Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Ахам, ок, не го знаех. Ама не е наред, щото държи 1,2 - 1,3 в по-високите обороти.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Много ми е странно, че наистина само при виските обороти най-вече надува турбината това от какво може да е?
Това не означава ли, че геометрията работи, а във високите немже да се приберат лопатките и затова да пренадува?
Това не означава ли, че геометрията работи, а във високите немже да се приберат лопатките и затова да пренадува?
- nikolay_ss
- Мнения: 1016
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Щом караш бабешката, отговорът е зацапана геометрия 99%. Останалите неща са актуатор, н75, вакуум.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Привет
Преди малко свалих актуатора на турбото и се оказа, че геометрията се движи съвсем свободно без никакви затруднения. Актуатора сякаш при натискане в крайно положение се движеше леко трудно, но след почистване с спрей за почистване на дебитомери и след това с WD40 започна да се движи съвсем нормално. Сложих го на новия селиконов вакум мъркуч и го задействах принудително с VAGCOM в Basic на 11канал и го наблюдавах как се движи. Сложих една линия и видях, че се движи към 10-11мм без никакви запирания или заяждания.
Откакто пуснах ЕГР клапана ми прави впечетление, че мотора на тихи обороти работи по меко, по-плавно потегля(без ЕГР е по нервна в ниските и по тракаща) и спря да тече маслен конденз от дупчиците под мембраната на клапана.
Преди малко свалих актуатора на турбото и се оказа, че геометрията се движи съвсем свободно без никакви затруднения. Актуатора сякаш при натискане в крайно положение се движеше леко трудно, но след почистване с спрей за почистване на дебитомери и след това с WD40 започна да се движи съвсем нормално. Сложих го на новия селиконов вакум мъркуч и го задействах принудително с VAGCOM в Basic на 11канал и го наблюдавах как се движи. Сложих една линия и видях, че се движи към 10-11мм без никакви запирания или заяждания.
Откакто пуснах ЕГР клапана ми прави впечетление, че мотора на тихи обороти работи по меко, по-плавно потегля(без ЕГР е по нервна в ниските и по тракаща) и спря да тече маслен конденз от дупчиците под мембраната на клапана.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Ето лог от днеска :
Пак гледам във високите пренадува.
Пак гледам във високите пренадува.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7680
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
strazhara написа:Пак гледам във високите пренадува.
А в нискитен закъснява. Заяжда ти геометрията или актуатора.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Геометрията се движи, както бях писал по-горе много леко, като махало на часовник и опира в ограничителите. Актуатора се движи точно 10-11мм измерено извън колата, вътре имаше доста боклуци, но въпреки това се движеше.
Възможно ли е от актуатора да ги прави тези неща?
Възможно ли е от актуатора да ги прави тези неща?
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Може да не е регулиран правилно. И остават вакуум маркучите, ако не е от него. N75, каза че си го разменил и почистил, и не е от него.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7680
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Първо си премери колко вакуум прави вакуумпомпата! Възможноо е да е разцентрован актуатора от някого в следствие на слаб вакуум, за да си постига надува. И за това да са тея аномалии.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Регулировката на актуатора е фабрично белязан и даже запечатан като със селикон боя.
Вакум помпата я свалях, когато сменях ангренажа. Има ли нещо специално при поставянето й?
Кажете каква марка актуатор да търся или да пообиколя втората употреба за запазен такъв?
Между другото питах в една от големите вериги магазини и ми казаха, че имало два варианта. Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?
Вакум помпата я свалях, когато сменях ангренажа. Има ли нещо специално при поставянето й?
Кажете каква марка актуатор да търся или да пообиколя втората употреба за запазен такъв?
Между другото питах в една от големите вериги магазини и ми казаха, че имало два варианта. Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?
- w_smith
- Мнения: 2207
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia_Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
w_smith написа:Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.
Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
По принцип на ТДИ се слага само променлива геометрия , което означава ГАРЕТ ! Borg Warner имат също променлива . Най-добре ще е да провериш от самото турбо .
П.п. Макар че не излиза друго турбо освен ГАРЕТ да се слага на ASV ..
П.п. Макар че не излиза друго турбо освен ГАРЕТ да се слага на ASV ..
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
strazhara написа:w_smith написа:Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.
Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?
Питат те за марката на турбото. Виж дали пише Garett Gt1749V или ККК.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Марката е Гарет.
Ето на какви различни цени намерих
http://mobiextreme.com/index.php?main_p ... ucts_id=98
https://www.kolos-ms.net/bg/item/33/act ... 17-381.htm
https://www.kolos-ms.net/bg/item/122/ac ... 16-440.htm
и се чудя какво да взема!
Ето на какви различни цени намерих
http://mobiextreme.com/index.php?main_p ... ucts_id=98
https://www.kolos-ms.net/bg/item/33/act ... 17-381.htm
https://www.kolos-ms.net/bg/item/122/ac ... 16-440.htm
и се чудя какво да взема!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 49 госта