Transporter T4 1,9TD ABL
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Приветствам те за ентусиазма, колега! Ама не го превръщай във Франкенщайн това бусче, бе човек. То си е красавец по природа. Дай си парите за нещо по смислено, като благо масълце или дори тунинг за мотора. Аз лично бих се почувствал по-добре, отколкото да гледам това куцо табло от голф. А за "Transporter Turbo" не знам какво да кажа Те тия без турбо са си направо музейни експонати и се прекланям пред собствениците им, че все още си ги обичат и поддържат.
........
Знам - парите са си твои и буса също. Знам, че ще си навлека и хейт. Нищо лично - просто мое мнение.
Т-четворките са ми слабост много отдавна. Като видях такъв за пръв път, преди повече от 20 години, ми увисна ченето. И все ми е пред очите - светлозелен металик и всичко по него оригинално. Свети!
Сега същия тоя красавец го ползват да си складират щайги, но това е друга тема.
Пак казвам! Не се обиждай, но според мен по-добро от оригиналното няма.
........
Знам - парите са си твои и буса също. Знам, че ще си навлека и хейт. Нищо лично - просто мое мнение.
Т-четворките са ми слабост много отдавна. Като видях такъв за пръв път, преди повече от 20 години, ми увисна ченето. И все ми е пред очите - светлозелен металик и всичко по него оригинално. Свети!
Сега същия тоя красавец го ползват да си складират щайги, но това е друга тема.
Пак казвам! Не се обиждай, но според мен по-добро от оригиналното няма.
- mimo MS
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
- Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
- Двигател: AVF 2002 RP 1991
- Местоположение: Перник-Горно Сахране
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Това в кръга на шегата.За оригиналното си прав.System_error написа:Приветствам те за ентусиазма, колега! Ама не го превръщай във Франкенщайн това бусче, бе човек. То си е красавец по природа. Дай си парите за нещо по смислено, като благо масълце или дори тунинг за мотора. Аз лично бих се почувствал по-добре, отколкото да гледам това куцо табло от голф. А за "Transporter Turbo" не знам какво да кажа Те тия без турбо са си направо музейни експонати и се прекланям пред собствениците им, че все още си ги обичат и поддържат.
........
Знам - парите са си твои и буса също. Знам, че ще си навлека и хейт. Нищо лично - просто мое мнение.
Т-четворките са ми слабост много отдавна. Като видях такъв за пръв път, преди повече от 20 години, ми увисна ченето. И все ми е пред очите - светлозелен металик и всичко по него оригинално. Свети!
Сега същия тоя красавец го ползват да си складират щайги, но това е друга тема.
Пак казвам! Не се обиждай, но според мен по-добро от оригиналното няма.
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Аз имам такъв (1.9 TD ABL), но Мултиван. Очарован съм! Имам и Пежо 407 автомат и КИА Сспортидж, но Мултивана.... кеф!!! Неубиваема машина (е не е най-бързата в света, но..)
- mimo MS
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
- Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
- Двигател: AVF 2002 RP 1991
- Местоположение: Перник-Горно Сахране
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Имам проблем колеги.Смених жилото на съединителя.Изкара 100 километри и пак е за смяна.Скожих някакво турско ама това имаше.Какво да сложа.Дайте идеи.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Здравейте колега. Поздравявам Ви за ентисиазма, и любовта към бусчето :)
По отношение на жило съединител -
1-купувате едно, със ръчна регулировка
2- минавате през сругар, който изработва метална регулировъчна част на жилото (желязо, месинг), със около 10 мм. по дълга възможност за реглаж.
2.2 изработват ви и накрайника към скоростната кутия (шпилка М6, със центрови отвор)
2.3 кербоват се със хиравлична кербовка / регулатора към бронята на жилото, и накрайника към жило.
3 получавате ръчно регулируемо жило което ще надживее буса.
Това се наложи да си го направя след като в рамките на 1000 км смених 3 броя нови жила. :(
По отношение на жило съединител -
1-купувате едно, със ръчна регулировка
2- минавате през сругар, който изработва метална регулировъчна част на жилото (желязо, месинг), със около 10 мм. по дълга възможност за реглаж.
2.2 изработват ви и накрайника към скоростната кутия (шпилка М6, със центрови отвор)
2.3 кербоват се със хиравлична кербовка / регулатора към бронята на жилото, и накрайника към жило.
3 получавате ръчно регулируемо жило което ще надживее буса.
Това се наложи да си го направя след като в рамките на 1000 км смених 3 броя нови жила. :(
- mimo MS
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
- Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
- Двигател: AVF 2002 RP 1991
- Местоположение: Перник-Горно Сахране
Re: Transporter T4 1,9TD ABL
Малко да сменим визията с едно воланче
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта