Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
Здравейте колеги става въпрос за Т5 2.5 TDI (AXE) 128Кв, който при около 2200 оборота на 6та при изкачване и плавно подаване на газ влиза в "авариен" режим, като после на диагностика дава грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation, Демек пренадува поне по това което ми обяьниха. До тук добре и започнахме по ред на номерата. Подмениха клапан N75, проблема остана, след това подменихме самата Турбина с такава рециклирана в Германия с гранция, проблема отново остана. После се установи че когато съм закупил буса той е имал Чип тунинг при който бууста надвишава допустимите стойности за това Турбо, смениха Софтуера с близък до фабричните стойности. Проблема продължи. Последно смениха EGR'а защото блокираше в полуотворено положение поради отлагания. Буса спря да пуши след това, но проблема остава. Вече нямам идея какво може дае изчетох какво ли не, но не мога да окрия проблема. Имате ли опит с подобен проблем, както и имате ли Сервиз, освен представителството, където има хора способни да се справят с този тип проблеми от които може да ти побелее косата. Почвам да съжалявам, че продадох прекрасния ми Т4 2.4 ААВ, Мултиван :) движеше се със скороста на теснолинейка но беше безотказен :)
- panchod
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 29 авг 2015 14:00
- Автомобил: VW T5
- Двигател: BRS BNZ
- Местоположение: София
Re: RE: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
Дюзите колко корекция подават?
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
panchod написа:Дюзите колко корекция подават?
Ами не сме гледали работи гладко но... тва нищо не значи. А защо да дава тази грешка поради дюзи?
- panchod
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 29 авг 2015 14:00
- Автомобил: VW T5
- Двигател: BRS BNZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
При евентуален проблем с разпръсквачите или помпата за високо налягане,при определени моменти може да не достига гориво. Пуши ли понякога?
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
Пуишеше доста особено при ускорение, но след подмяната на EGR'a престана. докато пушеше също така не ускоряваше плавно получаваше се един прилив на мощност след нещо подобно на Турбо Лаг, но и това изчезна след подмяната на EGR'a
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
Направи един лог в движение на 10 и 11ти канал
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
vlado_tonev написа:Направи един лог в движение на 10 и 11ти канал
Ами нищо не ми говори това но ще помоля да го направят, аз не познавам много програмите за диагностика
Re: Проблем с Т5 2.5 TDI (AXE). Дава грешка с Boost Controla и влиза в Limb mode
Grizzlito написа:Здравейте колеги става въпрос за Т5 2.5 TDI (AXE) 128Кв, който при около 2200 оборота на 6та при изкачване и плавно подаване на газ влиза в "авариен" режим, като после на диагностика дава грешка 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation, Демек пренадува поне по това което ми обяьниха. До тук добре и започнахме по ред на номерата. Подмениха клапан N75, проблема остана, след това подменихме самата Турбина с такава рециклирана в Германия с гранция, проблема отново остана. После се установи че когато съм закупил буса той е имал Чип тунинг при който бууста надвишава допустимите стойности за това Турбо, смениха Софтуера с близък до фабричните стойности. Проблема продължи. Последно смениха EGR'а защото блокираше в полуотворено положение поради отлагания. Буса спря да пуши след това, но проблема остава. Вече нямам идея какво може дае изчетох какво ли не, но не мога да окрия проблема. Имате ли опит с подобен проблем, както и имате ли Сервиз, освен представителството, където има хора способни да се справят с този тип проблеми от които може да ти побелее косата. Почвам да съжалявам, че продадох прекрасния ми Т4 2.4 ААВ, Мултиван :) движеше се със скороста на теснолинейка но беше безотказен :)
Най вероятно е износен разпределителен вал дюзите не с работват , почти 99.9%.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта