Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение - Решен
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение - Решен
Здравейте,
Имам проблем с автомобила при ускорение. Когато двигателя загрее няма тяга. Въпреки, това че натискам педала на газта, колата ускорява плавно и много мудно. По таблото нямам никакви индикатор, които да светят. Колата е напълно обслужена преди 500 км с VAG 5/40 Special plus и всички Mahle филтри, без горивния филтър. Опсасявам се от Nox сензора/Горивния филтър/качестовото на 100 актановия ОМВ бензин/Отнякъде да не влиза въздух или да няма вакум. Механика, които е най-старши в юнитрейд ми поддържа колата и каза, че всичко е ок, когато я обслужвах...
Някой да е бил в подобна ситуация?
Имам проблем с автомобила при ускорение. Когато двигателя загрее няма тяга. Въпреки, това че натискам педала на газта, колата ускорява плавно и много мудно. По таблото нямам никакви индикатор, които да светят. Колата е напълно обслужена преди 500 км с VAG 5/40 Special plus и всички Mahle филтри, без горивния филтър. Опсасявам се от Nox сензора/Горивния филтър/качестовото на 100 актановия ОМВ бензин/Отнякъде да не влиза въздух или да няма вакум. Механика, които е най-старши в юнитрейд ми поддържа колата и каза, че всичко е ок, когато я обслужвах...
Някой да е бил в подобна ситуация?
Последна промяна от KKamenov на Чет 25 фев 2016 11:45, променено общо 2 пъти.
- Firestarter
- Мнения: 402
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 12:38
- Автомобил: Голф 3
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Правиш диагностика и ще разбереш какъв е проблема.Аз вчера смених горивния филтър,заради подобни симптоми.Има разлика в поведението на колата.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 21 яну 2015 19:16
- Автомобил: Golf MK 5 FSI 1.6 BLP 115 K.S
- Двигател: BLP020105
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
и аз имам същия проблем, но така и не успях да разбера от какво е причинено. Свети ми чека за Nox сензора но не мисля, това може да е причината
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Тези мотори когато спрат да вървят, първата лампичка в главата трябва да е нагар по клапаните. Лично не съм карал кола с такъв проблем за да опиша симптомите подробно, но това е характерен дефект на 1,6FSI
http://skodaclub.bg/forum/index.php?/to ... %82%D0%B5/
http://skodaclub.bg/forum/index.php?/to ... %82%D0%B5/
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Еми нагари нямам, тъй като винаги я зареждам с 100 октанов бензин и добавки за почистване на нагари. При диагностика показа, че има проблем с HPFP (High Pressure Fuel Pump), така че ще я отворя днес и ще проверя Cam Follower-a, защото в UK-a форум повече проблеми поради износване на тази част, която има живот около 50к колометра, а аз не съм сменявал нищо. Друг възможен проблем е датчика пред бензиновата помпа да не работи, както трябва... разходите са между 90 до 800 лв :) без труд
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Високо октановото гориво + добавка(аз също карам TSI-те с такова) безспорно намалява отлагането на нагари, но не го предотвратява напълно. Лошото е че няма как да разбереш дали проблема е там докато не отвориш главата. Иначе да и Cam Follower-a е характерен проблем.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 23 яну 2015 14:39
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: BLF 2006
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Колеги, може ли да ми разясните какво точно е Cam Follwer?Понеже и аз съм с 1.6 fis и ми е любопитно,засега нямам проблеми с вървежа на колата или поне не съм усетил, все пак не очаквам много от 1.6 двг.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
FSI двигателите имат помпа високо налягане, HPFP, която има за цел дистрибуцията на гориво. Cam Follower-a цилиндър,които се трие в camshaft-a и така в зависимо колко газ подаваш въпросната пружина осигурява повече гориво. Когато това се повреди колата влиза в специален режим на работа.
- dr_parazit
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:24
- Автомобил: VW GOLF MK5
- Двигател: BLP 2004
- Местоположение: Швеция
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
KKamenov написа:Здравейте,
Имам проблем с автомобила при ускорение. Когато двигателя загрее самият двигател няма тяга. Въпреки, това че натискам педала на газта, колата ускорява влавно и много мудно. По таблото нямам никакви индикатор, които да светят. Колата е напълно обслужена преди 500 км с VAG 5/40 Special plus и всички Mahle филтри, без горивния филтър. Опсасявам се от Nox сензора/Горивния филтър/качестовото на 100 актановия ОМВ бензин/Отнякъде да не влиза въздух или да няма вакум. Механика, които е най-старши в юнитрейд ми поддържа колата и каза, че всичко е ок, когато я обслужвах...
Някой да е бил в подобна ситуация?
И аз имах същият проблем,главно се кара градско колата,и по едно време ми писна от мудното ускоряване и я изкарах на магистралата и едно двучасово бързо каране направих.Следващият ден ми се стори малко по-добре и имам малко по-живо ускоряване,но не чак толкова осезателно.Сега обмислям да ида на сервиз за да ми проверят за нагар.Надявам се скоро време да оправиш проблема колега!Успех!
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
И аз имах същият проблем,главно се кара градско колата,и по едно време ми писна от мудното ускоряване и я изкарах на магистралата и едно двучасово бързо каране направих.Следващият ден ми се стори малко по-добре и имам малко по-живо ускоряване,но не чак толкова осезателно.Сега обмислям да ида на сервиз за да ми проверят за нагар.Надявам се скоро време да оправиш проблема колега!Успех!
Днес я отворих и както бях сигурен беше точно този cam follower. Той изглеждаше точно като в 4-та фаза от по-горната снимка... Поръчах го и след 4-6 работни дни трябва да пристигне - цената му е 78 лева с пръстена. Лошото е, че ако не се смени на време може да повреди цялата бензинова система + camshaft-a (който е 800 лв и се продава само оригинален). Най-куриозното е, че нито в порше, нито в юнитрейд, нито където и да е било не знаят за тази част. Обадих се в Autopower и там казаха, че нямат, но бях поръчал от тях горивен филтър, който взех от магазина им в Сухата река и с момчето проверихме в схемата на автомобила и така го открих.
Това в средата е бензиновата помпа. Много лесно се сваля и става точно за 15 мин ако имаш инструментите.
- dr_parazit
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:24
- Автомобил: VW GOLF MK5
- Двигател: BLP 2004
- Местоположение: Швеция
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
KKamenov написа:И аз имах същият проблем,главно се кара градско колата,и по едно време ми писна от мудното ускоряване и я изкарах на магистралата и едно двучасово бързо каране направих.Следващият ден ми се стори малко по-добре и имам малко по-живо ускоряване,но не чак толкова осезателно.Сега обмислям да ида на сервиз за да ми проверят за нагар.Надявам се скоро време да оправиш проблема колега!Успех!
Днес я отворих и както бях сигурен беше точно този cam follower. Той изглеждаше точно като в 4-та фаза от по-горната снимка... Поръчах го и след 4-6 работни дни трябва да пристигне - цената му е 78 лева с пръстена. Лошото е, че ако не се смени на време може да повреди цялата бензинова система + camshaft-a (който е 800 лв и се продава само оригинален). Най-куриозното е, че нито в порше, нито в юнитрейд, нито където и да е било не знаят за тази част. Обадих се в Autopower и там казаха, че нямат, но бях поръчал от тях горивен филтър, който взех от магазина им в Сухата река и с момчето проверихме в схемата на автомобила и така го открих.
Това в средата е бензиновата помпа. Много лесно се сваля и става точно за 15 мин ако имаш инструментите.
Ще е добре и аз да направя един поглед там.Един път направих ремонт за около 900 лв,още един ще ме заболи доста
- prodrive16v
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 30 дек 2013 13:41
- Автомобил: vw golf mk5
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
Колега можеш ли да обясниш по подробно къде точно се разглобява за проверка на тоя цилиндър,сваля ли се цялата помпа? благодаря.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
След като свалиш кората, трябва да откачиш бензиновата помпа от маркираните в чеврното. След това просто се издърпва нагоре. Cam follower-a остава в гнездото, така че след като я свалиш може да го провериш. Цялата процедура става за 5-10 мин.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 21 яну 2015 19:16
- Автомобил: Golf MK 5 FSI 1.6 BLP 115 K.S
- Двигател: BLP020105
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
KKamenov написа:След като свалиш кората, трябва да откачиш бензиновата помпа от маркираните в чеврното. След това просто се издърпва нагоре. Cam follower-a остава в гнездото, така че след като я свалиш може да го провериш. Цялата процедура става за 5-10 мин.
И аз съм с FSI 1.6 BLP 115 ks 2005 г. но при мен на това място няма такава бензинова помпа
- prodrive16v
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 30 дек 2013 13:41
- Автомобил: vw golf mk5
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK5 1.6FSI проблем при ускорение
KKamenov написа:След като свалиш кората, трябва да откачиш бензиновата помпа от маркираните в чеврното. След това просто се издърпва нагоре. Cam follower-a остава в гнездото, така че след като я свалиш може да го провериш. Цялата процедура става за 5-10 мин.
Разбрах го мерси тия дни ще го разглобявам и аз да видя кво става, пиши за резултата като го смениш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта