Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Може ли на километраж с half fis 1J0 920 821B да се активира остатъчно гориво. VDO V25 е таблото softwer version:V599MLA IMMO2
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Чел съм че само при IMMO 3 може да се активира.Нека по-запознатите колеги да се изкажат.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Само на иммо3 става.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да раздвижа малко темата с моите главоболия
Колата е Passat B5 97ми набор с AFN мотор и без КАН. Знам, че горе пише Голф ама въпросите ми са адекватни
Набарах Full FIS immo3 табло от Супърб 3U0 920 941 A и ми е пределно ясно в какъв филм се вкарвам!! Компира на двигателя ще се сменя, което ми решава проблемите с оборотомера, разхода и лампата за подгрева. Не ми харесва ключовете, така че ще се купуват нови транспондери. До тук добре.. Сега идва интересната част
Квичи за налягане на маслото.. Според всички схеми, които успях да изкопая, датчиците са на един и същи принцип и не би трябвало да има проблем. Да, ама има. И въпросът е: Какво трябва да се направи? Обръщане на сигнала, може би?
Не отчита външната температура. Стоят само чертички и реве, че датчика е Short to plus.. Цветовете и местата на кабелите са ОК, а и имам климатроник, на който всичко си е както трябва. Може ли да има проблеми някъде по трасето между климатроника и таблото (все още не съм ги прозвънил, щото не мога да изкопая схема за климатроника)?
Към момента се сещам само за това. Вече направих пробно кръгче и дори скоростомера е точен (май, щото минах по заучен маршрут и разстоянието беше такова, каквото е по принцип, а климатроника отказа съдействие /явно взима сигнал от таблото, не съм ровил чак толкова/) въпреки, че е до 160mph /260km/h/, а старото е до 220km/h.
Оф, свърших с тирадата Надявам се някой да ме упъти.. Все пак форума е сила!!
Колата е Passat B5 97ми набор с AFN мотор и без КАН. Знам, че горе пише Голф ама въпросите ми са адекватни
Набарах Full FIS immo3 табло от Супърб 3U0 920 941 A и ми е пределно ясно в какъв филм се вкарвам!! Компира на двигателя ще се сменя, което ми решава проблемите с оборотомера, разхода и лампата за подгрева. Не ми харесва ключовете, така че ще се купуват нови транспондери. До тук добре.. Сега идва интересната част
Квичи за налягане на маслото.. Според всички схеми, които успях да изкопая, датчиците са на един и същи принцип и не би трябвало да има проблем. Да, ама има. И въпросът е: Какво трябва да се направи? Обръщане на сигнала, може би?
Не отчита външната температура. Стоят само чертички и реве, че датчика е Short to plus.. Цветовете и местата на кабелите са ОК, а и имам климатроник, на който всичко си е както трябва. Може ли да има проблеми някъде по трасето между климатроника и таблото (все още не съм ги прозвънил, щото не мога да изкопая схема за климатроника)?
Към момента се сещам само за това. Вече направих пробно кръгче и дори скоростомера е точен (май, щото минах по заучен маршрут и разстоянието беше такова, каквото е по принцип, а климатроника отказа съдействие /явно взима сигнал от таблото, не съм ровил чак толкова/) въпреки, че е до 160mph /260km/h/, а старото е до 220km/h.
Оф, свърших с тирадата Надявам се някой да ме упъти.. Все пак форума е сила!!
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Тежка е колега...
Аз съм със същия пасат само дето AHU и старото табло ми светеше зелено.
Намерих си табло Full FIS immo2 всичко сработи идеално без външната температура а колата е с климатроник.
Ще следя с интерерс че и аз се навивам да сменя компа и инсталацията и да мушна табло от 5.5
Аз съм със същия пасат само дето AHU и старото табло ми светеше зелено.
Намерих си табло Full FIS immo2 всичко сработи идеално без външната температура а колата е с климатроник.
Ще следя с интерерс че и аз се навивам да сменя компа и инсталацията и да мушна табло от 5.5
- Peter Atanasov
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 0:30
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Евала, евала за автора на темата
6 година след като я е написал още помага - днес самичък си присадих MFA без никакви проблеми. Много съм доволен!
До колегата с кан филма - много си смел брат, аз не посмях да вляза в този филм. Колата ми е едно към едно - АФН, без кан. Взех си първо километраж с халф фис преди още разбера какъв е филма. После разбрах че всички халф фис са СЪС кан, моята е без и е филм - възглавниците светят, оборотомер няма ... мани. Като разбрах как се решава тоя проблем и просто се отказах - да сменям екуто ми е твърде много, предпочитам си ми е мирна главата. Относно твоите въпроси - те са от преди 2 месеца и може би си ги решил вече но все пак. Температурата влиза към километража на 26-ти пин на зелената букса. Провери дали на този пин идва някакъв ток - ако идва значи километража очаква нещо друго, не знам как ще се реши това. Ако не идва търси назад по веригата къде е проблема за да няма ток на него. За маслото не мога да ти дам конкретен съвет- бях чел, че се сменя с нов датчика, но съм виждал хора да казват и че с обръщане на сигнала става. Не знам...
6 година след като я е написал още помага - днес самичък си присадих MFA без никакви проблеми. Много съм доволен!
До колегата с кан филма - много си смел брат, аз не посмях да вляза в този филм. Колата ми е едно към едно - АФН, без кан. Взех си първо километраж с халф фис преди още разбера какъв е филма. После разбрах че всички халф фис са СЪС кан, моята е без и е филм - възглавниците светят, оборотомер няма ... мани. Като разбрах как се решава тоя проблем и просто се отказах - да сменям екуто ми е твърде много, предпочитам си ми е мирна главата. Относно твоите въпроси - те са от преди 2 месеца и може би си ги решил вече но все пак. Температурата влиза към километража на 26-ти пин на зелената букса. Провери дали на този пин идва някакъв ток - ако идва значи километража очаква нещо друго, не знам как ще се реши това. Ако не идва търси назад по веригата къде е проблема за да няма ток на него. За маслото не мога да ти дам конкретен съвет- бях чел, че се сменя с нов датчика, но съм виждал хора да казват и че с обръщане на сигнала става. Не знам...
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Аз знам.. Със закъснение, ама нищо не съм свършил.. Много "странични" дейности ми се насъбраха и нямам време за филма..
Та освен ECU, ще сменям комфорт модула, заедно с управлението на всяка една врата, щото като е гарга, да е рошава, нали..
На тема airbag проблема се решава, чрез смяна на модула или пускане на кабел директно към диода, който отговаря за това.
За малко да забравя, трябва да се купува и външен МАП сензор, щото новите компютри работят с такъв. Нашите си имат вграден.
И най-тържествено обещавам да се похваля като ми остане време да го направя (както е тръгнало, максимум 2 месеца )
Та освен ECU, ще сменям комфорт модула, заедно с управлението на всяка една врата, щото като е гарга, да е рошава, нали..
На тема airbag проблема се решава, чрез смяна на модула или пускане на кабел директно към диода, който отговаря за това.
За малко да забравя, трябва да се купува и външен МАП сензор, щото новите компютри работят с такъв. Нашите си имат вграден.
И най-тържествено обещавам да се похваля като ми остане време да го направя (както е тръгнало, максимум 2 месеца )
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Дали не може да се вземе кан сигнал някъде от obd буксата?
За да може да има достъп до толкова инфо и настройки през нея, сигнала дали не е цифров
За да може да има достъп до толкова инфо и настройки през нея, сигнала дали не е цифров
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
По нашите коли не съществува КАН линия. Трябва да се прекарва навсякъде, особено към ОБД буксата.
Ако се сменят само таблото и компа на двигателя, няма нужда да се пуска КАН, те се свързват по К линията.
Но ако се сменя и комфорт модула с 1C0, вече май трябва да се пускат кабели, но не мога да го твърдя със сигурност и нямам достъп до AutoData в момента.
Ако се сменят само таблото и компа на двигателя, няма нужда да се пуска КАН, те се свързват по К линията.
Но ако се сменя и комфорт модула с 1C0, вече май трябва да се пускат кабели, но не мога да го твърдя със сигурност и нямам достъп до AutoData в момента.
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
А да ли е възможно да сменя само компа и таблото с такова от б5.5
Ако да какъв комп трябва да търся?
Знам че и буксата ще е различна, но мисля да купя две букси и да си направя преходник ако е възможно.
Дали комп от г4 ще свърши работа, че нещо не намирам такъв от пасат за AHU
Ако да какъв комп трябва да търся?
Знам че и буксата ще е различна, но мисля да купя две букси и да си направя преходник ако е възможно.
Дали комп от г4 ще свърши работа, че нещо не намирам такъв от пасат за AHU
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Компа задължително трябва да е от кола със същата система на впръскване и същото управление на турбото (общо взето търсиш от Пасат или Голф 90 коня. Кода на двигателя няма значение, стига да е с ГНП и wastegate в твоя случай).
Компа задължително да е с две букси, няма значение с 80 или 121 пина е, и двата вида имат КАН. Номера, който мисля, че става е 038 906 018. Също така май ще ти трябва и външен МАП със съответната тръба, понеже, поне при мен, МАП сензора е вграден в компа, а на тръбата имам само датчик за температура на входящия въздух, който в последствие става излишен.
Ако сложиш табло от Б5.5 със сигурност няма да тръгне количката, която показва коя врата е отворена и няма да пищи зумера за забравени фарове. За да тръгнат тези функции ти трябва и комфорт модул заедно с управлението на всяка от вратите, понеже нашите табла чакат сигнал на определен пин, а immo3 (мисля, че на Б5.5 всички са такива) си говорят с комфорт модула по КАН, а 1j0 модулите нямат такава комуникация.
Компа задължително да е с две букси, няма значение с 80 или 121 пина е, и двата вида имат КАН. Номера, който мисля, че става е 038 906 018. Също така май ще ти трябва и външен МАП със съответната тръба, понеже, поне при мен, МАП сензора е вграден в компа, а на тръбата имам само датчик за температура на входящия въздух, който в последствие става излишен.
Ако сложиш табло от Б5.5 със сигурност няма да тръгне количката, която показва коя врата е отворена и няма да пищи зумера за забравени фарове. За да тръгнат тези функции ти трябва и комфорт модул заедно с управлението на всяка от вратите, понеже нашите табла чакат сигнал на определен пин, а immo3 (мисля, че на Б5.5 всички са такива) си говорят с комфорт модула по КАН, а 1j0 модулите нямат такава комуникация.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Здравеите даите кординати в Пловдив има ли такъв маистор
- denislav1
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:55
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да вдигна малко темата.
Смених километража (1J0 920 826C half fis) на Голф 4 2003 год. с 1J0 920 846C с Full fis дисплей. Километри, обороти, показва отворени врати, температура и т.н. работи. Проблема е, че не ми показва (не светят) лампичките на ABS и ESP-то, когато завъртя контактния ключ. Когато натискам бутона на ESP-то също не показва кога е изключено.
Та въпроса ми е как да активирам въпросните лампи, прекодира ли се epprom-a?
Смених километража (1J0 920 826C half fis) на Голф 4 2003 год. с 1J0 920 846C с Full fis дисплей. Километри, обороти, показва отворени врати, температура и т.н. работи. Проблема е, че не ми показва (не светят) лампичките на ABS и ESP-то, когато завъртя контактния ключ. Когато натискам бутона на ESP-то също не показва кога е изключено.
Та въпроса ми е как да активирам въпросните лампи, прекодира ли се epprom-a?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Не мисля, че трябва да се стига чак до еепрома на този етап. Първо влез в канал 3 АБС и провери какво се случва там. Има ли грешки? Като влезеш, трябва да ти светне лампата за АБС-а!. Може да направиш и тест на таблото. Отвори го и виж, дали има диоди на тези позиции и дали не са затапени по някакъв начин.
- denislav1
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:55
- Автомобил: VW GOLF IV
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Тест на таблото правих, не светват, грешки също няма. Утре ще вляза на 3 канал, че днес не остана време. Светнах върху километража и се вижда, че има иконките на ABS и ESP. Струва ми се, че трябва са сваля километража да видя дали има диоди (все си мисля, че трябва да има, все пак е immo 3). Когато го сваля и прегледам ще пиша. Лошото е ако има и диоди, не знам къде да пипна в epprom-a.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта