Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Интересно ми е тия такси за въглеродни емисии къде отиват? Разбирам, че са "стимул" да не се изхвърля въглероден двуокис, но парите от стимулирането отиват някъде и ме съмнява, че не е в бюджета на държавата, която се замърсява.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Уж трябва да отиват за развитие на зелена енергия ,екология и прочие дефакто никой не знае.
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Колега 777, какво очакваш от руски посланик. Да е ЗА зелена енергетика ли? Още повече 1/2 от нещата които пише не са верни, но както и да е.
- ktamen
- Мнения: 6172
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
А защо пък руския посланик да не е за зелена енергия
Ако не бяха тези зелени щуротии, като изграждането на гигатски, ама небалансирани, мощности от вятърни и слънчеви централи, цената на природния газ никога нямаше да достигне такива висоти. Поне засега няма друг реалистичен начин тези мощности да се балансират освен с руски природен газ.
И твоите зелени проповеди работят в пряк интерес на лошия Путин, независимо дали го осъзнаваш или не
Между другото, в друга тема питаш с какво гориво да пътуваш за Украйна - бензин или дизел.Защо изобщо не питаш за EV? Защо не пътуваш на батерии като си им такъв поклонник
Един цитат от линка на 777, Помисли си дали не се отнася за такива като теб.
Ако не бяха тези зелени щуротии, като изграждането на гигатски, ама небалансирани, мощности от вятърни и слънчеви централи, цената на природния газ никога нямаше да достигне такива висоти. Поне засега няма друг реалистичен начин тези мощности да се балансират освен с руски природен газ.
И твоите зелени проповеди работят в пряк интерес на лошия Путин, независимо дали го осъзнаваш или не
Между другото, в друга тема питаш с какво гориво да пътуваш за Украйна - бензин или дизел.Защо изобщо не питаш за EV? Защо не пътуваш на батерии като си им такъв поклонник
Един цитат от линка на 777, Помисли си дали не се отнася за такива като теб.
Не е много по-различно от ленинизма и комунизма - идеята да спасим планетата, в ръцете на користни люде. Душата ми е с вас, в каторгите в Сибир, но тялото ми е в хотел в Швейцария - перефраза на Ленин до "облъчените".
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Политиката я спряхме уж в тази тема, след предупреждение.
И без друго е излишно сложна за тук, липсва ни цялостна информация за коректни разсъждения.
Като последна контра от политиката и чисто хипотетично - може би не е много добра идея да се остави една страна като Русия, да печели едни пари достатъчно дълго, за да успее да се въоръжи достатъчно добре за времената, когато им попривършат изкопаемите горива.
И без друго е излишно сложна за тук, липсва ни цялостна информация за коректни разсъждения.
Като последна контра от политиката и чисто хипотетично - може би не е много добра идея да се остави една страна като Русия, да печели едни пари достатъчно дълго, за да успее да се въоръжи достатъчно добре за времената, когато им попривършат изкопаемите горива.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Бахти как насрахте темата!
Поредната кръчмарска лаланица!
Поредната кръчмарска лаланица!
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
[/quote]ktamen написа:
Между другото, в друга тема питаш с какво гориво да пътуваш за Украйна - бензин или дизел.Защо изобщо не питаш за EV? Защо не пътуваш на батерии като си им такъв поклонник
Прочети пак темата и ще разбереш защо питам за бензин или дизел :) Ще пътувам служебно и служебните коли към момента са бензин или дизел. Електрички обмисляхме да вземем, но реално погледнато за нашите нужди към момента не ни покриват изискванията.
В Европа зелената вълна не е да спасяваме света - а си е за нас.
Sustainability-то е много много важен критерии за нация/съюз, който иска да скъса от зависимостите си от други. Особенно от нация, която не е много рентабилен партньор и която в историята се е доказала с това, че никога не е била добър партньор.
Както и да е, в тази тема политиката няма никаква работа. Пиши на лично, знаеш, че с удоволствие ще разгъна темата с теб :)
Да не съм тотално офф: Вече идва и VW ID.5 в Европа, след пусков тест в Китай. До 135kW батерия и до 80% заряд за 30мин. Достатъчно е за масовият таргетиран потребител на този автомобил.
- ktamen
- Мнения: 6172
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
thanis написа: Вече идва и VW ID.5 в Европа, след пусков тест в Китай. До 135kW батерия и до 80% заряд за 30мин. Достатъчно е за масовият таргетиран потребител на този автомобил.
Това е много хубаво. Ама........
thanis написа:
Електрички обмисляхме да вземем, но реално погледнато за нашите нужди към момента не ни покриват изискванията.
Излиза, че цитатът за сибирските каторги и швейцарските хотели си е точно на място.
Слушай ме какво ти говоря, не ме гледай какво правя
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Че той си го е казал много точно:
Единствено време е нужно и за всеки ще има по нещо.
Пример:
В момента ЕС променя правилата за В категория (в някои страни май вече е факт, доколкото знам).
Защото не може да се влезне в 3,5 тона
при бусове и да имат нормална батерия/пробег.
Постепенно и бусовете... всичко ще си дойде по местата.
30мин за към 400км пробег не звучи толкова зле май?
Даже не познавам човек, на когото няма да му върши работа такава кола.
за масовият таргетиран потребител
Единствено време е нужно и за всеки ще има по нещо.
Пример:
В момента ЕС променя правилата за В категория (в някои страни май вече е факт, доколкото знам).
Защото не може да се влезне в 3,5 тона
при бусове и да имат нормална батерия/пробег.
Постепенно и бусовете... всичко ще си дойде по местата.
30мин за към 400км пробег не звучи толкова зле май?
Даже не познавам човек, на когото няма да му върши работа такава кола.
- ktamen
- Мнения: 6172
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
group® написа:
30мин за към 400км пробег не звучи толкова зле май?
Кво зле, това си е направо супер хубаво, поне докато не се запознаем и малките букви под тези чудесни цифри. Ама даже и с малките букви според мен ще си остане много привлекателно за почти всички.
Възражението ми към thanis обаче беше не за качествата на колата, а че не е много етично да препоръчваш моркови и зеле, докато самият ти си похапваш сочни пържоли.
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
А когато проблемите пред служебните електрически автомобили бъдат разрешени , какво мислиш че ще се случи с ДВГ ?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Аз за пържолите и зелето не го схванах, защото не знам кое точно е пържолата?!
Служебна кола е много разтегливо понятие и отдавна се ползват електрички, където е възможно.
В Перник от няколко години се доставят пици с Рено Зое и вече са на по 200000+++ км.
Спиди бяха едни от първите с електрички при градските куриери.
И това е в Бг. А в по-белите страни вече има фирми, които не помнят какво е да се сменя масло.
За немския куфарен търговец с по 60000+ км/година, VW ще пусне пак Пасат (9та генерация). Е да, вероятно ще е последната, ама погледнете преди 10г колко модела имаше и какви. Погледнете днес, като последните 2г са почти нулеви към развитие заради пандемията.
Сега си представете след 8г къде ще са EV.
Аз не съм съгласен с изказванията, че насилствено, прибързано и не естествено се убивал ДВГ.
Аз обожавам инструменти. Преди 10г беше немислимо да говорим за хард инструмент, който не е на въздух или с ДВГ. Тогава някъде видях в сервиза на Зарко (тогава в Дружба), един електрически ударен гайковерт на Хитачи. Не можех да повярвам какво прави.
Днес аз имам такъв на DeWalt, който даже е с батерия и не знам как съм живял без него. Косачката ми е с батерия, тримера, дърворезачката, флекса, духалка, храсторез, бормашина,... Непрекъснато следя какво излиза и още мога да имам с батерия и да разкарам старото (с ДВГ или кабел).
Надявам се правилно да се разбере сравнението ми
Това е еволюция!
Естествена и нормална. Просто за някои хора е плашеща. И това е нормално.
Когато братята Райт се прибрали у дома, след първия полет, никой не им вярвал. Те показали новината от вестника, но пак никой не вярвал.
Малко и с EV така се получава - те са яко между нас вече, ама някои не вярват в тях
Служебна кола е много разтегливо понятие и отдавна се ползват електрички, където е възможно.
В Перник от няколко години се доставят пици с Рено Зое и вече са на по 200000+++ км.
Спиди бяха едни от първите с електрички при градските куриери.
И това е в Бг. А в по-белите страни вече има фирми, които не помнят какво е да се сменя масло.
За немския куфарен търговец с по 60000+ км/година, VW ще пусне пак Пасат (9та генерация). Е да, вероятно ще е последната, ама погледнете преди 10г колко модела имаше и какви. Погледнете днес, като последните 2г са почти нулеви към развитие заради пандемията.
Сега си представете след 8г къде ще са EV.
Аз не съм съгласен с изказванията, че насилствено, прибързано и не естествено се убивал ДВГ.
Аз обожавам инструменти. Преди 10г беше немислимо да говорим за хард инструмент, който не е на въздух или с ДВГ. Тогава някъде видях в сервиза на Зарко (тогава в Дружба), един електрически ударен гайковерт на Хитачи. Не можех да повярвам какво прави.
Днес аз имам такъв на DeWalt, който даже е с батерия и не знам как съм живял без него. Косачката ми е с батерия, тримера, дърворезачката, флекса, духалка, храсторез, бормашина,... Непрекъснато следя какво излиза и още мога да имам с батерия и да разкарам старото (с ДВГ или кабел).
Надявам се правилно да се разбере сравнението ми
Това е еволюция!
Естествена и нормална. Просто за някои хора е плашеща. И това е нормално.
Когато братята Райт се прибрали у дома, след първия полет, никой не им вярвал. Те показали новината от вестника, но пак никой не вярвал.
Малко и с EV така се получава - те са яко между нас вече, ама някои не вярват в тях
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
Според мен, масовата заблуда не е до такава степен, че не вярват в EV-тата. А хората си представят, че 80% от всички коли стават електрички за 5 години. И трябва да има висещи кабели от балкона на панелката и да се чудиш какво да правиш, когато забравиш да заредиш и всякакви такива неща.
EV-то е инструмент, както каза Груп. Преди 50 години в България е имало 100 хиляди автомобила, сега са 3 милиона, a след 50 години какво се очаква да бъде.... никой не може да каже. Света вече не върви в линейна зависимост на прогреса, а с доста по-бързи темпове.
EV-то е инструмент, както каза Груп. Преди 50 години в България е имало 100 хиляди автомобила, сега са 3 милиона, a след 50 години какво се очаква да бъде.... никой не може да каже. Света вече не върви в линейна зависимост на прогреса, а с доста по-бързи темпове.
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Audi спира разработката на двигатели с вътрешно горене... и VAG също...
group® написа:Това е еволюция!
Естествена и нормална.
При естествените и нормални еволюции няма държавни помощи при покупка. В страните, в които няма такава субсидия /България/ виждате как напредва еволюцията. Отличниците в електрификацията на МПС са с най-големи субсидии и при намаляването им продажбите падат. Проблема е, че се налага насилствено със зелена сделка, декарбонизация и пр. решения като на партийните конгреси в миналото. Когато новата технология има предимства тя се налага пазарно, а при електрификацията на автомобилите това не е така. Не ми се рови интервю на Карлос Тавареш в този дух.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта