Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Както си работеше и една сутрин не запали. Акумулаторът е нов, горивният филтър е на 4 хиляди км. Върти без признаци за запалване. От ауспуха не излиза нищо. Последните 2 семици е палила 2-3 пъти и то много трудно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Две седмици седи един авенсис в сервиза, че не пали. Оказа се клапана за регулиране на налягането на горивото на помпата. Само денсо работи и струва 4-500 лв, китайските не стават. Въпреки това е хубаво да се погледне колата с диагностика по време на паленето, да се види дали се виждат оборотите на мотора и какво е налягането на горивото, щото може да е умрял датчика на коляновия вал примерно. С две думи, по интернет няма да стане
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Провери дали идва гориво до двигателния отсек.
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
На корпуса на филтъра има ръчна помпа.
Клапана на горивната помпа( на този може и да са 2бр) се свалят и почистват.
Нови в алито са по 40лв
Клапана на горивната помпа( на този може и да са 2бр) се свалят и почистват.
Нови в алито са по 40лв
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Горивото стига до помпата. От помпата към рейката няма.
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Колеги запалих я със спрей през въздушния филтър и на диагностиката показа следните стойности на дюзите. Изкара черен пушек отзад.
1) 4.379
2) -4.999
3) -3.123
4) 3.910
Моля за коментар
1) 4.379
2) -4.999
3) -3.123
4) 3.910
Моля за коментар
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Дюзи на първи и четвърти да се видят,тези на втори и трети се опитват да компенсират, ама уви. Не е зле и компресията да се види за всеки случай. Колата загряла ли беше като ги гледахте ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи" Дизел центъра в Драгалевци ги ремонтират тия с променлив успех обаче. Японците са създали дюзи с пред впръскване и е малко трудно да се нагласи правилната им работа при ремонт, който и не е никак евтин, тръгва от 300 лв на дюза. Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.
Братчед имам със същия двигател. С триста зора намери 4 дюзи от тия с по 4 крачета на букса, оказаха се в същото състояние като неговите на стенд. Този от който ги купи се скри и не можа да му ги върне. В Драгалевци се съгласиха от 8 да направят 4, като каквото остане, остава за тях за резервни части, взеха 550 лв за ремонта и стендоването. Като цяло работят на 99% перфектно, просто остана едно "крякане" на около 1500 оборота
Братчед имам със същия двигател. С триста зора намери 4 дюзи от тия с по 4 крачета на букса, оказаха се в същото състояние като неговите на стенд. Този от който ги купи се скри и не можа да му ги върне. В Драгалевци се съгласиха от 8 да направят 4, като каквото остане, остава за тях за резервни части, взеха 550 лв за ремонта и стендоването. Като цяло работят на 99% перфектно, просто остана едно "крякане" на около 1500 оборота
- Sonny_89
- Мнения: 818
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Заради подобно крякане тъста ми рециклира и неговите дюзи. Ремонтът струваше около 1200 лв, като резултатът според него е отличен. Имах възможност покрай празниците да я по карам... ами за мен положението не е кой знае колко розово. Особено на студен мотор се чува "крякане", макар и не толкова отчетливо, колкото преди ремонта. Колата е Корола Версо 2.2 (136 к. с.)
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
К.Одаджийски написа:Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.
Колко време ще изкарат? Ако е 5+ години си струва, вместо да се правят скъпи опити с рециклиране.
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
К.Одаджийски написа:D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи"
Това според запознати не важи за 1,4 който също е D-4D !?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
777 написа:К.Одаджийски написа:Спасението е в 4 нови по 6-700 лв се намират мисля.
Колко време ще изкарат? Ако е 5+ години си струва, вместо да се правят скъпи опити с рециклиране.
Ами от собственици съм чувал, че японците казват 180-200 хил км, колкото повече изкарат е бонус
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Ако е толкова и 700лв струва оригинална дюза или поне добра марка, не виждам къде е драмата с Дай-4-Дюзи. Ако се сменят на всеки 2-3 години тогава лошо. Или издържливите (оригинални) да са по 1700лв парчето.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
Stivi написа:К.Одаджийски написа:D4D в превод между собствениците на тойота е "Дай 4 Дюзи"
Това според запознати не важи за 1,4 който също е D-4D !?
На 1,4 са Бош. То и общото му с другите е само означението.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Toyota Corolla Verso 2003 2.0D 90 коня не пали
777 написа:Ако е толкова и 700лв струва оригинална дюза или поне добра марка, не виждам къде е драмата с Дай-4-Дюзи. Ако се сменят на всеки 2-3 години тогава лошо. Или издържливите (оригинални) да са по 1700лв парчето.
Като бяла лястовица са тези които на кола за 4-7000 лв ще дадат 2500 за дюзи
Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта