проблем с оборотите на двигателя-бяха постоянно високи над 2500 об.
След профилактика на карба,колата заработи перфектно.Дори ми смениха капака на клапаните,защото моят беше малко изкривен,а заедно с това и гарнитурата на капака.Сега не пуска и капка масло.
Благодаря Люси!Успешна нова година и поздрави от Прага!
Щях да забравя-отвих жиглора,продухах и колата се оправи.
Имам Голф 1 кабриолет 1.6 карбуратор.Преди Коледа имах проблем с оборотите на двигателя-бяха постоянно високи над 2500 об.
След профилактика на карба,колата заработи перфектно.Дори ми смениха капака на клапаните,защото моят беше малко изкривен,а заедно с това и гарнитурата на капака.Сега не пуска и капка масло.
Благодаря Люси!Успешна нова година и поздрави от Прага!
Щях да забравя-отвих жиглора,продухах и колата се оправи.
- St3faN
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 1:33
- Автомобил: Vw Golf 1
- Двигател: JB 1983
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Искам и аз да изкажа благодарността си към Люси. За пореден път вкарва карбуратора в нормален работен режим. Колата е Голф 1 1.5. Люси е един от малкото майстори, разбиращи от работата си и е изключително човечен. Обяснява отлично проблвмите и взетите мерки за отстраняването им.
Благодаря, Люси!
Благодаря, Люси!
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
И аз да изкажа мнение по темата. Преди година закарах въпносния автомобил Polo 6N1 1.4i . Имах проблем с оборотите, при много консуматори оборотите играеха и колата дори гаснеше на момент. Тъй като месеци наред се занимавах с този проблем, колата беше вече минала през ремонт на двигателя - сегменти, гумички, гумичките на всмукателният колектор и много др неща. Чистене на дросел клапата, пробване на други дросели и тнт. Звънях в продължение на един месец на въпросният Люси - е, все нямаше време тоя човек за малката ми бангийка. Накрая след около 3 седмици звънене с обещание, че другата седмица ще ме вземе за да ми я погледне, ме взе в 17ч, в края на работния му ден, закачи я на VAG-COM човека, предлега дросели, сензори и тнт. Неща, които вече му бях казал, че съм правил и ми каза "ела някой друг път да я погледна по-обстойно" - е, добре... 3 седмици чакане за 15мин. преглед за още едно, ела друг път... дали отидох - НЕ!!! Отидох в Полмо сервиз, човека я прегледа за 15мин. Видя, че проблема е в градусите на предварението, настрои ми я, колата заспа - за 15мин... Преди това обиколих 5 майстора, включително и Люси, резулата беше нулев, почти се бях отказал да я правя дори. За мен, човек, който толкова години се занимава с коли, прави Турбо проекти и прочее е недопустимо да не знае нещо толкова елементарно, аз не го знаех, но не мен това не ми е професия.
Искам и да похваля Люси, на по-миналото ми Polo 6N смени термостата за 30мин, колата заспа и имаше парно, което никога досега не е имала! Отлична работа. Наистина много готин човек, много добре си знае работата, но за някои неща.
Не искам да прозвуча, че го саботирам или нещо подобно. Просто съм принципен човек, времето ми е ценно и нямам по един месец за отстраняването на даден проблем, за това не съм го посетил повече, нямам времето просто. Иначе човека си личи, че работи с желание, за което - ПОКЛОН!
Искам и да похваля Люси, на по-миналото ми Polo 6N смени термостата за 30мин, колата заспа и имаше парно, което никога досега не е имала! Отлична работа. Наистина много готин човек, много добре си знае работата, но за някои неща.
Не искам да прозвуча, че го саботирам или нещо подобно. Просто съм принципен човек, времето ми е ценно и нямам по един месец за отстраняването на даден проблем, за това не съм го посетил повече, нямам времето просто. Иначе човека си личи, че работи с желание, за което - ПОКЛОН!
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 12 дек 2007 19:09
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Здравейте, искам и аз да изкажа мнение. Люси разбира много, самият той е пич и е много точен! Ще останете доволни ако отидете. Препоръчвам го с две ръце. Поздрав от лилавия абф!
- Golf2_kn
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 23 фев 2015 14:13
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: EZ 1991
- Контакти:
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Здравейте, искам да изкажа моите благодарности към Люси! Впечатлен съм от професионализма и човечността с която подходи и в моя случай. Рядкос са хора като него. Препоръцвам!!!!
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Още една похвала и от мен за Люси! Съживи ми голфа и осакатения му карбуратор :) Благодаря!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Вече мина повече от месец, откакто уведомих по вайбър (не считам за нужно да звъня, а и има seen!), Люси за проблем с ремонт, който направи преди точно 2 години.
Понеже отготвор няма никакъв, а на мен ми писна от 'майстори', дойде време да разкажа историята и за този злощастен ремонт на едно злощастно митсубиши, и края на форумната идея (Поне за мен! ):
Колата я взех за 3та такава в семейството от 1ви собственик, който ме предупреди за разход на масло.
Малко я карахме с жена ми, но реших да е изрядна. Вкарах я при един майстор (с който клубът аха да си има вземане-даване, но не е предмет на темата и все тая. Но за някои хора може да придобие смисъл една моя реакция преди време, ако помнят и навържат нещата!), за обслужване глава, вериги и т.н. Той подхвана въпросът да сменим и сегменти.
Викам - давай. И оттук започва сагата.
Колата харчеше някакъв грамаж на 1000км преди това. Онзи направи ремонта и колата започна с литраж на 1000км.
Тук идва и Люси. Понеже обичам да знам, защо съм дал пари, а нямам работеща добре кола, отивам при друг майстор. Втори шанс за ремонт не давам! Затова и Люси нямаше такъв!
Люси отваря и се разбира, че предишния хубавец 'майстор' е сложил стандартни сегменти на 1ви ремонт бутала. Някои хора може да не знаят какво е това, но с думи прости - все едно надарен афроамериканец да плющи жена ти с 25 сантима гега и ти да очакваш, че с твоите 15 санта ще и промениш светоусещането!
Стария собственик е пропуснал този момент да ми го каже, за което го разбирам, а и познавайки го - най-вероятно дори не знае. Казали са му трябва това и това - той е казал Ок.
Както и да е, аз парите там си ги взех. Пичът (майстор 1) поне постъпи мъжки! Разбра си грешката и т.н. Няма да седна да го плюя.
Видя се ясно при Люси, че на буталата ясно си пише 88.50мм , а на стандартните сегменти (кутийката) - 88.25мм. (Може и да бъркам вече цифрите, но това е положението). Затова и не давам шанс за 2ри ремонт. Ако бях отишъл при майстор 1, щеше да каже 'Ооооо ама тука тая кола има куп проблеми ...'. И ходи разбери истината.
Имаше сага по намиране на сегментите за въпросния ремонт при Люси, но се намериха. Шлайф глави, гарнитури... абе всичко като за истински ремонт. Люси така ли е? Някога коментар на цена, пазарене, нещо да си чул от мен?
Междувременно Люси беше поел ангажимент да вземе интрумент и замери цилиндрите да не са 'бъчва'.
Уж взе, уж мери ...
Уж всичко точно!
Събра, сглоби и по живо, здраво.
Платих, пак без коментар, без гък! Така ли беше?
Разработка, масла ... който ме познава ... дали не съм сменил 2 масла за 2000км щот съм луд на тема поддръжка и презастраховане?
Да ама, както казах, аз колата не я карах. От малкото каране разбрах, че пак харчи масло. Така или иначе ми писна, а и не ми трябва - продадох я на мой приятел, който също е виден член на форума.
Естествено предупредих го и т.н., че колата нещо не е наред. Дадох му я да я кара преди да реши ..
Честно казано, подозирах сегментите, които не бяха някаква яка марка, но тогава бързахме с ремонта и нямаше как да търся и поръчвам по-добри. Нали, да не бавя Люси...
А и нали - не се съмнявам в Люси и меренето му...
Да ама колата започва да харчи по литър ++ на 1000км.
Той (купувачът) я вкарва в сервиз и о чудо: цилиндрите на бъчва! Над 1мм...
При истинско мерене (майстор 3 също го познавам и си говоря с него).
Някой ще каже, че са станали така след ремонта при Люси?!
Да ама не:
1. Колата е минала за тези 2 години едва няколко хиляди км (2-3к км, макс 4к)
2. Хонингът на Люси си седи непокътнат по целия цилиндър! (По думи на новия майстор - хонингът е аматьорско изпълнение. Не знам! Не разбирам!)
Тъ...
Ок Люси, не си замерил. С това се налага пореден ремонт на този мотор. Поредни няколко хиляди пари...
Ама пич, поне едно извинявай да беше казал бе мамка му?!
Видя какво съм ти писал и отеба...
Или сигурно лъжа и си търся изкупителна жертва?
Знаеш ли колко вече ми писна от 'майстори'? Идея нямаш!
Ама най-много ми писна от путьовски номера!
Та дотук и с форумните сервизи...
Вече няма нищо от идеята ... Само динозавърски копнежи по едното време!
Деба!
Всеки сам да си преценява!
Понеже отготвор няма никакъв, а на мен ми писна от 'майстори', дойде време да разкажа историята и за този злощастен ремонт на едно злощастно митсубиши, и края на форумната идея (Поне за мен! ):
Колата я взех за 3та такава в семейството от 1ви собственик, който ме предупреди за разход на масло.
Малко я карахме с жена ми, но реших да е изрядна. Вкарах я при един майстор (с който клубът аха да си има вземане-даване, но не е предмет на темата и все тая. Но за някои хора може да придобие смисъл една моя реакция преди време, ако помнят и навържат нещата!), за обслужване глава, вериги и т.н. Той подхвана въпросът да сменим и сегменти.
Викам - давай. И оттук започва сагата.
Колата харчеше някакъв грамаж на 1000км преди това. Онзи направи ремонта и колата започна с литраж на 1000км.
Тук идва и Люси. Понеже обичам да знам, защо съм дал пари, а нямам работеща добре кола, отивам при друг майстор. Втори шанс за ремонт не давам! Затова и Люси нямаше такъв!
Люси отваря и се разбира, че предишния хубавец 'майстор' е сложил стандартни сегменти на 1ви ремонт бутала. Някои хора може да не знаят какво е това, но с думи прости - все едно надарен афроамериканец да плющи жена ти с 25 сантима гега и ти да очакваш, че с твоите 15 санта ще и промениш светоусещането!
Стария собственик е пропуснал този момент да ми го каже, за което го разбирам, а и познавайки го - най-вероятно дори не знае. Казали са му трябва това и това - той е казал Ок.
Както и да е, аз парите там си ги взех. Пичът (майстор 1) поне постъпи мъжки! Разбра си грешката и т.н. Няма да седна да го плюя.
Видя се ясно при Люси, че на буталата ясно си пише 88.50мм , а на стандартните сегменти (кутийката) - 88.25мм. (Може и да бъркам вече цифрите, но това е положението). Затова и не давам шанс за 2ри ремонт. Ако бях отишъл при майстор 1, щеше да каже 'Ооооо ама тука тая кола има куп проблеми ...'. И ходи разбери истината.
Имаше сага по намиране на сегментите за въпросния ремонт при Люси, но се намериха. Шлайф глави, гарнитури... абе всичко като за истински ремонт. Люси така ли е? Някога коментар на цена, пазарене, нещо да си чул от мен?
Междувременно Люси беше поел ангажимент да вземе интрумент и замери цилиндрите да не са 'бъчва'.
Уж взе, уж мери ...
Уж всичко точно!
Събра, сглоби и по живо, здраво.
Платих, пак без коментар, без гък! Така ли беше?
Разработка, масла ... който ме познава ... дали не съм сменил 2 масла за 2000км щот съм луд на тема поддръжка и презастраховане?
Да ама, както казах, аз колата не я карах. От малкото каране разбрах, че пак харчи масло. Така или иначе ми писна, а и не ми трябва - продадох я на мой приятел, който също е виден член на форума.
Естествено предупредих го и т.н., че колата нещо не е наред. Дадох му я да я кара преди да реши ..
Честно казано, подозирах сегментите, които не бяха някаква яка марка, но тогава бързахме с ремонта и нямаше как да търся и поръчвам по-добри. Нали, да не бавя Люси...
А и нали - не се съмнявам в Люси и меренето му...
Да ама колата започва да харчи по литър ++ на 1000км.
Той (купувачът) я вкарва в сервиз и о чудо: цилиндрите на бъчва! Над 1мм...
При истинско мерене (майстор 3 също го познавам и си говоря с него).
Някой ще каже, че са станали така след ремонта при Люси?!
Да ама не:
1. Колата е минала за тези 2 години едва няколко хиляди км (2-3к км, макс 4к)
2. Хонингът на Люси си седи непокътнат по целия цилиндър! (По думи на новия майстор - хонингът е аматьорско изпълнение. Не знам! Не разбирам!)
Тъ...
Ок Люси, не си замерил. С това се налага пореден ремонт на този мотор. Поредни няколко хиляди пари...
Ама пич, поне едно извинявай да беше казал бе мамка му?!
Видя какво съм ти писал и отеба...
Или сигурно лъжа и си търся изкупителна жертва?
Знаеш ли колко вече ми писна от 'майстори'? Идея нямаш!
Ама най-много ми писна от путьовски номера!
Та дотук и с форумните сервизи...
Вече няма нищо от идеята ... Само динозавърски копнежи по едното време!
Деба!
Всеки сам да си преценява!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
group® написа:цилиндрите на бъчва! Над 1мм...
Аз няма да се меся, но и майстор 3 със сигурност се е поизхвърлил малко, защото над мм бъчва, износване или каквото и да е там се вижда на око.
И тук съм на мнение, че универсален майстор няма и не би трябвало да има. Правим и ние по някой и друг двигател, не ни е основно занимание, но блокове, валове, бутала се носят в шлайф база, дори и само за хонинг, главите също, дори и по малките елементи, алтернатори и стартери примерно се носят на такива които се занимават с това, същото е и с кормилни рейки или хидравлични помпи или спирачни апарати.
Разглобявам мотора, карам го на шлайфист и му казвам, че искам да го взема и всичките бутала вътре да се въртят, за да може после да се поемат гаранционни ремонти, защото всеки бърка, но ....
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
group® написа: цилиндрите на бъчва! Над 1мм...
Признавам си, че имам само бегла представа как ства хонинговането, ама хонингована бъчва ми се струва много малко вероятна.
Имай си едно наум и за третия майстор.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9887
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Предположение...
И не забравяй, че говорим за състояние на огромен разход на масло след едва няколко хиляди км, без счупен/и сегменти.
(По думи на новия майстор - хонингът е аматьорско изпълнение. Не знам! Не разбирам!)
И не забравяй, че говорим за състояние на огромен разход на масло след едва няколко хиляди км, без счупен/и сегменти.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Клубен сервиз vit_autosofia
Хонинговането не е глупост, но се прави при много ниски стойности на износване с цел задържане на маслото в цилиндъра. Износване 1 милиметър е огромно нещо, това не е бъчва, направо си е пясъчен часовник!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта