Здравейте!
Колата е Голф 5, BSE, 2008г.
Имах омасляване от въпросното място.Подмених гарнитурата с Виктор Рейнц, като почистих и обезмаслих мястото.Сложих същите болтове със същите гумени втулки на тях, като ги затегнах на 10 Nm.Не съм сменил тези втулки на снимката, защото в България няма откъде да ги купя.В Русия ги има бол, ама незнам дали ще мога да ги купя/доставят.Има ги и от Алито.Но пак имам омасляване от гарнитурата(мисля, че идва от втулките проблема).Силикон не съм слагал.Къде бъркам ,колеги?
Моля, ако някой знае-да сподели.
Благодаря на всички отговорили.
Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
На 1.9 BXE също имах омасляване в задната част. Капеше под колата с размер на левче. След смяна само на гарнитурата със силикон само по двата ъгъла... петното стана около 15см диаметър.
Друг майстор смени целия капак комплект с болтове и гумички. Теча спря.
Вероятно запушен отдушник картерни газове, който при мен е заедно с капака.
След смяната само на гарнитурата, започна и да пуши много чернилка при изпреварване.
След новия капак чернилката изчезна след 150-200 км.
Друг майстор смени целия капак комплект с болтове и гумички. Теча спря.
Вероятно запушен отдушник картерни газове, който при мен е заедно с капака.
След смяната само на гарнитурата, започна и да пуши много чернилка при изпреварване.
След новия капак чернилката изчезна след 150-200 км.
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Там ти е грешката - че си ползвал същите болтове и втулки. В дебелите книги пишат, че тези болтове и втулки се подменят задължително също, защото просто са подложени на големи температурни колебания.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
https://www.skoda-parts.com/spare-part/ ... 35075.html
Тва вероятно повечето доставчици на едро могат да го поръчат
Тва вероятно повечето доставчици на едро могат да го поръчат
- dontaskdontsay
- Мнения: 1391
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Аз при ремонта на моето BSE си оставих старите болтове със старите гумички. Текна като лейка горе в ляво зад двигателя (от към ремъка). Оказа се че гумичката не е влязла в леглото си и болта я е прещипал на една страна. Намазах гумичката обилно със силикон и година по късно никакви течове или сълзене от капака (сухо, чисто и лъскаво)
А ти сигурен ли си че тече от капака на клапаните а не от капака на разпределителния вал ?
А ти сигурен ли си че тече от капака на клапаните а не от капака на разпределителния вал ?
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Колко е наложителна смяната на гарнитурата на капака на клапаните ?
Аз също имам теч на ВХЕ. В сервиза не бяха много сигурни но май е от гарнитурата на въпросният капак. В сервиза го измиха и работи на място около 40 мин но не си пролича на 100% от къде е. С кора съм и е трудно да се каже колко тече, но е малко. За 4000 км съм долял 200 мл. масло
Аз също имам теч на ВХЕ. В сервиза не бяха много сигурни но май е от гарнитурата на въпросният капак. В сервиза го измиха и работи на място около 40 мин но не си пролича на 100% от къде е. С кора съм и е трудно да се каже колко тече, но е малко. За 4000 км съм долял 200 мл. масло
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Здравейте!
Като пипна с пръст на гарнитурата , има масло по пръста ми и то най-вече отзад към купето.Мисля, че не от гарнитурата на капака на разпределителния вал.Лошото е, че в България никой не предлага болтовете с пръстените.А незнам и никога не съм купувал от чужбина.
Като пипна с пръст на гарнитурата , има масло по пръста ми и то най-вече отзад към купето.Мисля, че не от гарнитурата на капака на разпределителния вал.Лошото е, че в България никой не предлага болтовете с пръстените.А незнам и никога не съм купувал от чужбина.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1391
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
vandu написа:Колко е наложителна смяната на гарнитурата на капака на клапаните ?
Колега кво ще рече "Колко е наложително..". Ако питаш дали е фатално за двигателя и дали можеш да караш така то отговора е: Не, не е фатално и можеш да караш така.
Обаче ако не искаш всичко да ти е наклепано с масло, прахоляк и всякаква гняс то да, трябва да я смениш (стига да си сигурен че тече от там!!!
Pepsito написа:...
Погледна ли линка на Ивайло Димов?
Там е каталожния номер на болтовете и повечето големи дилъри на авточасти биха могли да ги доставят.
Попитай в сервизите дали могат да ти доставят нещо от тези номера:
06B 103 831 H
06B 103 831 F
Или отиди директно в intercars, euro07, kosser и подобни. Можеш и в порше да попиташ. Само гледай да ти потвърдят че вървят в комплект с гумичките.
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Здравейте!
Купих нови болтове с гумените пръстени с ОЕМ# 06В 103 831 Н.Ще купя и нова гарнитура за капака на клапаните.Мисля, че не трябва да слагам силикон,нали? Даже като сваля капака ще го проверя да не е крив,ще го сложа върху стъкло.Пак ще стегна капака отвътре навън на 10 Nm.Моля, някакви други препоръки от Вас имате ли?Бъдете здрави!
Купих нови болтове с гумените пръстени с ОЕМ# 06В 103 831 Н.Ще купя и нова гарнитура за капака на клапаните.Мисля, че не трябва да слагам силикон,нали? Даже като сваля капака ще го проверя да не е крив,ще го сложа върху стъкло.Пак ще стегна капака отвътре навън на 10 Nm.Моля, някакви други препоръки от Вас имате ли?Бъдете здрави!
- dontaskdontsay
- Мнения: 1391
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Да, без силикон
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Омасляване от гарнитурата на капака на клапаните
Без силикон ако е прав капакът, ако има кръгло на разпределителните валове се слага силикон по ъглите по едно топче колкото грахово зърно, като под него е изчистено и обезмаслено, слага се също по малко и там където се събират капаците с главата и има ръбчета или пролуки, в ъглите на вакуум помпи и така или иначе ще се сваля капак е препоръчително да се свалят крайните пети на разпределителния вал за да се презалепят, щото в повечето случаи тече под тях и около семерингите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта