Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Вече и със скорости готов да влиза на мястото си:
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Вече е където трябва, скоро ще палим.
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Предполагам нямаш търпение?! Дано всичко да е 6 и да следва само ъпгрейд!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Здравейте колеги,
Завъртяхме десетина пъти без свещи, за да качи маслото навсякъде. След това монтирахме свещите и на втория оборот запали! Радост и наслада! След дългото чакане моторът работи като часовник, при това швейцарски! Жоро си е свършил перфектно работата, за което искрено и много му благодаря! . Сега обаче има един друг малък проблем.... Тъй като К04-ката е от голф 6 R, няма отвор за байпас на нея. Взехме решение да покараме малко така(нямам търпение), без големи натоварвания. И без това трябва да поразработя поне едни 1000-тина км. През това време ще търся тръби и маркучи от голф 6 R, за да нагласим байпаса.
Поздрави
Завъртяхме десетина пъти без свещи, за да качи маслото навсякъде. След това монтирахме свещите и на втория оборот запали! Радост и наслада! След дългото чакане моторът работи като часовник, при това швейцарски! Жоро си е свършил перфектно работата, за което искрено и много му благодаря! . Сега обаче има един друг малък проблем.... Тъй като К04-ката е от голф 6 R, няма отвор за байпас на нея. Взехме решение да покараме малко така(нямам търпение), без големи натоварвания. И без това трябва да поразработя поне едни 1000-тина км. През това време ще търся тръби и маркучи от голф 6 R, за да нагласим байпаса.
Поздрави
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Здравейте отново,
карам с удоволствие и мярка вече повече от хиляда километра и се чувства, че колата само с по-големите дюзи и турбо(без ремап) като че ли върви малко повече.
Намирането обаче на тръби и маркучи от голф 6 R се оказа трудно, тъй като такива коли на части не се продават...Нови тези неща струват едни грешни няколко стотин лева. Жоро подхвърли една идея....да се изреже отвор в охлюва и да се монтира стандартния байпас клапан. Звучи добре, но как ли ще стане идея си нямам...
Ето как изглеждат охлювите: в ляво К03 и в дясно К04:
карам с удоволствие и мярка вече повече от хиляда километра и се чувства, че колата само с по-големите дюзи и турбо(без ремап) като че ли върви малко повече.
Намирането обаче на тръби и маркучи от голф 6 R се оказа трудно, тъй като такива коли на части не се продават...Нови тези неща струват едни грешни няколко стотин лева. Жоро подхвърли една идея....да се изреже отвор в охлюва и да се монтира стандартния байпас клапан. Звучи добре, но как ли ще стане идея си нямам...
Ето как изглеждат охлювите: в ляво К03 и в дясно К04:
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Здравейте,
решението е взето! Турбото ще се моделира на CNC металообработваща машина:
Междувременно попаднах на тези:
решението е взето! Турбото ще се моделира на CNC металообработваща машина:
Междувременно попаднах на тези:
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Здравейте,
От известно време си водя тук във форума един монолог. Критиците и разбирачите и кибиците мълчат. Това значи, че си вършим работата перфектно! Ще добавя още един щрих с турбото:
От известно време си водя тук във форума един монолог. Критиците и разбирачите и кибиците мълчат. Това значи, че си вършим работата перфектно! Ще добавя още един щрих с турбото:
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Привет,
турбото вече е монтирано с оригиналния си байпас. Остана да се монтира бензиновата помпа с по-голям дебит и малко работа по ауспуха. По-конкретно монтиране на байпасклапата, управлявана от налягането на турбото. След това на диното!
А междувременно малко разкрасяване: OZ Racing Superleggera 17'' и LED стопове Valeo.
турбото вече е монтирано с оригиналния си байпас. Остана да се монтира бензиновата помпа с по-голям дебит и малко работа по ауспуха. По-конкретно монтиране на байпасклапата, управлявана от налягането на турбото. След това на диното!
А междувременно малко разкрасяване: OZ Racing Superleggera 17'' и LED стопове Valeo.
- bbboiko2004
- Мнения: 4199
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Ако позволиш 1 тъп въпрос, защо го прави това цялото нещо с преправянето на турбото ?
- Sonny_89
- Мнения: 819
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Хм... този голф мисля, че го видях на ул. Скопие тези дни . Иначе изглежда супер
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Колега всички следиме и гледаме,но повечето от нас немогат да си позволят такъв голф,камо ли тунинга му.Затова няма разбирачи.Следя
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тунинг на Golf 5 2.0 GTI DSG
Според мен (мое мнение, не искам да обиждам никой), но да свалиш оригинални джанти и да сложиш същия размер не ми изглежда на мен като разкрасяване.
Относно преправянето на турбината съм на мнението на bbboiko2004. При условие, че правиш сериозен проект, вместо да го направиш както е оригинално, да преправяш турбината ми се струва неоправдано. Каква е разликата в цената между оригиналните части и преправянето? Едва ли е нещо сериозно, да не говорим, че подобни доработки, при това непроверени намаляват сигурността на целия сетъп.
Иначе браво за желанието и ентусиазма да започнеш този проект.
Относно преправянето на турбината съм на мнението на bbboiko2004. При условие, че правиш сериозен проект, вместо да го направиш както е оригинално, да преправяш турбината ми се струва неоправдано. Каква е разликата в цената между оригиналните части и преправянето? Едва ли е нещо сериозно, да не говорим, че подобни доработки, при това непроверени намаляват сигурността на целия сетъп.
Иначе браво за желанието и ентусиазма да започнеш този проект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта