dontaskdontsay написа:Възможно ли е катализатора да филтрира толкова добре че отзад почти да няма следи.
Едва ли. Странното е, че не цапа при такъв разход на масло. Пловин лтр. на 50км при стъпка е стряскащ разход.
Казваш, че няма и течове.
Нещо не е както трябва, но какво... дори за масларка е голям разход.
^elle^ написа:Може ли пример за такива марки?
Както споменах , буквално всяко добро масло ще е подходящо с посочените вискозитети , вкл. и препоръчаните от ваши познати мастери 5в-40.
Никой не обясни с довод, защо за този мотор, производителя препоръчва определен вискозитет и мидсапс масло. Може би "идеята" да посещава по-често сервизи и скъсен живот? Знам ли...
Тъй като аз лично не виждам необходимост от мидсапс масло, слагате някакво добро масло , примерно шел хеликс ултра 5в-40 . В Ато24 е 50лв за четири литра туба
https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-40.html , има група във фейса занимаваща се с доставки от Германия. Има го и при търговци при нас , но ценово не знам как е. Маслото е правено от газ и е добро , дори много добро за парите си.
И друга марка да е, няма бъде проблем, само да е стабилно откъм параметри. Да се сменя на определени км . и да се съобразявате с режим каране, градско/извън и съответно ако се налага и на 5-6к.км смяна на масло.