Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
По двигателите съм само ентусиаст, но няколко "спеца" ми казаха чука ти вакум помпата и така няколко години та накрая реших да я ремонтирам. Нищо така се учи човек. Относно пръстена цвета няма значение просто NBR и HNBR са черни маслоустойчиви, но едните са за работа при температура до 100 градуса, а другите до 130. Витоновите FKM и силиконовите до 200, но силиконовите имат малко конфликт с нафтата и ниските температури.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Пробвай като чука натисни спирачката,и ако спре чукането значи пак е помпата.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Иво пробвах това още преди да я сваля, но и тогава и сега няма промяна при натисната спирачка. Затова си мисля, че е повдигач. За сега ще карам така, че имам по неотложни ремонти по предницата, а пък е лято и разходите трябва да се планират по добре. .
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Купих О пръстена (даже по два от 67,95х2,62 и 68х2,5) до 130 градуса маслоустойчиви черни едните са по два лева бройката а другите са по лев и нещо. Ще преценя на момента кой е по добре да сложа. Сега и малко време да намеря и го сменям :)
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Практически двата "О" пръстена са почти еднакви така, че правилно си решил за избор на място. Много внимавай да не прещипеш тефлоновия пръстен защото такъв се намира трудно. Аз го вкарах като буталото го вкарах първо почти перпендикулярно на цилиндъра и след това постепенно го изравних като внимавах да си е паснат ключа на тефлоновия прътен. Останалото е описано от началото на темата. Успех.
П.С. Извинявам се за акълите, но съм брал много дертове с уплътнения от неправилен монтаж.
П.С. Извинявам се за акълите, но съм брал много дертове с уплътнения от неправилен монтаж.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Слагаите осигурител на гаиката която стяга буталото към стержена.Моята помпа си кара вече 70000км.с черен О пръстен и няма грижи.
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Смених О пръстена и вече няма да тропа, врътнах в квартала да загрее и се държи добре.
При мен буса е 2,4Д 1993 гайката си има пластмасова гривна против саморазвиване а "повдигача" е 71 мм с канал по дължина (за да слиза масло). О пръстена между помпата и двигателя го смених като центрирането му става с малко грес защото иначе пада. Трябва подвигача да не е на гърбица, лягам долу и с едната ръка въртя коляновия вал (с ключ на шайбата) а с другата гледам дали е на гърбица, после слагам и затягам.
Като цяло не е някаква философия (Още повече с описание в темата), по важните моменти са слагането на буталото в цилиндъра (трябва да сте с чисти от прах ръце и да се внимава да не се повреди сегмента).
При мен буса е 2,4Д 1993 гайката си има пластмасова гривна против саморазвиване а "повдигача" е 71 мм с канал по дължина (за да слиза масло). О пръстена между помпата и двигателя го смених като центрирането му става с малко грес защото иначе пада. Трябва подвигача да не е на гърбица, лягам долу и с едната ръка въртя коляновия вал (с ключ на шайбата) а с другата гледам дали е на гърбица, после слагам и затягам.
Като цяло не е някаква философия (Още повече с описание в темата), по важните моменти са слагането на буталото в цилиндъра (трябва да сте с чисти от прах ръце и да се внимава да не се повреди сегмента).
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Оправи ли се проблема
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Да сега няма да трака.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 мар 2015 21:37
- Автомобил: Vw T4 Multivan
- Двигател: 2400
- Местоположение: Варна
Вакуум помпа Т4
Здравейте,протече ми вакуум помпата на буса-Т4 2.4д.Някой има ли представа дали може да се ремонтира и ако може да даде съвети.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 12 мар 2015 21:37
- Автомобил: Vw T4 Multivan
- Двигател: 2400
- Местоположение: Варна
Re: Вакуум помпа Т4
Някой знае ли от къде мога да си купя ремонтен комплект
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Вакуум помпа Т4
Kакво точно ти трябва?Уточни от къде тече защото има и непоправими течове.Обезмасли мястото и виж от къде тече.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравеите скоро ми се наложи да ремонтирам вакум помпа,и установих че О пръстена е поскъпнал с 10ст.и вече е 80ст. Та сега по същество,имах време да разгледам помпата по внимателно.Установих че оригиналния О пръстен се е износил от сегмента(който според мен е от фосфорен бронз)и това е причината да се появи чукане в цилиндъра.Колегата няколко поста над мен е обяснил как трябва да се вкара буталото в цилиндъра,за да се избегне евентуално счупване!!!невярвам сегмента да го има като резервна част.Работете внимателно и спокоино за да ви излезе евтин и качествен ремонта.Успех!
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравейте
утре и аз ще свалям помпа да сменям "О" пръстен,че се разлопа,та взех че се разрових из руските форуми.
братушките са установили че има износване и при клапанчетата,чупят се мембранките
но за наш късмет има ремонтен комплект той е за ауди А-6 помпите са идентични стават и за нас
та открих това в БГ.
за две клапанчета и опръстени си е цифра но като му се наложи на човек
http://www.autodoc.bg/swag/2127512
http://www.autodoc.bg/febi-bilstein/1870656
утре и аз ще свалям помпа да сменям "О" пръстен,че се разлопа,та взех че се разрових из руските форуми.
братушките са установили че има износване и при клапанчетата,чупят се мембранките
но за наш късмет има ремонтен комплект той е за ауди А-6 помпите са идентични стават и за нас
та открих това в БГ.
за две клапанчета и опръстени си е цифра но като му се наложи на човек
http://www.autodoc.bg/swag/2127512
http://www.autodoc.bg/febi-bilstein/1870656
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта