FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Според писаното във форума, за да не се спуква мехатроника, маслото трябва да се замени с минерално. Това беше ли направено на DSG-то? Сега при смяната направено ли е?
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
Vlad777 написа:Според писаното във форума, за да не се спуква мехатроника, маслото трябва да се замени с минерално. Това беше ли направено на DSG-то? Сега при смяната направено ли е?
Не ми казаха дали е правено преди, но при смяна на мехатроник се сменя масло, така че вече съм с минерално
Голф 5 1.6fsi автоматик мнения
Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6fsi автоматик мнения
Nodgaming написа:Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)
Моторите с директно впръскване са доста проблемни, когато станат на годинки, имат проблеми близки до дизеловите двигатели с горивната система
- Зацапват клапаните с нагари - не затварят добре и двигателя не работи добре, няма хубава тяга
- не са чак толкова икономични, особено като навъртят годинки
- капризни са към бензина
- доста скъпи дюзи и бензинова помпа за високо налягане. В помпата има един чарк който се сменя и е хубаво да се смени когато вземеш колата
- не можеш да я караш на алтернативни горива - опцията за газово отпада
Не очаквай някакъв особен вървеж от този мотор, като се има в предвид че голфа не е от най-леките автомобили, нищо че е малък на габарити. Ако настъпваш повечко разхода скача доста.
Ако си се насочилкъм 1.6 мотор бих ти препоръчал да вземеш 1.6 без директно впръскване (не fsi). Разлиаката във вървежа едва ли ще усетиш (щом искаш такъв мотор няма да те интересува), но няма да имаш скъпа поддръжка и винаги може да си хакнеш едно газово и да си свиркаш.
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Благодаря, за подробния отговор. Всъщност се колебая между 1.9 tdi автоматик и 1.6fsi автоматик. Предполагам,че проблемите са сходни.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
1.8tsi е с много по-приятна динамика, но е свързан с големи разходи при купуване на старо. Взима се с много на ум
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 12 ное 2020 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
StS написа:В тази тема ...
Моля за помощ.. Наскоро си купих Туран 2014 година на метан 1.4тси 6 степенна дсг. Имам следния проблем p10a5. Смених дроселова клапа с оригинална на VDO проблема остана. Смених всички кабели в оторезирания сервиз на въпросната марка проблема остана.... При потегляне има жестоко блъскане грешката неможе да се изтрие стои перманентна моля за помощ
Последна промяна от radotom на Съб 14 ное 2020 12:34, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати. Има бутон Нов Отговор
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати. Има бутон Нов Отговор
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Имам същият проблем като колегата p10a5 1.4tsi някои да помогне ако може
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 27 ное 2020 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6fsi автоматик мнения
papa franku написа:Nodgaming написа:Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)
Моторите с директно впръскване са доста проблемни, когато станат на годинки, имат проблеми близки до дизеловите двигатели с горивната система
- Зацапват клапаните с нагари - не затварят добре и двигателя не работи добре, няма хубава тяга
- не са чак толкова икономични, особено като навъртят годинки
- капризни са към бензина
- доста скъпи дюзи и бензинова помпа за високо налягане. В помпата има един чарк който се сменя и е хубаво да се смени когато вземеш колата
- не можеш да я караш на алтернативни горива - опцията за газово отпада
Не очаквай някакъв особен вървеж от този мотор, като се има в предвид че голфа не е от най-леките автомобили, нищо че е малък на габарити. Ако настъпваш повечко разхода скача доста.
Ако си се насочилкъм 1.6 мотор бих ти препоръчал да вземеш 1.6 без директно впръскване (не fsi). Разлиаката във вървежа едва ли ще усетиш (щом искаш такъв мотор няма да те интересува), но няма да имаш скъпа поддръжка и винаги може да си хакнеш едно газово и да си свиркаш.
Аз карам автомат 1.6 FSI 2006 г. Разхода е висок. С 48 литра изминах 540 км
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Nodgaming написа:Благодаря, за подробния отговор. Всъщност се колебая между 1.9 tdi автоматик и 1.6fsi автоматик. Предполагам,че проблемите са сходни.
Ако си се спрял на vag групата, за мен е по-добре 2.0тди 110 или 140 коня, комон рейл (не помпа дюза, там има по-голям риск) и да бъде прегледан обстойно в сервиз.
105 коня 1.9тди не е толкова корав като старите 1.9три-та, само е наследил шума и вибрациите на трактор без да дава надежността и динамиката на по-старите 131 коня версии, за мен не си струва пред 2.0тди (комон рейл варианта).
Ако толкова искаш 1.6 бензин вземи си тойота, стават на газ, доста непретенциозни мотори, примитивни технологии (малко неща има които да се счупят и повечето майстори ще ти помогнат без да се чудят какво и има), частите никак не са скъпи. Карах авенсис 1.6 на газ 10 години, няма такава корава машина, повечето неща можеш да си ги ремонтираш сам. Единствен минус е че горят масло, но това май го правят и ваговите мотори.
Ако държиш на fsi vag мотор, всеми си нещо по-мощно, така и така ще даваш пари поне да ти носи усмивка като караш.
Но каквото и да вземеш - преглед преди това в сервиз и поне хиледарка в джоба готова за евентуални проблеми (все пак щом се продава колата ще има такива)
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
GOLF 51.6 fsi има ли cam flower
Къде в Плевен има добър сервиз за VW
Къде в Плевен има добър сервиз за VW
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта