Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Здравейте! Наскоро си купих интерфейс (кабел) VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4, но изпитвам затруднения с използването му. Ще бъда благодарен ако някой може да помогне.
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Много се съмнявам че някой в този форум ще иска да ти помогне, а ръководството може да намериш на английски
език като напишеш в гугъл Vag Commander user manual. Успех
език като напишеш в гугъл Vag Commander user manual. Успех
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Колега кажи какво те интересува?ръководство нямам но често ми звънят да връ6там по някое километраж4е.
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Голяма философия
http://www.docstoc.com/docs/14831239/VA ... ser-Manual
а има и доста клипове в нета...
http://www.docstoc.com/docs/14831239/VA ... ser-Manual
а има и доста клипове в нета...
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
velinsl написа:Голяма философия
http://www.docstoc.com/docs/14831239/VA ... ser-Manual
а има и доста клипове в нета...
А бе да ти кажа честно не е малка.....то не е само да изтеглиш програмката и да си
купиш кабелчето,та дори и постното ръководство да изчетеш все тая.
П.С. Това ръководство е за доста по-нова версия от 1.4, и няма почти нищо общо
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Гугйл това намери. Имаше някъде и за 1,4, ама трябваше доста прелистване.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
колега това ръководство е за версия 5,0 която е доста по нова от 1,4 прави доста повече не6та и ако на колегата му трябва за километражи с 5,0 подържа доста повече табла като например на голф 4 и ауди таблата rb4 които са с криптиран еепром и с 1,4 няма връ6тане а ако се опита6 да запи6е6 километрите убива6 таблото и няма палене после.така,че ако иска6 да помогне6 на колегата му пусни линк за 1,4 а не за каквото ти излезе в нета.поздрави
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
gogovaseev написа:например на голф 4 и ауди таблата rb4 които са с криптиран еепром и с 1,4 няма връ6тане а ако се опита6 да запи6е6 километрите убива6 таблото и няма палене после.така
не знаех, че такава разлика в поколенията може да доведе до такива огромни разлики във възможности и опасности.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Не е за всеки това нещо. И аз исках да си купувам такъв кабел, но ако вземе да прецака нещо ще ида да се фърля от някъде.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Таблото пък какво общо има с паленето ????
- ATD
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v dvijenie
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Sashko_Trg написа:Таблото пък какво общо има с паленето ????
Доколкото знам в таблото на повечето модели се намира Имобилайзера, а той ако незнаеш блокира паленето
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Колега ти като спомена за Имобилайзер сега се сетих нещо и искам да попитам да не пускам нова тема или ако има такава някой да даде и да видя.
Та колата я купих само с 1 ключ + имобилайзер и искам сега да направя 2-ри, защото ако стане нещо да се изгуби и направо изгарям прав. Тук в града има един ключае който се занимава с такива работи и ходих да го питам, каза ми цена от 120 лева за ключа + имобилайзер.
И въпроса ми е дали може да стане нещо когато прави ключа да прецака нещо оригиналния ключ и да не може да запали повече ??? Как става цялата работа с прехвърлянето на имобилайзер от единия на другия ключ ???
И може ли да стане нещо сериозно. Отдавна се каня да питам ама се забравям и ся пак се сетих и викам чакай да ви попитам
Та колата я купих само с 1 ключ + имобилайзер и искам сега да направя 2-ри, защото ако стане нещо да се изгуби и направо изгарям прав. Тук в града има един ключае който се занимава с такива работи и ходих да го питам, каза ми цена от 120 лева за ключа + имобилайзер.
И въпроса ми е дали може да стане нещо когато прави ключа да прецака нещо оригиналния ключ и да не може да запали повече ??? Как става цялата работа с прехвърлянето на имобилайзер от единия на другия ключ ???
И може ли да стане нещо сериозно. Отдавна се каня да питам ама се забравям и ся пак се сетих и викам чакай да ви попитам
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
С някаква програмка (не знам как се казва) ти извличат ПИН кода за имобилайзера, а самото програмиране на ключ се прави с VAG COM. Не би трябвало нещо да се обърка...
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4
Sashko_Trg написа:Колега ти като спомена за Имобилайзер сега се сетих нещо и искам да попитам да не пускам нова тема или ако има такава някой да даде и да видя.
Та колата я купих само с 1 ключ + имобилайзер и искам сега да направя 2-ри, защото ако стане нещо да се изгуби и направо изгарям прав. Тук в града има един ключае който се занимава с такива работи и ходих да го питам, каза ми цена от 120 лева за ключа + имобилайзер.
И въпроса ми е дали може да стане нещо когато прави ключа да прецака нещо оригиналния ключ и да не може да запали повече ??? Как става цялата работа с прехвърлянето на имобилайзер от единия на другия ключ ???
И може ли да стане нещо сериозно. Отдавна се каня да питам ама се забравям и ся пак се сетих и викам чакай да ви попитам
Ако ключара си разбира от работата не би трябвало да има проблеми - както ти е казал колегата ключа се чете с програма и после се програмира новия чип с данните от твоя. На моя ключ чипа прилича на ампула и като исках да си правя дубликат пак г/д толкова пари ми искаха.
А има и друг вариант да си махнеш имобилайзера който е по - евтин към 80лв, защото съм чувал че се прецаквал тоя имоби и изобщо нямало палене.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта