Няма как вратата е с удължено рамо и се отваря перфектно.
Нещо практично,мястото на резервната гума е на обичаиното място на нормалните Т3-ки.
Проект Т3 Syncro batchi
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Ицо, какви са размерите на резервната гума че ми стана интересно как се събра там?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект Т3 Syncro batchi
BUS1988 написа:Ицо, какви са размерите на резервната гума че ми стана интересно как се събра там?
Моята гума посмъртно няма събиране отдолу
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Моята също, но държа там една 14' като втора резервна която в крайна нужда може да се използва за малко (само отзад че отпред с големите дискове забравяме вече).
Верно че диференциала ще работи нон-стоп (един вид като че ли завивам непрекъснато) но за малко растояние мисля че няма да му стане нещо.
Верно че диференциала ще работи нон-стоп (един вид като че ли завивам непрекъснато) но за малко растояние мисля че няма да му стане нещо.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект Т3 Syncro batchi
BUS1988 написа:Моята също, но държа там една 14' като втора резервна която в крайна нужда може да се използва за малко (само отзад че отпред с големите дискове забравяме вече).
Верно че диференциала ще работи нон-стоп (един вид като че ли завивам непрекъснато) но за малко растояние мисля че няма да му стане нещо.
Определено поемаш голям риск, да прецакаш нещо по задвижването. Лично аз, не бих рискувал с по-малка гума от останалите. Другия вариант е да си монтираш декуплер, тогава няма да имаш проблеми и с различни гуми.
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Джантата е 14-ка гумата 195 на 100,може да се побере и 15-16-ка джанта
но размера на гумата трябва да е по малък,
Другите гуми ако ти са по-големи на височина ,не става за дълги разтояния.
но размера на гумата трябва да е по малък,
Другите гуми ако ти са по-големи на височина ,не става за дълги разтояния.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект Т3 Syncro batchi
PACH написа:Другия вариант е да си монтираш декуплер, тогава няма да имаш проблеми и с различни гуми.
Ванка имам декуплер, затова не мисля че ако се наложи (в краен случай) да карам примерно 10 км. на задно с една по малка гума ще стане нещо. Така или иначе когато завиваш двете гуми работят на различни скорости.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект Т3 Syncro batchi
BUS1988 написа:PACH написа:Другия вариант е да си монтираш декуплер, тогава няма да имаш проблеми и с различни гуми.
Ванка имам декуплер, затова не мисля че ако се наложи (в краен случай) да карам примерно 10 км. на задно с една по малка гума ще стане нещо. Така или иначе когато завиваш двете гуми работят на различни скорости.
Щом си с декуплер, нямаш ядове.Само леко шофиране че ще му се завие свят на диференциала да се върти
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Вече в деиствие,време за разплата,буса оправда труда и парите вложени в него.
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Браво!
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Браво колега темата е изключително интересна резултатите са просто перфектни
Любопитно ми е само понеже аз карам голф синкро и имам само един блокаж ( на заден мост ) който се включва с датчика които пуска лампите при заден ход на буса имаш 2 блокажа как се сработват ? и може ли както при мен да преправиш системата ръчно да се блокират мостовете
Любопитно ми е само понеже аз карам голф синкро и имам само един блокаж ( на заден мост ) който се включва с датчика които пуска лампите при заден ход на буса имаш 2 блокажа как се сработват ? и може ли както при мен да преправиш системата ръчно да се блокират мостовете
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Те оригинално се блокират ръчно и двата.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект Т3 Syncro batchi
batchi написа:Вече в деиствие,време за разплата,буса оправда труда и парите вложени в него. [/img]
Супер забавлително изглежда. Със здраве да си го караш!
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект Т3 Syncro batchi
Буса за добро или зло пак си отиде в Германия.Феновете които дойдоха да го купят от 2300 км немогат да повярват на глетката която видяха в сервиза ,казахами (след като са минали през София ) ,,Ние си помислихме че в България има само фенове на S клас и джип ,, бяха много изненадани. http://blog.buschecker.de/buschecker-wiki/querdenken/vw-bus-diebstahlsicherung/vw-bus-gestohlen-gps-auto-ortung-kostenlos/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта