2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 14 юни 2022 15:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Здравейте, като продължение по темата, къде в София мога да закарам Пасат В6, 2007 г. ВМР мотор за реглаж на балансиращите валове (след смяна с рециклирани, плюс смяна зъбно колело колянов вал и комплекта с паразитното колело)?
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Порше Юг, Порше Изток
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Здравейте колеги . Имам лек проблем с пасат 6 код на мотора BMP дава грешка 5399 и не пали . Моля ако може малко помощ
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
така маняци искам да знам дали може от маслена помпа която е с верига и обтегачи да минем към такава с зъбчатки и само трябва да се смени зъбчатката на коляновия вал и дали пасва като размер благодаря
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Знам че може да се сложи маслената помпа от 1.9 помпа дюза 130 кс
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
да това се чудя в момента защото имам кит даже такъв обаче ме страх дали няма да има много вибрации след като се махнат балансиращите валове https://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-A6-2 ... Swb-tZvV0c
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
samo_pechka написа:https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122
Здравейте ,след две смени на шестостена на маслената помпа ,вече мисля да слагам този кит със зъбното колело ,някои да каже каква е процедурата ?
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 16:54
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: ASV
- Местоположение: haskovo
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
След като прочетох темата имам питане.Този проблем само при ПД двигателите се среща или го има и при КР моторите.
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Зависи кои КР мотор е, коя година и кой код на мотора. Примерно моя СВАВ е КР и има шестограм на помпата, който подменям. По-новите мотори след 2012 г мисля, че го нямат това нещо.
- nikidimow
- Мнения: 51
- Регистриран на: Вто 04 авг 2020 21:09
- Автомобил: VW sharan
- Двигател: BRT 2008г
- Местоположение: Бургас
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Може ли да се направи някаква връзка със заоблянето на шестостена и температурата на маслото ?Теоретично би трябвало да се повиши температурата на маслото при лошо мазане ,макар че фактически ще спре циркулацията на масло или ще намалее доста .Преди 20к км смених шестостена ,не беше превъртял ,планирам на следващата смяна на масло пак да свалям картера и може би ще минавам на Проспиид вариант .
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Колеги,в крайна сметка има ли хора които са решили проблема?От казаното до тук излиза,че само смяната на шестостена е временно решение,още повече че се заобля и леглото на другия край на шестостена.От Проспид твърдят,че решават завинаги проблема с привода/рециклиран при тях/.
Моля някой,който е ползвал техните услуги да каже как стоят нещата.
Благодаря.
Моля някой,който е ползвал техните услуги да каже как стоят нещата.
Благодаря.
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Дали проблема е изчистен в моделите след 2016г. или да говоря със сервиз за смяна?
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
Да, няма проблем.
Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа
2.0 тди кр с код на двигателя cbdc няма балансиращи валове и маслената помпа се задвижва от верига.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petiop и 53 госта