Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Здравейте, имам следния проблем двигателя е 1,6 75 к.с. след смяна на гарнитура на главата, и смяна на делко харчи 10-10,5 извън градско газ, и колата е доста спъната. Търся някой който разбира да направи хубава центровка със страбоскоп. И да презацепи ремъка защото не е направено както трябва. Преди смяна на посочените неща гореше 8-8,5 газ и много повече вървеше от сега.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Голф мк2 проблем
Дори не си написал откъде си?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф мк2 проблем
Не ти е нужен стробоскоп за настройката. Делкото защо е сменено? Същото за модела ли е сложено? Код на двигателя?
Можем да помогнем сам да си я центроваш без нужда от сервизи....
Можем да помогнем сам да си я центроваш без нужда от сервизи....
Re: Голф мк2 проблем
От Дупница съм.Няма проблем да се разходя до друг град стига някой който разбира, да ми помогне да се оправи. Код на мотора EZ. Делкото беше сменено защото оста беше разбита, и цялото играеше и се тресеше заедно с дистрибуторната капачка.Делкото е същото като старото. След смяна на делкото
повече върви от преди, но още е много спъната и харчи много.
повече върви от преди, но още е много спъната и харчи много.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Голф мк2 проблем
Вакуум регулатора здрав ли е? Кой поставя ангренажния ремък -да не е объркал зацепването ,че EZ са два модела с метален капак на ремъка и с пластмасов.На двигателя с метален капак белега е отзад на зъбното колело на разпределителния вал докато при пластмасовия е отпред на колелото.
- beuchat
- Мнения: 1935
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф мк2 проблем
Защо ли си мисля,че проблемът е в настройката на газовата,а не в зацепването?На бензин как е?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф мк2 проблем
caro написа:Вакуум регулатора здрав ли е? Кой поставя ангренажния ремък -да не е объркал зацепването ,че EZ са два модела с метален капак на ремъка и с пластмасов.На двигателя с метален капак белега е отзад на зъбното колело на разпределителния вал докато при пластмасовия е отпред на колелото.
Моята е с пластмасов капак и отзад на зъбното колело има белязка също.
Re: Голф мк2 проблем
На бензин е много зле. Гасне в ниските обороти, прекъсва. На газ върви по добре. Агренажния ремък е с метален капак.Преди смяната на гарнитурата перфектно вървеше. Може и зацепването да е объркано, но не зная.
Re: Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Провери зацепването . Свали свещите , нагласи шайбата на разпр. вал на белезите , на коляновия вал на шайбата също трябва да има белег , както и на блока /двете шайби трябва да са на белезите едновременно / . Освен това , на 1ви и 4ти цилиндър буталата трябва да са в ГМТ / проверява се с отвертка /. Ако всичко това е така , значи зацепването е правилно . Остава центровката .
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Irnik написа: Остава центровката .
Остава и вакуумния регулатор и дали центровката да е за газ или бензин. Демек колегата правилно се е ориентирал да потърси майстор. Което си е голям проблем. А майсторите освен, че не разбират и не им се занимава с такив антики, заради малкото пари и голямата вероятност от съпътстващи проблеми.
Пиши на този колега, ако той не може или не иска да се занимава, поне се надявам да те насочи къде другаде да търсиш помощ.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=106076
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Аз предлагам да помогна на колегата. Ако не го е страх да пипа по колата.
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Стефанчо ми е помагал по телефона и свърши чудесна работа.
Същевременно е много важно колегата да придобие опит, защото такава кола или трябва да можеш да си я поддържаш сам или да се отървеш от нея.
Същевременно е много важно колегата да придобие опит, защото такава кола или трябва да можеш да си я поддържаш сам или да се отървеш от нея.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф мк2 проблем 1,6 75 кс висок разход
Ще се опитам да обясня стъпка по стъпка, как се прави (поне аз така го правя и ми се получава) вярна центровка на колата.
1. Сваляме капака на ангренажния ремък и гледаме дали белезите съвпадат - два оборота на коляновия вал отговарят на един оборот на разпределителния !!!
Има белязка и на маховика - маха се тапата към скоростната кутия и се гледа венеца на маховика. Ако се не бъркам, има щампована 0, когато буталото на 1ви цилиндър се намира в ГМТ.
Ако има разминавания в белезите и те не съвпадат - отхлабваме обтяжната ролка и нагласяме така, че да съвпаднат. Според мен се искат двама човека, става по-лесно. Аз и сам съм пробвал, ама зор.... с един приятел на 7мия опит ги направихме белезните да паснат (имаше нещо, че преди да се обтегне се слагаше зъб назад или напред, вече забравих).
2. Предполагаме, че сме оправили зацепването на ангренажа, много е важно белезите да съвпадат точно, СЛЕД като е обтегнат ремъкът - проверява се с въртене на ръка !!
Преминаваме натам. Правим колата на белези и махаме капачката на делкото. Центърът на палеца трябва да сочи към една резка, която е отбелязана на корпуса на делкото. Което всъщност е първи цилиндър. Сега поглеждаме в дупката, където се вижда венецът на маховика. Трябва там да е точно на 0 (на самата кутия има едно изрязано като триъгълник, чийто връх сочи надолу към венеца на маховика). Започваме да въртим лееееко двигателя в ОБРАТНА посока. Като застанеш срещу ангренажа, нормално двигателят се върти по часовниковата стрелка. Завъртаме леко наобратно, докато не видим другия белег (той представлява една резка с форма на.. емблемата на Рено <> нещо такова, ама обърнато на 90гр. нагоре). Този белег трябва да го докараме точно на резката. Сега поглеждаме към делкото - резката вече е избягала малко встрани, отхлабваме болта долу (13) и леко завъртаме делкото, палецът му ОТНОВО да сочи към белега на корпуса му. Така вече сме направили ЗАВОДСКОТО СТАТИЧНО предварение на автомобила без нужда от стробоскопна лампа. Монтираме обратно капачката, слагаме тапата на кутията, затваряме ангренажа и... ВОАЛА. Би следвало всичко да е ОК.
1. Сваляме капака на ангренажния ремък и гледаме дали белезите съвпадат - два оборота на коляновия вал отговарят на един оборот на разпределителния !!!
Има белязка и на маховика - маха се тапата към скоростната кутия и се гледа венеца на маховика. Ако се не бъркам, има щампована 0, когато буталото на 1ви цилиндър се намира в ГМТ.
Ако има разминавания в белезите и те не съвпадат - отхлабваме обтяжната ролка и нагласяме така, че да съвпаднат. Според мен се искат двама човека, става по-лесно. Аз и сам съм пробвал, ама зор.... с един приятел на 7мия опит ги направихме белезните да паснат (имаше нещо, че преди да се обтегне се слагаше зъб назад или напред, вече забравих).
2. Предполагаме, че сме оправили зацепването на ангренажа, много е важно белезите да съвпадат точно, СЛЕД като е обтегнат ремъкът - проверява се с въртене на ръка !!
Преминаваме натам. Правим колата на белези и махаме капачката на делкото. Центърът на палеца трябва да сочи към една резка, която е отбелязана на корпуса на делкото. Което всъщност е първи цилиндър. Сега поглеждаме в дупката, където се вижда венецът на маховика. Трябва там да е точно на 0 (на самата кутия има едно изрязано като триъгълник, чийто връх сочи надолу към венеца на маховика). Започваме да въртим лееееко двигателя в ОБРАТНА посока. Като застанеш срещу ангренажа, нормално двигателят се върти по часовниковата стрелка. Завъртаме леко наобратно, докато не видим другия белег (той представлява една резка с форма на.. емблемата на Рено <> нещо такова, ама обърнато на 90гр. нагоре). Този белег трябва да го докараме точно на резката. Сега поглеждаме към делкото - резката вече е избягала малко встрани, отхлабваме болта долу (13) и леко завъртаме делкото, палецът му ОТНОВО да сочи към белега на корпуса му. Така вече сме направили ЗАВОДСКОТО СТАТИЧНО предварение на автомобила без нужда от стробоскопна лампа. Монтираме обратно капачката, слагаме тапата на кутията, затваряме ангренажа и... ВОАЛА. Би следвало всичко да е ОК.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Голф мк2 проблем
Моята е с пластмасов капак и отзад на зъбното колело има белязка също.
Прав си - някои зъбни колела са с белег отпред и отзад. Тогава отварям капака на клапаните и гледам кобилиците на първи цилиндър и делкото .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта