Браво Жоре луд маниак си Другия път повече , ще се нагласят нещата лека-полека
Пусни някоя снимка , че не можах да дойда да го видя на живо
1303...2...1...GO!
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Супер Жоро , два съвета от мен - за съединителя виж да нямаш канал на маховика , дето да ти опират ламелите на притискателя , за пълненето -
направи го с електрическа роторна бензинова помпа на 0,45 Бара с управление и си ти , но ти трябва и тройник за обратния бензин и горивопровод за него.Изпитано!
направи го с електрическа роторна бензинова помпа на 0,45 Бара с управление и си ти , но ти трябва и тройник за обратния бензин и горивопровод за него.Изпитано!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
И макло картинки...
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Лекувам астма на стари въздухари
Подменихме клапаните с 39х43 и сега нещата седят по-различно !
Клапаните стават от мерцедес 2.0 някакъв стар бензин с малки разлики от 1-2 мм в дължината на стеблата.
Лошото е че пак изпускателя остана на 9мм стебло но се преживява
Смяната на леглата я направиха в НОРЕНА за няколко дни на добра цена...определено си разбират и имат жеане да работят качествено.
Сравнението е със стари глави пълни с боклук но може да се придобие представа колко са се отворили портовете !
Подменихме клапаните с 39х43 и сега нещата седят по-различно !
Клапаните стават от мерцедес 2.0 някакъв стар бензин с малки разлики от 1-2 мм в дължината на стеблата.
Лошото е че пак изпускателя остана на 9мм стебло но се преживява
Смяната на леглата я направиха в НОРЕНА за няколко дни на добра цена...определено си разбират и имат жеане да работят качествено.
Сравнението е със стари глави пълни с боклук но може да се придобие представа колко са се отворили портовете !
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
...и времената от WV събора в събота.
...тия 6 секунди до първото място откъде ше ги изсмуквам незнам
...тия 6 секунди до първото място откъде ше ги изсмуквам незнам
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Знам че раздела умря но аз да си допиша...
след около 20 дни има състезание на "дракона" и пак доработвам кошницата за да спечеля някоя секунда.
Реших да се справя най-накрая с подскачането на мотора в коша и взех някой радикални решения.
Има тампони-има проблем....няма тампони-няма проблем
Надявам се да изчезнат проблемите с потеглянето и най-накрая да тръгвам спокойно с пълна газ без да ме е страх че ще изпадне мотора!
...а полиутерановите тампони от снимката не стават за нищо,продават ги като тунинг части но с тях положението е по-зле отколкото с оригиналните.
след около 20 дни има състезание на "дракона" и пак доработвам кошницата за да спечеля някоя секунда.
Реших да се справя най-накрая с подскачането на мотора в коша и взех някой радикални решения.
Има тампони-има проблем....няма тампони-няма проблем
Надявам се да изчезнат проблемите с потеглянето и най-накрая да тръгвам спокойно с пълна газ без да ме е страх че ще изпадне мотора!
...а полиутерановите тампони от снимката не стават за нищо,продават ги като тунинг части но с тях положението е по-зле отколкото с оригиналните.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
И едни нови шайби за да вдигнем оборотите на компресора с около 30 %.
Дано не издуха мотора
И изпускателя разширявам от 50 на 60мм но още не е готов да позира пред камера
Ето и разликата с старите шайби
Дано не издуха мотора
И изпускателя разширявам от 50 на 60мм но още не е готов да позира пред камера
Ето и разликата с старите шайби
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Здравей колега rough. Погледнах какво си качил и се позамислих, 30% не е никак малко за компресора, дано не направиш някоя пакост на мотора, за ауспусите не разбрах тръбите които излизат от главите ли ще ги правиш 60-ки ако са те ми се струва че е много, ако е заглушителя може но пак зависи колко са първите тръби да не се отпуши прекалено много че и това не е добре и накрая за тампоните, така както си го направил ще има големи вибрации и трябва да следиш да не скъса някъде нещо по заварките, иначе си смел и действаш със замах, браво трябва да има и такива хора, успех.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Глави като твоите имаше в една морга за 80 лв. двете.Мога да проверя ако искаш номера ми е 0898423752, ако имаш познат в Добрич да отиде в Арнорац и да попита.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Глави за мотора имам още един комплект...ако взема и други ще ми дойдат много но благодаря за информацията
А за вибрациите ще помисла още малко,смятам да сложа още две разпънки захванати за главите за да се застраховам от скъсване на нещо.
Компресора с тия 30% идва на максимум обороти. Дават го ефективен до 12000 оборота а сега към коляновия вал е 2към1 та при 6000 на мотора правим 12000 на компресора.
И смукателите преработих пак по най-просташкия начин за да вкараме максимум въздух...на снимката е старата тръба 40мм по която идваше въздух а сега с изрязани колектори и заварена тръба на 55мм.Проблема е че колектора е чугун и дано не спука заварката
Дано поотпуши малко че по състезанията мощност не ми достига ...станаха много "дано"
Ето и новата тръба за изпускателя на 60мм вече завършена без заглушител,около колата ше е като на нова година фоерверките
А тръбите излизащи от цилинрдите са на 40мм ,след 30см стават на 43мм,на 70тия сантиметър ги сабирам по двойки на 48мм и накрая в 60мм тръба
Термо лента съм намотал само да пази маншона че нямах повече
А за вибрациите ще помисла още малко,смятам да сложа още две разпънки захванати за главите за да се застраховам от скъсване на нещо.
Компресора с тия 30% идва на максимум обороти. Дават го ефективен до 12000 оборота а сега към коляновия вал е 2към1 та при 6000 на мотора правим 12000 на компресора.
И смукателите преработих пак по най-просташкия начин за да вкараме максимум въздух...на снимката е старата тръба 40мм по която идваше въздух а сега с изрязани колектори и заварена тръба на 55мм.Проблема е че колектора е чугун и дано не спука заварката
Дано поотпуши малко че по състезанията мощност не ми достига ...станаха много "дано"
Ето и новата тръба за изпускателя на 60мм вече завършена без заглушител,около колата ше е като на нова година фоерверките
А тръбите излизащи от цилинрдите са на 40мм ,след 30см стават на 43мм,на 70тия сантиметър ги сабирам по двойки на 48мм и накрая в 60мм тръба
Термо лента съм намотал само да пази маншона че нямах повече
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Дано да ти се получат нещата успех !
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Какво стана след VW събора на Дракон? А и всъщност колко конски сили ориентировъчно е сега?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
За конски сили идея си нямам ???
Двулитров мотор с двойни карбуратори,310градуса вал,отпушена изпускателна система4-2-1,степен на згъстяване около 11-1,по-големи клапани...всичко е както трябва но пак не работи както ми се иска.
Скоростната кутия ме спъва до голяма степен и задължително там трябва да поработя ако искам да има добри резултати,на втора само потеглям за около 10-20 метра и след това цяло състезание на трета и на дългата права четвърта,е няма как да стане с тия зъбчатки.
А иначе смърта(кълвача ) дойде в дългите завои на пистата,където мотора остава без масло в обороти около и над 5000 ,това идва от дизайна на картера и въпреки леко преработената схема да смуче масло под най-ниската точка на картера и това не го спаси !
Следващата схема е или сух картер или голям ACCUSUMP http://www.accusump.com/.
Мисла че и сам мога да си направя такова около 3 литрово и ще реша проблемите, особенно в комбинация с по голяма маслена помпа.
Абе въображение има и идеи много...
Двулитров мотор с двойни карбуратори,310градуса вал,отпушена изпускателна система4-2-1,степен на згъстяване около 11-1,по-големи клапани...всичко е както трябва но пак не работи както ми се иска.
Скоростната кутия ме спъва до голяма степен и задължително там трябва да поработя ако искам да има добри резултати,на втора само потеглям за около 10-20 метра и след това цяло състезание на трета и на дългата права четвърта,е няма как да стане с тия зъбчатки.
А иначе смърта(кълвача ) дойде в дългите завои на пистата,където мотора остава без масло в обороти около и над 5000 ,това идва от дизайна на картера и въпреки леко преработената схема да смуче масло под най-ниската точка на картера и това не го спаси !
Следващата схема е или сух картер или голям ACCUSUMP http://www.accusump.com/.
Мисла че и сам мога да си направя такова около 3 литрово и ще реша проблемите, особенно в комбинация с по голяма маслена помпа.
Абе въображение има и идеи много...
Последна промяна от rough на Пет 16 фев 2018 23:26, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Еххх - голям напредък тука - дано това е правилната посока.
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Браво! Тази година давай още нагоре, има накъде :)
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта