Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
- stoian55
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 11 фев 2024 16:31
- Автомобил: фолксфаген пасат Б6
- Двигател: вмр-2006
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Ами аз колата я имам от 2 седмици и момчето от което я купих ми каза че е обслужена а преди 18 000 е сменян ангренаж и обслужване на кутията но за помпа нищо не е споменавал като пипам маркучите единия е много топъл но другия не, и наче при загрял мотор маркучите са дост твърди но го приемам за нормално заради налягането което се образува в системата аз се притесних да не е духнала гарнитура но дано да не еИначе като я купих и я закачи на диагностика ми излезна само една грешка за неработеща ел.печка или нещо подобно и неможа да се изтрие незнам дали има нещо общо.Благодаря ви за отзивите скоро ще я вкарам в сервиз за да отстраня проблема
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Не се лъжи по маркучите, които излизат от купето, че са топли. И моите бяха топли като останалите, проблема на радиторчетата е, че като се запушат въртят течност през около 1/3 от обема и това се познава най-често като отляво духа осезаемо по-топло отколкото отдясно.
С VCDS можеш да извадиш температурата на лява и дясна духалка, при мен отляво беше 50+ градуса, отдясно 10. Същевременно, ако пуснеш да циркулира въздуха само в купето се затопля, но и се запотява бързо.
С VCDS можеш да извадиш температурата на лява и дясна духалка, при мен отляво беше 50+ градуса, отдясно 10. Същевременно, ако пуснеш да циркулира въздуха само в купето се затопля, но и се запотява бързо.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
stoian55 написа:Ами аз колата я имам от 2 седмици и момчето от което я купих ми каза че е обслужена а преди 18 000 е сменян ангренаж и обслужване на кутията но за помпа нищо не е споменавал като пипам маркучите единия е много топъл но другия не, и наче при загрял мотор маркучите са дост твърди но го приемам за нормално заради налягането което се образува в системата аз се притесних да не е духнала гарнитура но дано да не еИначе като я купих и я закачи на диагностика ми излезна само една грешка за неработеща ел.печка или нещо подобно и неможа да се изтрие незнам дали има нещо общо.Благодаря ви за отзивите скоро ще я вкарам в сервиз за да отстраня проблема
Ако колата има печка и не работи електрическата помпа която върти водата също е възможно да е проблем с циркулацията.
Ако си от софия или близо, запиши си час при Стефан Елбатрон сервиз, има го в раздел Сервизи, човекът това му е основната дейност, има и машина за промиване на радиаторчета ако е необходимо
- stoian55
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 11 фев 2024 16:31
- Автомобил: фолксфаген пасат Б6
- Двигател: вмр-2006
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Благодаря много аз съм от Пазарджик,ако не намеря тук някой коитйто да отстрани проблема ще се свържа с него да си запазя ден и час и ще му я закарам в София.Иначе когато я купих и я закачихме на диагностика това беше единствената грежка която показа неработеща ел печка
- stoian55
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 11 фев 2024 16:31
- Автомобил: фолксфаген пасат Б6
- Двигател: вмр-2006
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Здравейте колеги май вече има виновник за моя проблем с парното а именно водната помпа.В неделя на прибиране от Турция реших по магистралата да я понатисна малко и когато спрях пред вкъщи цялата дясна врата и подкалника бяха в антифриз, след като проследих от къде го е изхвърлила останових че е отпред отдясно където е водната помпа , иначе всички маркучи бяха здрави и по всичко личеше че антифриза е излизал под налягане.В петък имам записан час в сервиз за смяна на помпата и ще споделя резултата дали тя е била проблема да нямам парно,но нищо чудно едновременно да са на лице и двата проблема задушени радиаторче и заминала водна помпа,ако след смяната и парното не заработи както трябва ще сменя и радиаторчето
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Пасат Б6 2010 г. 2.0 CBAB. Още първата зима след като я взехме от дясно не духаше топло. След дълго ровене в руските форуми, стигнах до извода, че проблемът е в радиатора на парното. Смяната му е много лесна и бърза. Отне ми около два часа пред сервиза на приятели. Нямаше нужда от канал или подемник. След смяната на радиатора, топлото се появи и отдясно и много по силно от преди. Радиаторът се оказа запушен на половина и оттова в дясно нямаше топло.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат В6 - 2009г. проблем с парно
Ето старият радиатор:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта